Официално: Левски и ЦСКА обявиха война на БФС

11:14
Официално: Левски и ЦСКА обявиха война на БФС
На проведената работна среща, между Управителният съвет на ПФК Левски София и Ръководството на ПФК ЦСКА София, се постигна ясна и категорична обща позиция по дискутираните теми. Двата клуба се споразумяха да предприемат съвместни действия за промяна в разпределението на приходите от телевизионни права от излъчването на футболните срещи от Българските първенства, съобщават официалните сайтове на двата родни гранда.

Беше взето решение, да се направи общо обръщение, чрез официално писмо до Български Футболен Съюз, като носител на телевизионните права, с цел иницииране на дискусия и предприемане на необходимите стъпки за промяна на сегашния механизъм на разпределение на приходите от телевизионни права и в частност защита правата на Левски и ЦСКА, които имат най-голям дял от формирането на интереса към телевизионното излъчване на футболни срещи от Българските футболни турнири

За реализиране на общите идеи, двата клуба са готови да предприемат всички необходими за целта крайни мерки.

ПФК Левски и ПФК ЦСКА, ще се обърнат към БФС и със специално искане за преразглеждане на тази част от Наредбата за Първенствата и Турнирите по Футбол в системата на БФС за сезон 2014/2015, която ги поставя в неравностойно положение спрямо останалите клубове, задължавайки ги да провеждат футболните срещи помежду им, само и единствено на Националния стадион "Васил Левски", изцяло за собствена сметка.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

karakoko
20.02.2015 17:51

Нормално, никой не иска, без покритие, да пълни гушата на Домуса.
Без сини и червени ...гледаемоста ще падне толкова, че няма да се намери кьорав рекламодател да си хвърля парите на вятъра.

Jason_Scotland
20.02.2015 17:45

Коментари всякакви и се чудя защо някой се опитват да свържат или пък оправят проблемите на бг футбола чрез разпределението на тв доходите?
Общо събиране и по равно разпределение е пълен абсурд граничещ само с комунизма и възвишените му, но неработещи в реалноста идеали.
Ами да събират и от билетчетата по стадионите в един кюп тогава и после на всекиму по равно*surprized*
Не случайно тв доходите са обвързани с пийпълметрията или с други думи гледаемостта*wink*
Ако печелиш повече ... повече и ще те гледат, както е с Лудите. Преди 5 годин никой ги не гледа ама сега си имат макар и малко, но все пак нови и редовни фенове.
Разпределението или трябва да е според пийпълметрията или според класирането от предния сезон пък ако искат и неква комбинация на двете...симпъл
*wink*

zahariev_87
20.02.2015 16:54

Двата гранда нямат пари да си платят водата ,та да си измият краката след тренировка футболистите-грандове ми били.Толкова класни деца има по селата,а в тия ГРАНДОВЕ тренират префукани деца на богаташи,дето после от нема и къде отиват в националния и после равен с Малтааа.Футбол има и извън София,стига реверанси към ГРАНДОВЕТЕ,чрез които си перат парите мафиотите.Това доказа с годините,че не е правилната политика в спорта.

medno
20.02.2015 15:26

Нито харесвам състоянието на отборите- нормално, нито съм бил някога истински фен на клубен отбор. Прост не съм имал баща фен на ЦСКА или Левски и от малък да съм пристрастен и никога не са ми харесвали много в някое отношение (пример - както сега Монако с невероятната си защита), но ощя по- вече не харесвам, дори мразя БФС с неговите закърнели методи на антиразвитие на футбол, мислене само за пари а за "президента" не искам да говоря, че ще се развълнувам, а той алчния човечец не заслужава. Дано бойкотират, но не само за някакви си пари ами да се събудят и агитките, да се махне Михайлов и да се промени всичко в българското подобие на футбол. Иначе за клубните отбори - желая успех на всеки българим, който спортува, камо ли в националния отбор ... Успех на всички !!!

Ginekologa
20.02.2015 15:01

ми да им дадем всички пари хаха и както каза plamkisa да си играт в тяхна лига и изобщо да не видят мач в европа то няма и смисъл 10 години само срам носят да си играят двата отбора *joking*

sensea
21.02.2015 07:18

А защо Локо ПД и Ботев подкрепиха Левски и ЦСКА ?

kavara
20.02.2015 14:59

Мммдааа, не мога да си взема лиценза, ще бойкотирам..Все ще се намери за какво... Това ми прилича на търговия( оставете ни в А група, а ние ще си траем..)...а за какви пари става въпрос???? Май-не е като в Англия, последния взима около 46 милиона...п*wonder*

fivooo
20.02.2015 18:09

Разпределението в ШЛ е на база класирането на отделните първенства, а не защото някои отбори имат повече фенове. И в този пример, който ми даваш Юве стигнаха до 1/4 и взеха повече пари и от шампиона - тогава Байерн, а също и от Реал и от Ман Ю, които имат много повече фенове от тях. Колкото до Ла Лига - това е едно от първенствата, в които знаеш какво ще се случи. Там е абсолютен олигопол на Реал и Барса. Валенсия, Севиля и Виляреал колко пъти правеха качествени отбори за по един сезон? Ама като нямат финансова възможност да задържат звездите - отиват отново в средата на таблицата. И с Атлетико ще стане същото. Затова дори и слабата Серия А изпреварва Ла Лига по приходи. Ако тук стане същото аз не виждам смисъл в първенството да има повече от 4 отбора максимум.

jimmy_chelsea
20.02.2015 17:36

По модел и продукция приличаме много повече на Испания, отколкото на Англия... В ШЛ също разделят парите по гледаемост, Юве даже преди няколко години взеха повече пари от полуфиналист а стигнаха до осминафинал само. Така че логиката ти не е съвсем правилна. В Англия, всъщност, всеки отбор има доста относително равна местна гледаемост. Там дори да си в най-забутания град си подкрепяш своя отбор. В Испания всеки е фен или на Барса, или на Реал, евентуално и на Атлетико... Дори извън Барселона и Мадрид. В Англия ако си фен на Мидълзбро никога няма да платиш допълнителен канал, който да дава Челси или Юнайтед примерно. Правата там се делят по място именно поради тази причина. Затова и в България според мен е много правилно да преследват интересите си, като основни отбори в първенството, няма какво да си говорим иначе.. А колкото до развитието на малките отбори, факт е че тук куца системата, но не мисля, че телевизионните права биха променили кой знае колко нещата, мисля че там проблемите са с по-дълбоки корени *smile*)

medno
20.02.2015 16:13

Да си чувал, че има места даващи участия в евротурнирите !? Това малък стимул ли е ? За това трябва да се борят всички отбори и затова трябва да отборите да вдигат нивото си, докато се борят за първите места. Иначе ще им е все тая да ще са 5-ти или 15-ти !?

DobiD
20.02.2015 16:12

Щото последните години неможе да се вредиш от левски и цска да земеш купа.... Прави се както в англия 1вия най-много и така до последния..... Може ли цяло първенство да се върти върху колосите левски и цска какво ще стане като бойкотират... що не питат батков какво ще стане ако бойкотират останалите отбори А група... Само за националния стадион съм съгласен тия говеда(левски и цска) не са заслужили даже да гледат националния стадион камо ли да играят на него.Същото се отнася и за бавноразвиващите им се фенове... тва му е мечтата на човек да иде и да запали седалките на националния стадио и да кърти наред... Квито са ни отборите такива са ни и феновете

fivooo
20.02.2015 16:08

А Хасково как ще се развиват, ако вземат някакви стотинки? Най-добрия начин за разпределяне на парите е според класирането, както е в Англия. Иначе за какво да участваш в първенство, в което нищо няма да вземеш и въобще какъв е смисала да се провежда първенство с повече от два отбора в този случай?!

jimmy_chelsea
20.02.2015 15:29

Е колко да взимат като гледа целия свят бре? Пък и първия цъка 100-так в милиони.. Кой ни гледа нас? Тама е супер равносилното първенство, що в Ла Лига първите три си делкат 80%? Тука е съвсем нормално Левски и ЦСКА като най-гледани и подкрепяни отбори да взимат по-голямо парче от пая, както е навсякъде, иначе що да печелиш купи, следователно да правиш повече фенове и да се развиваш ако ще взимаш наравно с Хасково парички?

slavcho.slavchev.7
20.02.2015 13:50

До коментар [@comment 1762959] от [@user plamkisa]:

Защо коментираш без да можеш да мислиш ??? Естествено е Цска и Левски да искат да вземат повече пари от останалите , защото са най-гледаните !!! Тука се определя от броя зрители на малкия екран а не по стадиона ,място в класирането това няма нищо общо !!!! Така е навсякъде по света !!!! А Берое ще вземе малко пари макар и с добра посещаемост на стадиона което няма никакво значение тей като никой не ги гледа по телевизията не са интересен отбор !!!!

slavcho.slavchev.7
20.02.2015 13:46

Позицията и на двата клуба е навременна и точна и са пръв път ще се съглася със мустакатия че цска и левски трябва да направят бойкот !!!Не може цска и левски да са най-гледаните отбори а да вземат по-равно със останалите или по-малко !!!! Това е недопустимо !!!! Навсякъде по света парите от тв приходите се определят интереса на зрителите на малкия екран към дадения отбор а не от мачовете ти във ект или на кое място си или колко си добър !!! Мощен рук на гелосания футболен съюз и на султана от делиорманския тиквен район !!!

plamkisa
20.02.2015 14:28

Абе най-добре богопомазаните да се отделят в нова и изцяло тяхна си животинска лига, да си цъкат там на воля всяка седмица едни срещу други и да се радват да многомилионната си фенска маса. А пък ние, плебеите, ще си играем отделно без да им се пречкаме. Като са толкова отворени да си сложат по една гнусна камера на вмирисаните стадиони и да си излъчват по собствен канал. Да видим тогава колко от наркомансърите, претендиращи за техни фенове, но иначе нямащи и по 2 лв в джоба, ще си плащат за да ги гледат.

manutd_forlife
20.02.2015 13:26

Това на мен лично не ми харесва. За никой не е изненада, че сигурно 75% от гледаемостта в А група е заради феновете на ЦСКА или Левски, но, ако тези приходи отидат там, отбори като Марек и Хасково съвсем си отиват. Да не забравяме и факта, че почти всеки отбор е на минус и това, ще влоши ситуацията допълнително и ще четем заглавия като ''Локомотив Пловдив моли фенове за помощ'', '' Славия обявява фалит'', '' Локо София пред разпадане''. Не, че не ги четем вече доста често, но за по-малките клубове тези пари с ключови за тяхното съществуване. Не вярвам да се промени нещо особено, най-вероятно да дават малко повече пари на по-гледаните отбори, но като цяло разликата да е минимална.

night_wolf1984
20.02.2015 13:42

Всичките от изброените отбори...правят далаверки,аз не искам да ги гледам....Да направят А група с 10 отбора ....и да видим тогава дали ще продават мачове и дали няма вземат повече пари,а и конкуренцията ще е жестока...На никой не му се гледат Марек или Хасково*smile*

Chelsea86
20.02.2015 13:05

Май някои фенове много бързо забравиха как техните отбори преди година и половина пуснаха обща декларация подписана от 13 от общо 14 клуба в А група!
Сещате ли се за какво иде реч? *wink*

DJIMSZ
20.02.2015 13:01

Предлагам да се сформират 2 групи, една софийска и една БЪЛГАРСКА

mart3x
20.02.2015 12:54

Айде време е да ги махаме тези смотаняци и да влизат истинските отбори в А група с фенове желаещи да гледат футбол, да подкрепят отбора си, а не да ходят да вандалстват. Закривайте ги, че и без това ни писна да ги слушаме да се оплакват постоянно.

Ginekologa
20.02.2015 12:23

хаха тези се взеха за реал и барса а да не казвам ,че лудогореч за 6 мача в европа събра толкова гледания който тези за 3 години нямат. Факт

slavcho.slavchev.7
20.02.2015 14:13

Тв приходите от а група се определят от мачовете в а група а не колко са отишли да гледат изкуственото тиквено отборче във шампионската лига !!! Писна ми от необразовани хора !!!!

Chelsea86
20.02.2015 12:58

Факт, но не точно... Тук става въпрос за зрителски интерес в А Група, а не в ШЛ и ЛЕ. Мислиш ли, че ако Левски и ЦСКА играят там няма да имат същия интерес? Напротив, даже ще е повече... Къде ще сравняваш зрителския интерес към Лудогорец в А Група с този на Левски и ЦСКА? Че то и Марек да играят в ШЛ и докарат Реал, Ливърпул и Базел ще съберат същия интерес като Лудогорец. И това е напълно нормално след като се случва веднъж на 10 години, а българите подкрепяме нашите отбори в Европа.

plamkisa
20.02.2015 12:15

Следващото общо искане към БФС ще е "грандовете" да започват първенството с + 10 точки, защото са големи и за де не се депресират милионите им фенове, когато Марек и други отбори от провинцията ги бият.

Хайде честито на младоженците.*beer*

Jason_Scotland
20.02.2015 12:07

Много рядко се случва, ЦСКА и Левски да заемат единна позиция и това вече звучи респектиращо.
Няма значение моментното ни нравствено и финансово състояние. Ако надигнем глас той е равен на поне 2/3 от бг, защото фенове от цялата страна ни подкрепят, къде като първи, къде като втори избор на любим отбор.
Очакват ни интересни дни а най-хубавото е, че говорим на една маса вместо да се плюем по медиите*thumb_up*

Sottirow
20.02.2015 11:48

Заедно сме по-силни като фен на ЛЕВСКИ и като фен на футбола ги подкрепям .*smile*

sensea
20.02.2015 11:34

Подкрепям ги ....все едно да те задължат да си правиш рожденните дни само в ресторанта на ХИЛТЪН.......