Гуардиола напуска Байерн през 2016, поема гранд от Висшата лига

15:07
Гуардиола напуска Байерн през 2016, поема гранд от Висшата лига
Треньорът на Байерн Мюнхен Хосеп Гуардиола е отказал да поднови договора си, който изтича през юни 2016 година, съобщават немски медии.

Специалистът е решил да потърси ново предизвикателство, след като приключи ангажиментът му с баварците.

На Острова веднага тръгнаха спекулации, че Манчестър Сити и Арсенал ще се опитат да привлекат Гуардиола.

Контрактът на Мануел Пелегрини с гражданите изтича през юни 2016 година.

Настоящият договор на Арсен Венгер пък ще свърши след края на сезон 2016/2017 година.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

petarata
06.02.2015 15:25

противен треньор с ужасно противна и нелепа философия тоя в Англия нема да го бъде с тая тактика

RoSKo0o0
06.02.2015 15:19

Момчета... гледам всички пишете за владението на топката, а защо тогава казвате, че Челси на Алианц Арена (финала) е надиграл Байерн, след като (оставете владението) имаха 40 корнера точно и около 35 удара на 15? *smile*

RoSKo0o0
06.02.2015 15:15

ЙЕС!!! Най-сетне Байерн ще има възможност да стане отново носител на ШЛ *smile* С тоя стил на игра сме отново макс на 1/2 финал.

pesholudiq
06.02.2015 11:36

Добре, че няма шанс тоя да дойде в Челси *lol* Знае си само едно и също и ако играта му не върви нищо не променя, а чака да стане чудо.. Любопитно ми е кой отбор в Анлгия ще развали. Арсенал може да не показват футбол от световна класа с Венгер и постоянно да го плюят, но според мен е 10 пъти по-добър вариант от тоя

Amateur2014
05.02.2015 23:04

Ето за това говоря и явно и други споделят мнението ми. Владението на топката не означава, че даден отбор е доминирал над друг отбор. Това са простотии. Всички изведнъж запяха тази песен след като се въведе това 4-4-3 и тики-така. Това стана бенчмарк за смазване на противника. Не головете, а броят пасове (задължително над 600) и владение на топката (задължително над 70%). Тези два показателя изпълнени ли са, значи отборът е бил по-добър от противника си. Ама това между кого са пасовете? Това колко голови положения? Това колко гола са допуснали? Няма значение! Дори и въпросният отбор да загуби, то е било "на късмет" или "незаслужено" или "с три нередовни гола". Както Salient го е дал много добре примера - Юнайтед като владеят топката този сезон по 65-70% да не би да са страшилището на Англия? Кюцат някакви безсмислени пасове и не знаят какво да правят в нападение.

Късметът при Пеп и неговата тики-така беше, че имаше Меси! Понеже покрай приспиването на противника с убийствените пасове между защита и халфова линия, я Шави, я Иниеста направи едно добро извеждащо подаване към Меси и той демонстрира безспорните си умения. Това е! В Байерн Пеп дори се озори срещу най-слабият Юнайтед от 20 години, в който половината отбор беше от евъргрийни във футбола. Та дори този отбор им поведе на два пъти. За какво става дума!?

LosBlancos7
06.02.2015 15:24

Честно да ти кажа, понеже виждам че коментираш отбора ми, не ми пука какво мислите и статистиките ви *smile* Аз ще запомня тези два мача с добър футбол от страна на моя отбор и общият резултат 5:0 другото мен не ме интересува *smile* То целия свят призна Реал, че прави най-бързите атаки в света, само ти явно си на друга планета.И какво ще направиш ако бяхте при хайнкес? В показател защита пак бяхме по-добри от вас, по отделно да ни сравниш защитниците и пак вашите бледнеят пред тези на Реал...Имате един Лам от който се очаква да върши работата на 4 човека.

Juventus333
06.02.2015 02:58

Как, ама иначе, то щото. Престани бе момче спри се! Грешки били, п**тки били. Хайде малко по-мъжки, точно в този мач РЕАЛ изяде Байерн и никой не може да ми оспори е може би само във владеенето на топката не можа......

sksw
06.02.2015 00:11

Резултата също не означава, че някой е доминирал. Байерн владееше повече топката и контролираше мача, просто направи нелепи глупости в защита и Реал вкара 5. Реал нито са доминирали, нито нищо, просто се възползваха от Байерн. Видяхте на финала срещу Атлетико, които имаха добра защита, как Реал бяха на косъм от това да паднат в редовното време. Това е цялата истина. Но някой фенчета изкарват 2та мача по техен си начин и че Реал доминирали. Доминирали ама друг път. Надявам се скоро пак да се срещнем с тях. Въпреки че в момента явно след празниците не сме във форма, тази година Байерн няма да допусне да се случи това, което се случи миналата.

Salient
05.02.2015 22:03

Абсолютно съгласен! Най-пресният пример - Волфсбург. Размазаха ги, ама по биене на центъра. Владеенето на топката е най-малоумният показател, по който може да се сравнява играта на отборите. Футболът е игра на голове, не на проценти. Колко мача видяхме от Юнайтед тоя сезон, които бяха със 70%+ владеене и файда никаква. Байерн 2012-2013 е образец за футбол, не безсмислени пасчета за статистиката между защитниците и дефанзивния с единствената цел противниковият отбор да не може да вкара след като не владее топката.

То и затова са толкова трагични защитите на отборите на Пеп, защото като се владее топката, "няма как да има опасност" пред собствената врата и съответно изтегля защитата напред... Ама един грамотен отбор се нагажда към това и може да го възприеме за свое предимство, и тогава се получават кофти резултатите а ла Реал, Волфсбург и т.н. Само където не изглежда Пеп да си взема поука от тях..

reuters
05.02.2015 21:31

Нито ще напусне,нито ще поеме Сити. Германците работят дългосрочно за разлика от другите.

aleksandar09
05.02.2015 20:57

Мога да предположа само едно - в Арсенал няма да е, тъй като Арсен Венгер е пуснал корени там *smile*

SantiCazorla19
05.02.2015 21:17

Венгер най-рано ще си тръгне през лятото на 2016, но даже тогава е малко вероятно. Договора му е до 2017 и мисля, че по-скоро ще го изпълни. Кой ще му е наследника може само да гадаем, но едва ли ще е Пеп. Според мен ще е най-добре Венгер да избере наследника си. *smile*

martinski8447
05.02.2015 20:53

Не не , само тоя не ! Приспивния му стил на игра изобщо не мога да го гледам , изобщо не го пожелавам на никой отбор в ВЛ. Това първенство е бързо и динамично , а той предлага скучно и безинтересно разиграване на топката напред назад без противника да може да я отнеме, при това с малко удари към вратата. Не мерси !

MouAlmighty__
05.02.2015 20:23

Guardiola няма да отиде в сити тоя отбор трябва да се подмладява а това не е по вкуса на пеп

Duhcheto_messi
05.02.2015 20:19

Футболистите на Сити повече ще паснат на тики-така(лично мое мнение), отколкото тези на Арсенал. Даже си мисля, че Сити под ръководството на Гуардиола ще са по-силни дори от в момента.

kapitana123
05.02.2015 20:14

Чудесна новина за Байерн! Остава разбира се опасността от това кой ще го смени

greenstreet
05.02.2015 19:27

Пълния смешник. Сменя отборите си през 2 сезона сякаш управата на отбор е игра по желание. Не може да водиш отбори като Барса и Байерн и да си тръгваш след толкова кратък период защото търсиш ново предизвикателство. За мен никога няма да е велик точно по тази причина.

nofx
05.02.2015 19:19

той хубаво си тръгва но не разбрах кому бе6е нужно да пъди бъде6та Баварска легенда... ако си стиснат ръцете за 2015.... по живо по здраво по добре

petko9305
05.02.2015 18:46

Сити е неговият отбор. Там са предимно испанци или играчи който играха предимно в Испания.

Uigtfri
05.02.2015 18:37

Искрено се надявам да дойде в Ман Юнайтед.

SantiCazorla19
05.02.2015 18:07

Дано не дойде в Арсенал. Директния стил на игра много повече ми харесва от нежния футбол, който Гуардиола беше наложил в Барселона. А и скучен на всичкото отгоре. Иска ми се заместника на Венгер да е някоя легенда на отбора или татко Карло. *joking*

vlatkyn
05.02.2015 16:41

Значи става на Катар,ясно като ден.

Mesut213
05.02.2015 16:21

Много "специалисти" се навъдиха в темата...

Amateur2014
05.02.2015 15:55

Най-много ме притеснява, че ще са Ман Юнайтед. От доста време се спекулира с неговото име и дори беше супер спряган за наследник на САФ. Искрено се надявам да не ни поема той, че с Ван Гаал сме дале от това, което трябва да сме, а с Пеп пък окончателно ще заминем. Да ходи в Сити, най-добре ще е.

mfantastiko
06.02.2015 07:27

Пич, и аз съм от Байерн ама Реал ни биха точно заради тъпата тактика на Гуардиола.

sksw
06.02.2015 00:09

Реал изобщо не бяха толкова по-силни, колкото ги изкарваш. Просто и двата мача Байерн направиха супер глупави грешки в защита, особено на реванша, откъдето дойде и тази разлика от 5:0. Ако Байерн имаха стабилна защита, каквато имаха при Хайнкес, Реал щяха да вкарат 5 гола на кукуво лято.

drogba_fen_911
05.02.2015 22:24

Щом мислиш, че Байерн са ги надиграли с 75% владение на топката, не си в час хич Байерн изглеждаха просто жалки и в двата мача, само разцъкваха, стигаха до наказателното поле на Реал и дотам. За двата мача имаха сигурно 2 чисти положения.

Salient
05.02.2015 22:04

За твоя коментар се отнасяше постът ми. *lol*

RealMadrid_4ver
05.02.2015 21:24

Добре, че отчитат процента на владеене на топката в мачовете, че специалисти като теб да ни кажат кой кого е надиграл *silent*

Amateur2014
05.02.2015 19:39

Приятел, стига с тези три нередовни гола. Това май наистина само ти и феновете на Барса си го вярвате. И говорех като цяло за тики-така, а не за Пеп само. Виланова си продължи с наследството на Пеп, а Пеп си продължи със същото в Байерн. Резултатите са ясни и точни. Ясно е, че неговият любим стил си е тики-така и ако ще и да загуби с 20:0, следващият мач пак с тази тактика ще излезе. Друго не може. И да ми говориш за владеене на топката 28% и да ти набутат 4 гола - странно ми е. Или пък за два мача да ти набутат 7 безответни гола. и да говориш за вардене. Тики-така предполага висок процент на владеене. То толкова безсмислени пасове между полузащита и защита няма как да няма висок процент на владеене.

golemiq_geshan
05.02.2015 19:22

Колко си вярваш обаче не е истина ... Барса печелеше не заради тики-таката , а заради изпълнителите , които имаше в наличност и най - вече доста разбалансираните други отбори , нямаше както е сега поне 3-4 отбора , които да има равни шансове един срещу друг , сега да спечели 10 трофея с тики-таката , а ?! Има много фактори в един успех и в този на Барса и Испания тактиката съвсем не беше сред големите плюсове , освен че играчите мислеха единно , което ги сплотяваше и им помагаше по - лесно да се разбират на терена , отвори си очите

Stealth9502
05.02.2015 19:11

Това за 3-те нередовни гола само ти си го вярваш мисля. В началото тази тактика беше печеливша, но както колегата ти обясни хората разбраха как да играят срещу този стил. А то от 7 гола в 2 мача да кажеш, че Барса не били разбити... си е смешно.

Uigtfri
05.02.2015 19:04

Реал надиграл Байерн??? Ти чуваш ли се? За това в първата среща на собствения си стадион Бернабеу мадридчани имаха едва 28% притежание на топката. Добре че не отсъдиха чиста дузпа в края на мача за баварците, иначе при 1:1, на реванша Реал трудно щеше да вкара изобщо, тъй като нямаше да се налага на играчите на Байерн да вкарват на всяка цена, а щяха да си разиграват топката и ако се открие възможност, да ударят съперника окончателно. Същото беше и между БМ и Барса. Тогава баварците бяха в ролята на тим, който в повечето време се отбранява, така че изобщо не можем да говорим за никакво надиграване. Срещу тики-така не можеш да се надиграваш, защото ще бъдеш размазан. Примери колкото искаш. Един от тях е през 2010, когато Моуриньо се опита да се надиграва с могъщата Барселона и нейния стил, но беше премазан с 5:0.

Uigtfri
05.02.2015 18:56

Хайнкес НЕ размаза тики-така на Пеп, тъй като когато Байерн би Барса в онзи скандален мач с 4:0 (с три нередовни гола), Гуардиола беше във ваканция в Ню Йорк, а Виланова (лека му пръст) ни беше треньор. Да не говорим, че тогава Барселона игра без нападение и в двете срещи срещу баварците.

Amateur2014
05.02.2015 18:45

Приятел, не можеш да разбереш какво ти се пише или просто се правиш, че не разбираш!? Униженията, които претърпяха Барса от Байерн и Байерн от Реал следващата година (ония, с много голове в едната врата) паркиране на 13 тира и 6 рейса ли е? Че БЕШЕ печеливша - беше. Но Пеп показа и в двата отбора, че не знае как да реагира, когато все повече и повече отбори хванаха цаката на тази игра. Било то с паркирането на автобуса, било то и с тоталното надиграване от Байерн и Реал. Дано сега вече си разбрал какво имам предвид.

lazera0
05.02.2015 17:52

Тя си е печеливша донякъде то без да си подадеш топката не става да вкараш голове, ама не може да нон-стоп да се практикува това ми замисъла

lazera0
05.02.2015 17:50

хах Тая тики-така направи Барселона единствения отбор взел 6 титли за една година, също така Испания мачкаше на световни и европейски, просто отборите разбраха, че трябва да паркират около 13 тира 6 рейса и ако отбора срещу тях няма ден ще вземат нещо от мача

Amateur2014
05.02.2015 17:23

Някой да е казвал, че играчите на Юнайтед стават за тики-така? Някой изобщо да твърди, че тики-така вече е печеливша тактика? Първо Юп Ханкес размаза тики-така на Пеп (Байерн - Барса), после и Анчелоти се подигра с него (Реал - Байерн). Именно заради това и не искам Пеп да идва, понеже той си знае само и единствено тики-така.

lazera0
05.02.2015 17:18

80% от футболистите в Юнайтед първо да се научат да спират и подават пък после ще се учат на тики-така

Chelsea86
05.02.2015 15:45

Предполагам, ако това е вярно то най-вероятно Гуардиола ще отиде в Сити. Макар, че в друг сайт четох за интерес от страна на Катар за селекционер. Не знам колко е вярно, но там пачките са много.

futbolista_rs
05.02.2015 15:13

Ще е интересно да видим английско тики-така*joking*

AC_Milan_92_45
05.02.2015 22:11

Какъвто и отбор да си събере, никога разликата в Англия няма да е толкова голяма, както в Германия. Само Сър-а можеше да създаде такава разлика и все пак тя беше много по-малка от тази в Германия, пък и Сър-а вече го няма и друг като него няма да има

golemiq_geshan
05.02.2015 19:17

Съгласен съм ! Според мен абсолютно ще повтори провала на Вияш Бояш , освен ако няма извънземна разлика между отбора му и останалите , както е сега ...

AC_Milan_92_45
05.02.2015 15:19

Мхм, английско тики-така и на 10тото място, и 2017 януари - нов отбор