Рома спасява Салах от резервната скамейка на Челси

13:42
Рома спасява Салах от резервната скамейка на Челси
Рома готви оферта за полузащитника на Челси Мохамед Салах, пише "London Evening Standard".

Египетският национал е твърда резерва на "Стамфорд бридж" и търси ново предизвикателство.

Вълците искат да вземат Салах за година и половина под наем, като платят за това неустойка от половин милион евро.

През лятото на 2016 година от Рома са готови и да откупят правата на играча.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Onzo13
23.01.2015 14:34

Добър футболист е, но и той е взет с цел да продава фланелки в Египет и да бъде продаден на двойна цена след време. В Рома би бил полезен. Освен това е хубаво да го няма в съблекалнята на Челси. Кой знае? Може утре или другите ден да реши да се самовзриви...

miro211
22.01.2015 23:36

По какво си приличат Челси и РМ...? Купуват купуват после продават без да се наложили (футболистите) в отбора*lol*

Nasko Chelsea_fan
22.01.2015 19:41

Салах беше взет януари 2014 веднага след като беше продаден Мата на Ман. Юн. Покупката му беше продиктувана от този факт. Не може все пак сезона да се изиграе с 3-ма офанзивни полузащитника, трябва да има и резерви.

pesholudiq
22.01.2015 18:27

Дано да напусне, че ми става жал за него... Имаше потенциал, Моуриньо защо го купи, като го пуска един път в месеца, и то я го пусне, я не ... Провалихме година и половина ли колко от футболната му кариера .. Рома са готин отбор, бих се радвал да отиде там

Danskrastev
22.01.2015 17:42

Няма какво да се учудваме много футболисти се провалиха в отбори като Челси/Сити/Реал Мадрид,защото там не се взимат футболисти за да играят,а просто за да има футболисти на килограми.И тези глупости че неуспял да измести Оскар,Азар,Вилиан дори и един световен шампион в лицето на Шюрле стой резерва, това не са отбори където един футболист може да се развие само може да се провали,защото не могат всички таланти да играят редовно,и това си е грешна политика от всякъде ето и с Матич какво стана нямаше място за него отиде в Бенфика,и после изръсихте пари да го връщате в отбора,много правилна политика.

sa6etoo
23.01.2015 08:43

Всичко което си казал е така и за мен, но явно не за и повечето фенове на Арсенал. Иначе относно ниската класа на някои играчи - за мен е виновен Венгер, а не толкова клуба или че нямало пари. Просто Венгер не е свикнал да ги дава. Арсенал беше най-добрия отбор в Англия, за мен, в началото на века, но след онзи сезон на непобедимите тотално се сринаха и от година на година по зле стават. Иначе си прав и за Уилшър, че също се раздава, но за мен той има още доста да се учи защото понякога като го гледам прави детински грешки които един играч на такова ниво не може да си позволи.

LiamBrady
23.01.2015 01:33

Попрочетох г/д какво сте писали (ти и останалите фенове на двата отбора). Всъщност аз съм на мнение, че ако при нас всички за здрави ще се получи огромен проблем с ротацията и голяма част от играчите ще са недоволни. Има футболисти като Кембъл, които няма да помиришат терен, понеже вместо да имаме типично ляво крило, там ще трябва да играе някой измежду Йозил/Касорла. Поради тази причина се радвам донякъде, че постоянно имаме контузени, в противен случай ще го загазим сериозно, а Венгер напоследък доста трудно избира максимален състав. При вас "проблемът" е, че имате в най-лошият случай 1-2 контузени, а отборът ви към момента върви доста добре в първенството и няма нужда да се пипат стартовите 11 + 3 резерви (в повечето случай Микел, Дрогба, Реми, Рамирес или Шурле, казвам тези имена без да съм изгледал всички мачове на Челси). Аз честно казано не виждам как Салах би се наложил дори и да му се дава шанс. Пиша към тебе понеже исках да отговоря на нещо, което си написал: напълно съм съгласен, че 40% от играчите на Арсенал не са с потенциал за печелене на титла, но ако не се казваш Реал Мадрид, Барселона или Юнайтед (до преди 1-2 години), много трудно топ играч ще дойде в отбора за да е резерва. Другият вариант е да печелиш отличия и да даваш повече пари за заплати като Челси, Сити, ПСЖ, а и горните клубове спадат към тази графа. Лично аз например, се радвам, повече, че взехме Уелбек вместо Фалкао (не говоря това заради формата на Фалкао). Просто това е Арсенал и да ти кажа така ми харесва повече, отколкото да действаме като Юнайтед през лятото (нищо лично просто давам пример). И последно нещо относно Рамзи и Уолкът - не съм съгласен, че трябва да ти е жал точно за тях. Рамзи от момента, в който пусна брадата и заприлича на Бекъм, стана муден и през цялото време се опитва да играе с петички и всякакви сложни движения (любим играч ми е от завръщането му от контузията и винаги съм ценял работоспособността му, дори и когато всички го хранеха, но този сезон не ми харесва играта му). Уолкът с тези контузии е доста спорно колко може да се раздаде. За раздаването бих казал Уилшър като константна величина и сега Санчес (има и още няколко, които винаги се раздават, но тези изпъкват най-много). За другите смятам, че са на приливи и отливи, въпреки че много харесвам Начо Монреал, за който смятам, че остава недооценен от феновете. Обърнах го на тема за Арсенал... за което се извинявам. Лека вечер *smile*

sa6etoo
22.01.2015 22:27

Със въртележките които си споменал е възможно, но реално ако всички са здрави тези въртележки се правят много рядко и резервите играят много малко (изключвам мачовете за купите). При вас играчите които в каквато и форма да са и ако са здрави повече от 1 мач няма да седят на пейката са Йозил, Рамзи и Санчез както при нас са Вилиан, Азар и донякъде Оскар. Точно там където Салах играе. Миналия сезон игра доста мачове и може да му видиш показателите. Щом Рамирес седна на пейката който беше топ 3 в Челси последните 2 години представи си за каква конкуренция говорим. А примера с Рамзи малко по различен защото той се контузи, а не беше купен - и Есиен го нямаше дълго време заради контузии, но остана в отбора и беше на ниво когато можеше да играе просто остаря. И най-съществената разлика между двата отбора е, че Челси се бори за титлата и Салах не е човек който може да помогне докато Арсенал се бори за топ 4. Затова и срещу големите отбори нямате кой знае какви резултати - защото едно 40% от играчите ви не са на ниво да станат шампиони и то на Англия. Затова единствено е виновен Венгер и ми е жал за играчи като Уолкът и Рамзи които се раздават като за последно ама няма как да стане с 2-3 птички. Няма смисъл да я въртим тая тема повече то е ясно, че всеки ще си държи на неговото все пак сме фенове на различни отбори, но си отговори на този въпрос честно за себе си - ти кого предпочиташ на пейката на Арсенал - Салах или Вилиан/Куадрадо?

Nasko Chelsea_fan
22.01.2015 21:54

Може ли Моу да пусне 20 атакуващи играча едновременно? Салах беше взет като реакция от продажбата на Мата. Той си пускаше Азар, Оскар и Вилиан, но нали трябва да има и алтернативи на тези. Затова беше нужен миналия сезон, но не можа да покаже потенциала си.

Danskrastev
22.01.2015 21:09

Така започвам от темана ОХ, пак казвам и да няма контузии ОХ може да играе като крило може и като атакуващ халф,а отскоро Венгер го пуска и като вътрешен халф тоест това са три позиции.Схемата на Арсенал се състой от един нападател изнесен по-напред и зад него има поливалентни играчи които си сменят местата,и може би заради това изгоря Подолски.Тоест има пет места за халфове зад нападателя. В състава имаме Санчес/Йозил/Рамзи/Уилшър/Уолкът това са 5 човека като добавиш ОХ,Коклен,Кембъл, който са по-млади и могат да се въртят в състава,вече застаряващите Артета,Росицки и Фламини които вече не са за отбора,и младия поляк който наскоро го взехме така че може преспокойно отново да се върти състава, и ОХ ще има място в него проблема че не виждам такова място за Подолски и затова той е резерва.Жиру/Уелбек се въртят като нападател,а вечно контузения Диаби за не го просто нямам коментар не знам дали може да рита топката *lol* Салах няма как да печели мачове от скамейката,или да го направи за малкото време което е играл ей това не мога да го разбера в Челси значи миналата година е бил нужен,тази не ви е нужен.Ще ти дам пример с Рамзи счупиха му крака една година го нямаше,и въпреки това Венгер го разви и наложи в отбора това е разликата между двата отбора.

Arsenal966
22.01.2015 20:49

Можеше просто да ми прочетеш коментара миналия коментар....... Да те питам...както и Van_Ginkel ...къде е логиката като казвате,че ОХ благодарение на многото контузии в отбора успява да запише минути и в същото време давата за пример,че покраи Жиру,Артета,Уелбек и т.н....нямало да може да играе ???? ОХ централен нападател ли е ? Дефанзивен халф ли е ? Уелбек си се върти с Жиру,това е.ОХ къде го слагате там ? Да,англичанина може да играе и като атакуващ халф,но попринцип си е крило,тоест.....върти се със Уолкът ! Нямало да се намери място за него ?!? След Уолкът,по-дясното крило той ни е най-добрият играч,ако броим Санчес за ляво крило. Като почнете е така да си говорите,колкото да се каже нещо.... Дал си пример със Фламини....ако ОХ го слагаме там,за Фламини нямало да има място.ОК....първо на първо....Фламини е минал 30-те и е в момента 2рата/3тата ни опция за дефанзивен халф.Нали сравнявахме това,че Салах не получава шансове ? Салах минал ли е 30 ? Коклен в момента ни е 1вият избор за дефанзивен халф,просто защото момчето в последните 5 мача (включително и този срещу Сити) играе почти перфекно ! Като сложим всичко на страна.....ОХ ще получава шансове в Арсенал,а дори не го взехме за 15 милиона.....

sa6etoo
22.01.2015 20:27

Еми няма как да стане защото нямате сезон в който да нямате поне 6-7 човека контузени. Той човека ти го каза - при наличието на Йозил, Касорла, Уелбек, Уолкът, Артета, Санчез и Рамзи дали Чембърлейн ще помирише терен? Ако не го сложи в защита не виждам къде ще играе при наличието на тези играчи. А ако случайно го сложи до Артета отзад то Фламини изгаря и той няма да помирише терен. Но при вас това няма да се случи защото пак казвам вие нямате сезон без контузени играчи. Едва ли Коклен е бил пръв избор на Венгер в началото на сезона за дефанзивен халф.. Отделно Салах беше взет защото беше нужен миналата година след като замина Мата. Видя се, че той мачове не може да печели сам както го прави Азар или Оскар следователно не е на нивото на Челси и няма място в състава. Шурле е горе долу същата работа ама няма как да махнем всички крила наведнъж. И въпреки това състава пак ни е сравнително къс, но имаме огромния късмет да имаме макс 1-2 контузени наведнъж- нещо за което вие може само да мечтаете...

Danskrastev
22.01.2015 20:06

Мислел да не се занимава с нас,пък ми пише да не си момиче.Вярвам на истината,и само с нея боравя отново глупав пример Чамбо може да играе на 3 поста в формацията на Венгер,така че винаги ще се намери място за него. Венгер и политиката на клуба е всеки да има място в отбора точно за това Саного и Подолски бяха пратени под наем,защото на сегашния етап няма място за тях,така че някой си "Салах" купен за 15 милиона без никакъв смисъл няма как да стане в Арсенал.

Arsenal966
22.01.2015 20:03

Жиру се сменя със Уелбек,Рамзи със Уилшър,Уолкът е единствения които играе по-дясното крило,ако изключим ОХ,който явно не мислиш,че би получавал шансове за игра ако всички са здрави.Гнабри не го броя,преееекалено е млад.Санчес си е отляво и може да се върти със Кембъл/Казорла та дори и Росицки.В средата си е Йозил или Казорла.....проблемче нещо не виждам за ОХ да играе !

Van_Ginkel
22.01.2015 19:56

Вярвайте на каквото си пожелаете, не ме бърка *smile* Добре, че са ви контузиите, та да може всички играчи да взимат участие, иначе и при вас ще има някой друг ''Салах'', или може би си мислиш, че при напълно здрави Йозил, Касорла, Уолкът, Санчес, Жиру и Рамзи ще има някакви шансове за играчи като Окслейд-Чембърлейн ? Мисля повече да не се занимавам с вас.

Arsenal966
22.01.2015 19:56

Продължавай да си мислиш,че заради Саного,Полди е бил игнориран ! *thumb_up* Тотално не е заради формацията с която играем,позицията на която играе Полди и това,че Венгер предпочита на крилото да е Казорла примерно,а не Полди..........неее...то е защото Венгер предпочита Саного да играе пред Полди *thumb_up* !!

Danskrastev
22.01.2015 19:33

Подолски(бърз футболист предимно играещ по крилата с офанзивна функция)Саного(Висок таран,централен нападател беше взет за заместник на Жиру не на Подолски)колкото и пъти да повтаряш една глупост тя няма да стане истина това не ти ли е ясно...Подолски беше пренебрегнат заради феноменалния Санчес, и това че Подолски е на години е важно поне за Венгер,защото старо куче на нови номера няма как да го научиш...

Van_Ginkel
22.01.2015 19:25

Вие слепи ли сте ? Салах дойде в Челси на 26 Януари 2014г. Нямаше право да играе в ШЛ с Челси, от там броят мачове му бе и ограничен, въпреки това до края на игра в почти всички мачове от ВЛ за Челси. 6 мача като титуляр, 7 като резерва. На Вилиан това му бе достатъчно за да се пребори за титулярно място, поне статистически Салах е имал достатъчно шансове, но се е издънил. Danskrastev, какво значение има на колко е Подолски ? Вие бяхте изпаднали в криза, нямахте нападатели, дънехте се мач след мач, но вместо да пуснете опитен и добър футболист като Подолски, разчитахте на младия и с ''огромен потенциал'' Саного ... Така както Венгер пренебрегна Подолски, така и Моуриньо пренебрегна Салах, а възрастта и шанса за развитие нямат никакво значение, от значение е единствено влиянието, което играчите могат да окажат на отбора, а Саного бе повече от плачевен.

Danskrastev
22.01.2015 19:23

Говорите без да сте запознати както винаги Саного има 216 минути в 4 мача влизане като резерва в ВЛ 1 цял мач ШЛ и това е за целия сезон ти ми говориш така все едно Саного е твърд титуляр за сметка на Подолски който също е твърда резерва този сезон и това е обяснимо нито е най-добрия нападател нито е най-резултатния.Сега ще те светна и за нещо друго Подолски е крило не е типичен нападател по крилата играят обикновено Санчес/Чамбо/Касорла/Уелбек няма как на тяхно място да пуснеш Подолски който освен че е на години не показва кой знае какво.Няма място за сравнение Подолски е в залеза на кариерата си купен за 17 милиона преди три години,а Салах купен мисля за 15 милиона на 22 години и да го забиеш на скамейката без шанс за развитие мисля че има огромна разлика.Подолски има 19 гола не за 39 мача,а за 53 мача ако говори ме само за ВЛ...даже и информацията ти е грешна,ама нищо коментар да става *lol**lol*

Arsenal966
22.01.2015 19:05

А някои да се е замислял изобщо....дали дефакто заради Саного,Полди беше дълго време резерва в Арсенал ?!? *erm* Еми не......Полди не може да играе като централен нападател ! Саного е.....централен нападател ! Предполагам,че може да направите връзката ! *erm* Германеца си се води ляво крило/втори нападател.Саного пък и без това много не игра,определено може да се каже,че Полди НЕ беше игнориран заради Саного !

golemiq_geshan
22.01.2015 19:01

Намесил ти е Подолски много правилно , защото може Азар Оскар Вилиян и всички останали да са по - добри от Салах и в известна степен да е нормално да им е твърда резерва , докато факта , че Подолски е резерва в отбор като Арсенал е напълно шокиращ ... Факта , че Подолски за 39 мача като титуляр има 19 гола за Арсенал , а примерно Саного в цялата си кариера няма толкова голове , може да го проверите , говори достатъчно ....

Danskrastev
22.01.2015 18:44

Ти намеси Подолски и темата Арсенал,Подолски е на 29 и да го пускаш и да не го пускаш той тепърва няма как да се развива примера с Саного е много глупав,защото Саного имаше само 4 мача за Арсенал този сезон, и за това беше пратен под наем в Палас.Подолски поне влизаше от скамейката Салах и това не получаваше като шанс,а той е млад и има нужда да играе повече,и поредната глупост не показвал на тренировките развитие,и ти цяла година да стоиш на пейката,и ти няма да имаш желание за каквото и да е било поредния пропилян талант е така взет за разкош без никакъв смисъл или с цел друг отбор да не го вземе това от години го прави Челси жалко за футболистите,но и те са заслепени от пари горките.Наскоро излезна едно изказване на Бони че от 20 години си мечтаел да играе за Сити пълен цирк хората правят чудеса за пари дори и да провалят кариерата си,защото същия този Салах правеше уникални неща в Базел,но играеше редовно не за една година четири пъти*lol*

Arsenal966
22.01.2015 18:33

Както и да го погледнеш.....на Подолски се разчиташе много повече отколкото на Салах.Моу разчита на Салах,колкото и на Атсу......а той е под наем в Евертън......

Van_Ginkel
22.01.2015 18:25

*scared* Шурле има 240 минути за Германия на това Световно, яви се като златната резерва на швабите. Да, Подолски може и да е бил следващ избор на Льоф, но това не променя факта, че Полди е по-добър от Саного, но чичо Венго предпочете да го държи на пейката. Няма никакво значение дали изброените от мен лица са част от статията - те показват как се действа и във вашия отбор, но ти пренебрегваш фактите. Не се разчита на Салах, не се разчиташе и на Подолски, а ти оспорваш политиката на Челси и в същото време не искаш да се засяга темата с политиката на Арсенал. Luxury, за това са тренировките, но Салах и там явно не дава всичко от себе си. Вилиан също имаше затруднения в началото, но след половин сезон успя да се наложи. За същото време Салах не успя да свърши същата работа, така че проблемът явно е в него.

Danskrastev
22.01.2015 18:07

В тая статия къде видя Подолски и Саного *lol**lol* Подолски беше резерва на Шюрле на световното нормално и в Арсенал да е резерва *lol* Саного си има качествата момчето,и ще получи своя шанс в Арсенал,защото ние не пропиляваме кариерите на млади играчи както някой други отбори.

Van_Ginkel
22.01.2015 17:57

*lol* *lol* *lol* Сигурно е по-правилно да държиш Подолски на скамейката и да чакаш да от Саного да сътвори някакво чудо *lol*

Mek_bacTyH
22.01.2015 17:24

...как ше ти прогресира тоа Салах ве, човек ,...арабин и прогрес са несъвместими неща *silent*

Highbury
22.01.2015 16:39

Амии за какво го купиха тогава >!>! Ей това не мога да разбера на Моуриньо или там политиката на Челси. Купуват даден играч и после не го пускат да играе ?!?!? За каквооооооо ? Сега разбира се ще се появи някой да каже " Защото имаме Азар, Фабрегас ... бляляляля " да всички го знаем това но пак остава въпроса като имате такива играчи за какво го купуха, ама и той се е будала лаком само си провали кариерата.

Luxury
22.01.2015 18:04

На пейката няма как да прогресира.*lol**lol*

Van_Ginkel
22.01.2015 17:02

Не е чак толкова сложно, но не се опитваш да го разбереш. Погледни колко широк и силен е съставът на Ман Сити, действащите шампиони, помисли си хубаво дали всички играят. Ролята на Салах бе да направи скамейката на Челси по-дълга и при евентуална контузия на един, двама или повече от офанзивните ни играчи, да се заложи на него. Е, нито Азар, нито Вилиан, нито Оскар страдаха от контузии до края на миналия сезон, след това дойде Фабрегас и за Салах стана още по-трудно. Проблемът съвсем не е във Моу и политиката на клуба, а във това, че Салах не успя да прогресира и да измести от титулярния състав някой от основните ни футболисти.

GrandeBarca
22.01.2015 15:48

Просто според мен не беше нужен на Челси..не знам защо го купиха..беше ясно,че няма няма място за него няма как просто Азар,Вилиан и Шурле нямаше как да се наложи поне аз лично си знаех че няма как..миналата зим го взеха..аз даже на моменти забравям,че е в Челси.

sensea
22.01.2015 14:38

Добър играч е ....въпреки епизодичните си прояви ....просто дойде при нас в неподходящ момент ....Азар,Фабрегас,Матич и Уилиан са несменяеми тителяри ....Оскар го въртят с Микел , Шурле влиза резерва ....Рамирез и той....какво остава за Салах... ???

kozara
22.01.2015 14:43

тоя па