Брайън Робсън: Бербатов е човекът!

19:07
Брайън Робсън: Бербатов е човекът!
Димитър Бербатов ще разкрие големия си потенциал и ще бъде истински лидер на Манчестър Юнайтед през новия сезон, смята бившият футболист на "червените дяволи" Брайън Робсън.

През миналия сезон българският национал бе подложен на убийствени критики от пресата на Острова. Медиите го обявиха за мързелив, за най-голямото разочарование на сезона и какво ли още не. Робсън обаче смята, че Митко ще опровергае критиците и ще покаже на какво е способен в отсъствието на Кристиано Роналдо и Карлос Тевес.

"Бербатов ще покаже качествата си и ще блесне през този сезон. Сега Роналдо и Тевес ги няма, а в Юнайтед отчаяно търсят играч, който да поведе атаката. Аз смятам, че Бербатов е човекът", каза Робсън пред "Съндей Мирър".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Scunthorpe
13.07.2009 10:32

Мисля,че тази година ще разберем дали Бербатов наистина заслужава да играе в Ман.Юн.Желая му успех.. *joking*

aaaudi80
13.07.2009 09:49

съгласен съм че досега беше в сянка. но ще видим тая година какво може.дано се представи на ниво

danman
13.07.2009 08:59

Абе, хора!Вие вицове ли си разправяте?Бербатов щял да стане най-добрия.Шял да струва 2 пъти повече от Роналдо.Не ме разсмивайте.Пишете си тука глупости и сами не си вярвате.Само си представете как ще стане тази работа.То ако наш Митьо имаше такъв потенциал Съра нямаше да си троши краката да търси класен нападател/и то не един,а двама/,а щеше да си е спокоен с нашия човек.А по въпроса за това,че щял да го продаде два пъти по-скъпо от Роналдо направо ме убихте.След две години Митето ще е на 30,направо ветеран.Кой е луд да даде 1900000 паунда за стар футболист.Да не говорим,че никога няма да струва и наполовината половината от тази сума.Не пишете глупости,че ставате смешни! *smile*

MeToDueB
13.07.2009 02:40

това за цената вече .. не ми се вярва. Не, че не вярвам в Митко, че ще направи добра игра .. ама ще бъде на 30/31 .. и Анри е голям играч, но го продадоха за под 20 милиона мисля .. не съм сигурен. Годините играят роля също .. ама все пак не знам. *joking*

lubo_krika
13.07.2009 02:28

Незнам хора,аз лично виждам голямо бъдеще в Манчестър на митко и само ЕВЕНТУАЛНА цена за продажба след 2 години,почти двойно повече от Кристияно Роналдо.Мога само да му пожелая много успехи и да бъде жив и здрав.Всичко си идва с времето.

MeToDueB
13.07.2009 01:09

иначе и аз съм се чудел .. по-скоро се старае да има такъв стил, в който да изненадва със спринт при грешка на противник примерно или просто го мързи .. ама няма как да го мързи. То ако го мързеше .. щеше ли да се връща при всеки корнер на противниковия отбор в накателното. Да чака топката при организиране на атаката в центъра и след това при корнер или центриране на съотборниците му .. да се включва в наказателното на противника ? Едва ли .. пести усилия .. защото сигурно си знае силите .. че ако тича цял мач на 1000% може да не издържи до края .. все пак това е тежко първенство. С Тотнъм при победата 4-2 много ме изкефи как тичаше. Не спря .. доста динамично игра. Не е бавен .. според мен (гледал съм го 3 сезона подред нон-стоп .. и съм си изградил мнение ..)

NAZARETH
13.07.2009 01:09

Всички сме наясно с новината "Бербатов е човекът", за нас това не е новина от как Митко обу гетите на националния ни тим. Тези заглавия са необходими за невидялите слънце островитяни. Искам да изясня нещо с което да поставим края на повърхностните изказвания и то е : в двадесет и първи век при ПРОФЕСИОНАЛЕН спортист факторът мързел несъществува, не за друго, а за това, че зад него чакат няколко стотин хиляди други които са готови да вършат неговата работа на половината заплащане.

MeToDueB
13.07.2009 01:02

абе не е бавен .. за сведение (вижте гола срещу Чарлтън от центъра какъв спринт удари ..) ама не тича постоянно на бързи обороти .. иначе дебне за всяка топка и ако съперникът му сгреши .. бавен, бавен .. ама веднага започва да спринтира бързо към нея и да се възползва от ситуацията *joking*

villitu
13.07.2009 00:55

Бербатов може да е бавен но за сметка на това упражнява невероятен контрол върху топката *stop*

Yavor90
13.07.2009 00:15

наистина е малко мързеливичък, но си има и добрите страни и може да бдъе много полезен на отбора

TheVaskobg
12.07.2009 22:58

Стига с тоя Роналдо и с тоя Тевес.Вече ги няма в отбора и нека някои хора да спрат да ги оплакват.Отбора е над всеки играч и които си мисли че МЮ без тях ще бъде по-слаб много ама ужасно много се лъже.

Cris_7
12.07.2009 22:14

Ква техника има тоя Тевез бе ? *lol* Никаква ! Бербо е 10000 пъти по-техничен и по-добър от тва джудже.. а колкото за Роналдо , той е много техничен и бърз , но понякога прекалява с индивидуалната игра ,въпреки че ми е любимият футболист *wink* !

Anaxagoras
12.07.2009 22:07

Щом някой казва, че Тевес е техничен а Бербо не е, това означава, че или не е гледа футбол, или трябва да престане да гледа. Играта на Тевес е следната: луд спринт към топката, после съперника я овладява, после Тевес хуква след него за да си я върне и успява да го направи с цената на нарушение и се чуват аплодисментите на публиката заради раздаването му на 110%. Малко хора в Англия обаче си задават въпроса какъв е смисълът от всичко това. Роналдо е уникален играч наистина изключително бърз и техничен, макар и техниката му да е еднообразна. Имаше основен принос шампионската титла миналата година и за класирането за финал за ШЛ тази година. Вкарва много голове но в същото време лишава съотборниците си от отбелязването на голове. Предполагам, че с такъв футболист е много трудно да се играе. Дали Бербо ще блесне в негово отсъствие? Мога само да се надявам. Най-големия му недостатък е непостоянсвото. И липсата на скорост, но донякъде той се научи да я компенсира.

sezona
12.07.2009 22:05

Спрете да коментирате ,в България всички разбираме от футбол и какво.......... *thumb_down*

РАЗБИРАЧИ *evil*

BobchyG
12.07.2009 21:32

Аз лично не вярвам Бербо да стане голяма звезда , дано да се представи по - добре от миналия сезон , но винаги ще смятам , че Тотнъм беше неговият отбор

Kantev
12.07.2009 21:26

Ex големи сте разбирачи... като поставяте така въпроса ... я помислете , ами ако не беше Ван дер Сар щеше ли Юнайтед да печели,а ? НИКОЙ не е по-голям от отбора *wink*

arimann
12.07.2009 21:05

Кристиано Роналдо ще се издъни жестоко в Реал,просто Кака е класа нас него..Митко е един от най -техничните и умни футболисти в света неслучайно САФ го взе,без тези лакомии Роналдо и Тевез ще се види истинската му класа.....

Notlike
12.07.2009 21:00

Браво! Винаги се стига до едни и същи шибани спорове, които нямат КРАЙ. Разбира се, че Роналдо е много добър и техничен, но на тема точен шут не съм съгласен. Той имаше под 30% точен удар, което за професионалист е малко. Тевез - каква техника има той пендел бре? Гледах през сезона 40 мача на Юнайтед (общо) и в нито един не видях кучето да задържа топката. Но може би вече е финт и да си я поведеш *joking*

Dido_Man_U
12.07.2009 20:59

Точно пък тоя Роналдо беше един от 2 виновници за загубата от Барса щот си помисли че сам може да ги бие и заради него и отбора го отнесе *sick* *evil* Неможахте ли да го разберат неговите фенове че не е отборен играч и заради това МЕСИ е по-добър от него *joking* *thumb_up*

arsenov
12.07.2009 20:55

Crissstiano ако под носене имаш предвид хилядите симулации и 10% голове от тях съм съгласен с теб!

Crissstiano
12.07.2009 20:53

daniaa68 мишка,той беше най-добрия за Манчестър на финала и ако не беше той те въобще нямаше да са на финал

daniaa68
12.07.2009 20:49

Crissstiano ха ха ха ха . Ако не беше той финала щеше да е наш. Но понеще той е звездата ... е номер 1 ! *lol*

daniaa68
12.07.2009 20:48

Не забравяйте че Бербо ще се бори с Оуел и вероятно Агуеро. Напълно съм съгласен с Методиев за всичко което каза. Тевез техничен ! пха ха ха ха ха *lol* . Тоз палячо не е техничен. Един финт не е направил. Роналдо е техничен няма спор. Но английските клубове му ги научиха за някойко години. Бербо е отличен с първо докосване. Как искате човек висок 186 см мисля че беше да тича нон стоп. Той каталясва на 5-та минута. Затова не тича много и си стои на позицията. А когато му подадът става много бърз. Развихря се! Прави страхотни пасове. Най-важното ТОЙ МИСЛИ ЗА ОТБОРА И САМО ПОДАВА. Да сте видяли негов удар. Той стреля 1-2 пъти на мач , Руни 4-5 пъти , а Роналдо 10-15. Таз лакумя. !Бербо е Плеймейкъра На Отбора! ! Запомнете ми всички думи!

Crissstiano
12.07.2009 20:47

Кристиано носеше Юнайтед на гърба си през целия сезон,а Бербатов ако беше толкова полезен нямаше да е резерва в най-важните мачове на Манчестър през сезона.

Zlobaria
12.07.2009 20:18

lassio според официалната статистика на Ман Юн бербатов е бил най-поезният им играч през сезона а относно националния Бербатов игра срещу италия и ирландия който съ къде къде по големи отбори от футболен "колос" като Кипър!

arsenov
12.07.2009 20:10

lassio ае ти с фактите по долу MeToDueB ти каза за една статистика излязла на скоро и бербатов беше най полезен играч провери фактите пък после ги изтъквай!!!

lassio
12.07.2009 20:00

Въпросът не е кой е по-техничен а кой е по-полезен ,а Роналдо и Тевез бяха много по-полезни от Бербатов и това е факт.Има и още един факт ,когато Бербатов играе Националният отбор не бие ,а когато не игра бихме Кипър.

Patilanec
12.07.2009 19:34

MeToDueB е прав , а вие го нападате ! Тевез никога няма да има това докосване, което Бербатов притежава , нито неговата техника *stop*

MeToDueB
12.07.2009 19:34

medelin_89 Не съм казал, че Роналдо не е техничен, а че Тевес не е техничен .. Роналдо прави финтове понякога, прави и технични удари .. но през последния сезон нещо не му се получаваха май, а ?

MeToDueB
12.07.2009 19:33

друсалинчо идиотинчо .. естествено, че съм гледал и Тевес. Добър е, но техничен ти знаеш ли какво означава ? Тевес не може да спре топката .. спирането му е къс пас, не може да я спре на гърди .. играта му е да се бута и да се бори, като все едно е на борба .. а не да играе футбол и да показва техника. Роналдо пък за точните удари гледал ли си му статистика ??? Очевидно не си .. когато излезна една статия, в която се показваше, че Бербатов е най-полезния футболист на Юнайтед, имаше и статистика в проценти на точността на ударите и Бербатов беше с висок процент (той и рядко стреля), а Роналдо с доста по-нисък (защото прави по 10 удара на мач и 2 точни ) .. минавал е и по 2 и по 3 .. и с финтове и без финтове ( с тяло е пазел топката) .. но не се мисли за бог и се старае да запази топката за отбора си. Роналдо колко пъти е губел, когато е правил някой финд и след това е следвала мълниеносна контра-атака на противниковия отбор и гол за другите ?? Аз лично съм го виждал много пъти !

flipicha
12.07.2009 19:33

Съжалявам,но колкото и да съм гледал Тевез,един финт не съм го видял да направи.Ако на пускане на топката на пред и тичане след нея като добик е техника,то значи Тевез е адския техничар

medelin_89
12.07.2009 19:28

MeToDueB найстина си голямо дърво помияр с помиярите *devil* Как може да кажеш че и Роналдо и Тевез не са технични *lol*
тази година без тях двамата Манчестър ще се бори за влизане в ШЛ *sick* *stop*

beckham_07
12.07.2009 19:28

Въобще не ни интересува какъв е Тевез.Ако беше голям футболист щеше да остане в ЮНАЙТЕД независимо от заплатата си.Бербатов е скромен и добър футболист и със сигурност ще играе голяма роля през следващия сезон на МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД!!!!!!!

drusalin
12.07.2009 19:25

MeToDueB я млъква тапак Тевез е много по техничен от Бербатов не си ли го гледал ... ХАхаахах кво да си говоря с теб Роналдо му научели техниките ахахахахахаха за туй ги минава . Всичко е и в бързината също казах го какво още искаш да повтарям ? Бербатов неможе да мине през защитата от 3 -ма играчи ... а и през повечето време е с гръб към вратата много добри пасове подава за разлика от другите . Но нито има по точен шут от Роналдо нито от Тевез ! Каза верни работи за Бербатов , но не е бърз и техниче нито като Роналдо нито като Тевез !

atomicgun
12.07.2009 19:25

Не би трябвало да се очаква пореден много силен сезон от Юнайтед Не може да си шампион всяка година и да играеш финал в ШЛ Така,че Бербатов го чака труден сезон в който ще трябва да се доказва постоянно Надявам се да го направи и да спечели още повече уважение и завист *wink*

flipicha
12.07.2009 19:16

"друсалин " какви заместници?Една лакомия и една резерва ли?Роналдо е добър,но всички го знаем какъв е.Последните години взе да се пооправя като започна да играе отчасти и за отбора.Сега като ги няма тез двамата,Бербатов и Рууни ще направят супер тандем

MeToDueB
12.07.2009 19:16

Как да не е толкова техничен ? Тевес не е техничен .. Роналдо донякъде .. но му научиха финтовете, а в центриранията го няма никакъв (или по-скоро не иска да ги прави така, че да вкарва някой друг) .. бърз е, но не поддържа висока скорост през целия мач, а през повечето време подтичва леко и не пресира достатъчно , но не може да има само плюсове .. всичко друго си го има : техника, поглед върху играта, комбинативност, точен удар, игра с глава, умее да свали топката .. да я спре с едно докосване, да я подаде и да я запази.

Dido_Man_U
12.07.2009 19:16

MeToDueB и аз наскоро гледах головете и асистенциите на Бербатов и забелязах същото като теб че Бербатов е много добър отборен играч дава невероятни пасове и знае как да бележи голове *wink* *thumb_up* *smile* Надявам се през новия сезон да стане един от лидерита на Юнайтед *thinking*

ENEMY
12.07.2009 19:16

Давай Митак.Покажи им какво можеж.И да видим добрия колектив който винаги е бил по успешен от индивидуалната игра.А и като се махнаха двамата най-големи спекуланти атмосферата в отбора ще е много по-добра което ще доведе до по-голямо постоянство което ще е клю4а към успеха тая година.

MeToDueB
12.07.2009 19:13

гледах головете и асистенциите му за трите поредни сезона в Английската Висша лига (понеже нямах какво да правя), разгледах и на други футболисти : Адебайор, Дрогба, Лампард, Джерард .. Бербатов от някой е повече, а от някой много повече, като сметнем асистенции + голове (36 гола и 31 асистенции) .. тоя сезон да ги направи 60 гола и 50 асиснтеции. Няма друг нападател, който да мисли и за отбора така, а не само за номера на гърба си ..

drusalin
12.07.2009 19:11

Бербатов неможе да играе нито като Роналдо нито като Тевез трябват им заместници . Или поне по крилата трябват достойни замесници от ляво и от дясно . Бербатов си е чудесен нападател с всяко докосване може да реши дадена ситуация , но найстина не е чак толкова бърз или техничен като тях .