Реал няма да прави спънки на Бейл за трансфер в Ман Юнайтед

11:18
Реал няма да прави спънки на Бейл за трансфер в Ман Юнайтед
Английският гранд Манчестър Юнайтед ще изпробва всички средства, за да си осигури услугите на Гарет Бейл, ако уелският национал реши да напусне Реал Мадрид
 
Бейл не успява да разкрие напълно потенциала си в редиците на Кралския клуб и испанските медии често си позволяват да отправят критики по негов адрес. Из медийното пространство се носят слухове, че шефовете на белите биха склонили да го освободят при добра оферта, а според електронното издание "Fichajes.net", червените дяволи са заделили 150 млн. евро за трансфера му.
 
Припомняме, че Бейл премина в Реал от Тотнъм през лятото на 2013-а г. По непотвърдена информация 25-годишното крило струвало на мадридчани между 90 и 100 млн. евро. 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ivo_459
14.01.2015 22:15

намерих я ,хората не спът а действат
[@link http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/wilfried-bony-to-manchester-city-striker-joins-for-reported-28m-from-swansea-9977670.html]

ivo_459
14.01.2015 21:47

И за последно линк с новият екип на Юнайтед и новият спонсор 2015/16

[@link http://oldtraffordfaithful.com/picture-man-utd-201516-home-kit-leak/]?

ivo_459
14.01.2015 21:16

Ето ви една супер нова новина

Manager Rudi Garcia said Roma would not sell the player for less than 100 million euros (77million)

ivo_459
14.01.2015 20:56

Юнайтед ги свързват с много играчи,сигурно над 20 станаха а едва ли ще има някой освен Валдес!Нещо куца много в тоя отбор,тренера май незнае кви ги върши!Много са ми смешни през този сезон,незнаят кво правят к"ато са на терена а имена големи!Защитници да купят ок,но не купуват,в атака злее ама много злее.Фен съм им.но 5 то място,по нагоре трудна работа.

ivo_459
14.01.2015 21:56

и аз се натрехох на тази новина,а това за Бони в Ман сити къде го намери,аз видях само да държи една небесно синя фланелка,но нищо пове4е

RadoslavR
14.01.2015 21:53

Преди малко побликуваха статистиката между Моис и Ван Гал абсолутно същата статистика във всяко едно отношение след 21 мача, точки голове пасове владеене на топката всичко 1към1

ivo_459
14.01.2015 21:39

Прав си! Да Ви запитам верно ли е че при Мойс след 21 мача сме имали същите точки ?

RadoslavR
14.01.2015 21:30

проблема е че се навзимаха така наречените НАЕМНИЦИ играчи пример: Фалкао Ди Мария Люк Шоу Ерера, НАЕМНИЦИТЕ са играчите които се интересуват единствено и само от ЗАПЛАТАТА си, клуба маината му важното е да си прибере 300 хиляди на седмица и там да поразцъка 60/70 мин на мач, няма вече играчи като Скоус Гигс от старите, вмомента Руни Карик Фил Джоунс и Де Хеа си личи че се раздават яко как си му е реда от части и Перси, другите са в Юн за пари и само пари как искаш да върви отбора еми няма да върви и като прибавиш и експериментите на Ван Гал с неговите схеми и тактики и некви младежи дето незнаят на кои свят са тои ми ги пуска титуляри :Д когато гониш класиране ж ШЛ което е задалжително нямаш право да си правиш такива експерименти няма кои да чака другата година това е моето мнение !

RadoslavR
14.01.2015 20:07

Руни е по добър играч от Беил тва кво значи че Руни трябва да струва 300м ли ?

RadoslavR
14.01.2015 20:00

Реал нека си пръскат пари колкото искат то това не е Футболен клуб а няква пародия

LosMerengues
15.01.2015 16:12

Ти си много спрял бе. Не искам да обиждам, но такова "мислене" няма просто. А защото ви заряза и отиде в Реал...ЗАЩОТО РЕАЛ МУ БЕШЕ МЕЧТАТА. Вас просто ви използва като трамплин...това е. Уважава ви, НО НИЩО ПОВЕЧЕ.. Абе влюбен е направо във вас, ама Перес го държи насила......уникален балък си, честно. И защо като договора му изтичаше, той не се върна при вас, а го поднови? И не е за пари, можеш да си спокоен, вие на оная бъчва Рууни давате 300 хиляди на седмица, колко ли сте предлагали на Роналдо? Под 400 не е било със сигурност, а той в момента взима 250 в Реал.

LosMerengues
15.01.2015 16:04

"Дори вашият Бог, Роналдо, го е казвал, че сърцето му винаги ще е в Юнайтед и някой ден ще се върне, но сега си има договор. Това е!" ....Дай да видим от къде си го прочел това!!! Роналдо каза, че ви УВАЖАВА, но е ЩАСТЛИВ В РЕАЛ...ама пуста надежда. Чакайте го, със самолета не стана, но като дойдат извънземните*joking* ще наемете един космически кораб и ще закачите плакат на него...може пък да стане, кой знае....*joking**joking**joking*

LosMerengues
15.01.2015 16:00

Силни думи от фен на "ФК Абрамович"...??? *joking**joking**joking**joking**joking**joking*

Amateur2014
15.01.2015 13:01

Няма и смисъл да говориш, правилно. Гледа напред, много ясно. Има договор с Реал, вече е на 28-29 години и много ясно, че ще гледа напред. Договорни отношения с Реал си има човека - и договор, и за реклами и за какво ли не. Едното е любов, другото е пари! *smile* Толкова елементарно е и наистина няма смисъл да говориш повече по тази тема *smile*

sdw
15.01.2015 12:44

Човек спри да говориш глупости.Каза,че Юнайтед е в сърцето му и,че винаги ще обича този клуб,но сега е в Реал Мадрид и гледа напред.Това му бяха думите.Не искам да говоря по тая тема.

Amateur2014
15.01.2015 11:24

Роналдо го беше казал именно това, че някой ден ще се завърне в Юнайтед. Точно кое интервю беше - не помня. Но мисля, че беше преди мача между Реал и Юнайтед за ШЛ преди две години. Но не съм сигурен за това. Иначе като цяло, Спортинг го поизгради, но Юнайтед го открехна към големият фубтол и го направи машината, която е сега. Как да ти кажа - Фабрегас не е казвал, че иска да се завърне някой ден в Барса/Арсенал. Или пък Вия, или пък Бекъм и т.нат. Или пък Бейл... Просто си има играчи и играчи. И да - по принцип това с купуването беше насочено към съ-фена ти на Реал, който явно си мисли, че само Реал имат парите да купуват. То на всеки трезво и безпристрастно разсъждаващ фен е ясно, че и другите могат. Но и това е факт, че Реал започнаха с големите суми. Тогава бяха единствените и нямаше чак толкова голямо влияние върху цените на играчите. Но след като дойдоха и Челси, а след това и Сити и стана весело. Еле пък като се намесиха и ПСЖ, Анжи и Зенит стана мармаладът, който сега наблюдаваме - да приемаме за нормална цена Бони в Сити за 25млн. паунда!

sdw
15.01.2015 11:17

Само искам да те поправя,за това със "сърцето" на Роналдо.Нормално е футболист така да говори за отбор,в който се е изградил като играч.И думите му не са,че някой ден ще се върне,а че гледа напред,което означава,че едва ли ще прави крачки назад...Най-много някой ден,когато е на години да се върне.В смисъл,то във футбола всичко става де,може да го купят и Лацио утре *lol* *lol* Но просто 2-3 думи в едно интервю виж как подлъгват хората да си мислят глупости. Иначе съм съгласен с това,че абсолютно всеки един отбор може да извади 100 милиона.Най-големите отбори дават повечко пари за играчи,не за нещо друго,а защото самите им емблеми са марки и те продават повече.

Amateur2014
15.01.2015 11:03

Хубаво мнение. Само една лека поправка. То не е точно поправка де. Фактът е, че Ман Юнайтед ги дава тези 280 000 на Фалкао. След това колко остава за играча няма никакво значение. Това ако говорим за разходното перо "Заплати" в Ман Юнайтед. А това, че от тези "огромни заплати", близо половината излитат из данъци и какво ли не - това е факт. Колкото до колегата LosBlancos - приятел, именно Реал започнаха първи с големите заплати и с големите трансферни суми. Да ти припомням ли Ел Галактико? Хем заплати, хем трансферни суми. Това, че и други отбори започнаха - няма как. Появиха се и Сити, Челси, ПСЖ и Монако преди 1-2 години. Няма как другите големи и богати отбори да не се адаптират и те към ситуацията. Както го е написал NoDiggity - ако си мислиш, че отбори като Байерн, Юнайтед, Арсенал, Юве не могат да извадят 100млн. за играч, то жестоко се лъжеш. Повярвай ми - не сте чак толкова богопомазани, колкото си мислиш. Да, правилата в Испания са били въртяни и се извъртат във ваша полза само и само да може да си позволявате тези трансфери и заплати, но има и други отбори, които водят далновидна политика (да не повярваш). Друг е въпросът, че въпросните отбори просто не считат за правилно един играч да струва 100млн. евро - колкото и фланелки да продаде. Просто не е правилно това. Другите отбори дават 100млн., но за 2, 3, та дори и 4 играча. Така че се поуспокой малко с "наемниците". Дори вашият Бог, Роналдо, го е казвал, че сърцето му винаги ще е в Юнайтед и някой ден ще се върне, но сега си има договор. Това е! Договорни отношения имате с него! Това ако не е "наемник" - те пА на! *smile* А другите ви играчи, реално, и те са купени вече готови, така че да ми говориш за "легенди на Реал" ми е малко смешничко. Може би Раул, да! Единствено! За другото е платено огромна сума (за да може агентите да се облажат) и на играчите им са давани доста сносни заплати. Пак казвам - поуспокой малко топката!

xperia8
15.01.2015 10:26

Казваш, че Реал не е отбор, а пародия? Ти, като фен на Юнайтед? Абе ей, Юнайтед ако бяха постигнали и половината успех на Реал, сигурно щеше да си мислиш, че сте най-добрите за всички времена... Я се скрий, че се излагаш,като говориш така за един от най-великите отбори в света!*cards*

vladura307
15.01.2015 08:26

Коментарът ти е много спрял и неточен с цел дразнене на феновете. Точно в Реал са най- големите наемници (балеринки).

NoDiggity
15.01.2015 07:47

Роналдо - £288,000 Бейл - £256,000 Касияс - £165,000 Да продължавам ли? Най-скъпоплатения играч в момента е именно във вашия отбор. Айде това със заплатите да си го навреш не знам къде, защото ако беше малко по-компентен щеше да знаеш, че примерно £280,000 седмична заплата на Фалкао е преди данъци, които в Англия са прогресивни(ако въобще знаеш значението на тази дума). Колкото повече взима, толкова повече данъци плаща. От тези 280К, за него остават към 60%. Другите 40% са данъци. Пък и не си спомням някои друг клуб някога да е купувал играчи за 80, 90, 100 милиона парчето. Именно вие с вашите космически суми накрахте трансферния пазар да прилича на съборетина - сульо и пульо в момента им искат по 30-40 милиона. И ако си мислиш, че Юнайтед не могат да извадят и те 100+ милиона за даден играч и после да ги избият от фен артикули за по-малко от месец жестоко се лъжеш. Просто в Англия хората си имат морал и принципи, не като разнебитената Испания дето федерацията си затваря очите за щяло и нещяло само за да се бият в гърдите колко велики са Барса и Реал. И какви легенди имате пък вие, които са продукт на школата ми, че нещо ми обягва? Сещам се за 1, който изгонихте като мръсно коте, щото вече не ви носеше необходимите приходи от артикули - Раул! Човек-икона, който чисто и просто можеше да държат резерва само за да си завърши кариерата в отбора на сърцето му. Касияс и той не беше далеч от трансфер ама се надигнаха феновете по разни анкети и на Перез му шушнеше коша да го продаде. Представи си какво ще стане с футбола ако всички топ отбори практикуват политика като вас - дебнат на трансферния пазар с 100+ милиона за някой играч и после се хвалят каква легенда бил на клуба

martin.dilov.5
15.01.2015 01:04

1во келеш такъв нямате играч който да играе със сърцето си за вас .. дори и роналдо не го прави той играе за себе си...най - добрия е . да, но играе за златната топка и трофей който да блестят в кариерата му...а ние си имаме руни който наистина обича клуба и се раздава и затова струва повече от всички други, поне за нашия клуб. 2ро имате 10 шампионски само защото ФА не са искали англииските отбори да участват в кеш и дълги години не са били част от турнира и то в най силните години на английския футбол, а също така пойнтересувай се как сте спечелили 1вите 5 титли но не искам да отнемам дължимото на реал те са велик клуб който много харесвам.... 3то Немога да разбера тази вражда между феновете на реал и ман ю ...така де тези клубове имат велика връзка помежду си ...след като се случва злополуката в мюнхен реал предлагат на юнайтед ди стефано под наем за 1 сезон но юнайтед отказват ..година по късно им предлагат пушкаш безплатно но ФА спират трансфера .. и като цяло между клубовете има голямо уважение което вие с вашите грозни коментари ПОЗОРИТЕ Извинявам се за правописните грешки !! Просто не ми се занимаваше да ги поправям :Д

lubodankov
15.01.2015 00:41

Я успокой топката ве келеш...Може ЮНАЙТЕД да не е носител на 10 ШЛ, но има морал, също и 1 милиард фенове!!!!Колкото за твоя балон наречен Реал мадрид..какви сте извадили от школата ве..през цялата ви история само чужденци и после се тупате в гърдите

LosBlancos7
14.01.2015 23:09

Айде ако обичаш си говори за твоя измислен отбор с наемници играчи и наемници фенове... Винаги сме имали и винаги ще имаме легенди които дават и живота и здравето си за клуба! А я кажи колко играча в момента от Юнайтед играят със сърце за вашето отборче? Защото аз мога да ти изредя над половината ми отбор които 100 % играят със цялото си сърце за Реал. Личи си че говориш наизуст, макар Реал да е най-богатият клуб за разлика от вас ние не плащаме заплати както вие го правите. Не случайно с това подканвате играчите да дойдат при вас, това са факти, че Реал не плаща толкова за заплати колкото вие например.Точно това показва къде са наемниците, да играеш за Реал трябва да е достатъчно възнаграждение.Така че от тук нататък който иска пари го пращаме директно при вас, а в процеса ще измъкваме по някой други 60-70 млн, мерси.

RadoslavR
14.01.2015 19:56

Какво спорите като тая шматка Беил изобщо не е за Юн на тоз отбор му трябват 2ма мощни защитника, още повече че тоз палячо неструва и 50м камо ли 150 аз незнам на къде се развива тоз откачен свят започнаха да се пръскат зверски пари за някви абсолутно обикновенни играчи гледам днес и Ман С купили Бони за някви безобразни пари

scouser_pool
14.01.2015 18:35

Междудругото сегашния Бейл е много различен играч от Бейл преди 5 години...понеже се говори да играе като ляв бек , според мен въобще няма да стане нещо такова , той и без това там си беше доста калпав и преди, а сега съвсем ще е забравил инстинкта...иначе такива новини не знам как да ги коментирам след като знам , че няма да станат 95% от тях , по-интересно ще ми е ако чуя за някой играч дето Юнайтед или Реал наистина го искат пък дори и да не го знам

topcho87
14.01.2015 17:53

За тоя и едно евро не трябва да дават юнайтед, не че и ще дадът, тъй като си е измислица на жълтите медии тоя трансфер, но на два пъти отказа на юнайтед в миналото и първия път от саутхемптън избра тотнъм, после избра пред юнайтед мадрид и са дай да се дадът милиони за него. Кво пък не искат ройс незнам,с ем в пъти по евтин

sdw
14.01.2015 17:16

Веднага журналистическите глупости ... Веднъж не подал на Роналдо и веднага се говори,че имат конфликт.Специално двамата се уважават супер много,а Бейл направо си се мазни в някои отношения към Роналдо,но това е само от възхищение.А относно играта му,няма какво да се коментира.

holigan4e
14.01.2015 17:01

За мен пича си играе перфектно. От фалове вкарва , прави положения за отбора. Освен това дадоха 100 дебели бона за него.

Pechenqgata
14.01.2015 15:29

Да да... ще дадат 100 милиона за футболист и след това ще го продадат на юнайтед.... трябва да са луди :Д

LosMerengues
14.01.2015 15:08

Перес каза, че е непродаваем, Анчелоти го каза, Бейл го каза, малко поутихната нещата, но явно оня ситуация в мача с Еспаньол, когато не подаде на Роналдо и го освиркаха е дала "нов тласък" на някой жалък драскач с прекалено малко акъл и слабо въображение.
Нека си пишат слуховете, и те са хора и трябва да си изкарват хляба, долното е когато изопачават нещата за да изглеждат по-достоверни. В една спекулация за Варан например, пишеше, че има 6 мача, а той има 20...е толкова ли е трудно да се провери това?
Ето и тук - "Бейл не успява да разкрие напълно потенциала си в редиците на Кралския клуб". Абе не знам, но 33 гола и 27-8 асистенции в 62 мача, гол на 3 финала, асистенция на 4-ия......според мен добре си "разкри" потенциала.

lazera0
14.01.2015 14:59

Тоя псевдо треньор не разбра ли, че му трябват минимум около 4 защитника

NoDiggity
14.01.2015 14:47

След Меси, сега ще вземем и Бейл, а лятото предполагам ще си върнем и Роналдо за 300 милиона *lol* *lol* *lol* Този трансферен прозорец ме забавлява истински. Явно наистина не се предвиждат някакъви гръмки трансфери до края му, та журналята търсят какви ли не сензации

ApricotGarden
14.01.2015 14:10

Видяхте, че Юнайтед развърза кесията и почнахте да ги свързвате с невъзможни трансфери.

Ако от Манчестър са искали на всяка цена да вземат Бейл това щеше да се случи докато още беше в Тотнъм.

LosBlancos7
14.01.2015 19:06

Не нямаше, защото и 300 милиона да бяхте предложили тогава Бейл искаше да отиде в Реал, така че по никакъв начин нямаше шанс да е при вас.Принципно това правило което си казал е вярно за Реал не за вас, че който играч Реал пожелае той веднага идва...

Danskrastev
14.01.2015 14:04

3-5-3 *

Amateur2014
14.01.2015 14:10

Ааа, добре *smile* Понеже чак и си се поправил, та... *smile* Че така или иначе ни обвиняват, че сме съдийски отбор, сега остава и с 12 човека да заиграем и окончателно ще ни заклеймят *smile*

Danskrastev
14.01.2015 14:09

Обърках се *joking**joking*

Amateur2014
14.01.2015 14:08

Де Хеа и него ли в халфовата линия ли го сложи с тази схема 3-5-3 *smile*

Arsenal966
14.01.2015 13:43

Такъв трансфер едва ли би станал...ръководството на Реал не е чаак толкова зле ! Все пак ако хипотетично кажем,че Бейл пристигне при Ван Гаал и компания...дори и всички да са здрави и във форма,това пак не означава,че Бейл няма място по едното крило ! Ди Мария също би трябвало да е титуляр във всеки мач,тоест ще е в халфовата линия,а според мен той там помага най-много на отбора.Отзад си е Блинд или Фелайни.Може би за Мата/Рууни няма да се намери място, а и (поне според мен) с 1 централен нападател е най-добре,тоест РВП/Фалкао.Все пак не всички винаги са здрави,нито пък във форма така,че винаги ще може Ман Ю да е опасен в атака,стига контузиите да не са прекалено много !

sdw
14.01.2015 13:07

Стига сте вярвали на журналята... Нито Бейл ще иска да отиде някъде,нито Реал ще го пуснат току така.На всичкото отгоре това,че не се справя в отбора са пълни глупости.Бейл е неизменна част от състава на отбора.

Danskrastev
14.01.2015 12:45

Бейл ще е перфектен за халф бек може да играе както на крилата така и като ляв бек,така че има логика в този трансфер явно и на Бейл не му понесе Ла Циркус !

Amateur2014
14.01.2015 14:07

Шоу си е ляв бек, по принцип не виждам проблем Бейл да е пред него!? Така или иначе, както го е написал Chelsea86, освен Меси и Бейл кой друг ще взимаме? Кавани и Роналдо в пакет? Пълни глупости. Така или иначе, за Бейл повече от 50млн. и то в евро в никакъв случай не трябва да се дават. Човекът направи един силен сезон в Тотнъм с около 25 гола и вече стана мега-звездата. Реал дадоха ненужно мнго пари за него, както и за Хамес, но това е друг въпрос. Такъв тип играч е 50, много преки усилия 60млн. евро. За толкова пари - добре е дошъл!

Danskrastev
14.01.2015 14:03

Не казвам да го връща на бека,а казва че може да играе халф бек тоест да играе по ширината на целия фланг ще е много полезен в схема 3-5-2 на левия халф бек поне аз така си мисля,защото е бърз както може да атакува така може и да се връща в защита,за тройката в атака има много кандидати няма как да го използва там при наличието на Ди Мария,РВП,Руни,Фалкао.Колкото до Шоу той си е типичен бек в тази схема 3-5-2 неговия трансфер нямаше никакъв смисъл...

sdw
14.01.2015 13:54

Това е сякаш Дрогба да започне отново да играе защитник,какъвто е бил в началото на кариерата си... Просто един играч като се развие на една позиция,ако иска да върви само напред си играе на нея.

ivanrealmadrid1
14.01.2015 13:45

да не си падал по глава наскоро ?

Arsenal966
14.01.2015 13:23

Бейл като халф бек ? Като се има предвид,че момчето определено може да вкарва...да не го сложиш на крилото си е престъпление !

Man_Red
14.01.2015 13:08

Добре де, ами Шоу кво го правим в такъв случай?

Chelsea86
14.01.2015 12:05

Последно кой ще купуват Юнайтед? Меси, Бейл или и двамата?

Kerimm_11
14.01.2015 20:10

Какъв Меси е *lol*... Аз съм сигурен , че Меси няма да напуска Ла Лига този сезон.

lubomirsb
14.01.2015 12:33

И Роналдо може би. Наще са патрони, всяка вече на кръчма имат парички. Сядат пийват гледат в ютюб кви финтове са правели звездите и си ги купуват.

iliqnminchev
14.01.2015 11:47

Само, че той пък не иска и да се спъва... Уелсеца е бъдещето на отбора, какви трансфери какви филми...

crazy_rabbit
14.01.2015 12:18

Може да им трябват кинтите *thinking* 100 млн. са бая пари... А и не се знае какви входящи трансфери се готвят в Реал. Нещо прекалено често почна да се споменава тоя трансфер ....