Юнайтед вади 25 милиона паунда за Шеймъс Коулман

11:46
Юнайтед вади 25 милиона паунда за Шеймъс Коулман
Защитникът на Евертън Шеймъс Коулмън може да премине в Манчестър Юнайтед до края на януарския трансферен прозорец, пише Манчестър Ивнинг Нюз.

Въпреки несъгласието на наставника на "карамелите" Роберто Мартинес, 26-годишният ирландски национал вероятно ще стане червен дявол за сумата от 25 милиона паунда.

При провал през януари, клубът от Манчестър ще се опита да получи защитника през лятото.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Onzo10
14.01.2015 01:21

Много качествен играч, но за какво им е? Не мисля, че това ще стане.

Jason_Scotland
13.01.2015 21:36

Пак се ъбеждавам, че нищо не разбирам от таз пуста игра*cry*
Шеймъс Колмън за 25 млн. паунда*scared**scared**scared*
Карамелите са ми любимци след гънърите и Шеймъс е дОбър играч ама 25 милки в паунди?
В крайна сметка ако ще го лъзгат нека му вземат тез пари пък, като има кой да ги дава*wink*

baiganio
13.01.2015 19:34

Ман Юн показват игра на средняци от всякъде, ако не се стегнат усещам че ще има яко чистки*erm*

medno
13.01.2015 18:39

В Манчестър имат един единствен проблем и това е отборния дух ... Това си виждане го пиша за пръв път, но мисля , че САФ не просто липсва, но и в момента когато беше решил да се пенсионира беше потбрал нов състав, който ТОЙ виждаше как да раязвие в бъдеще. Това бяха младите защитници, А.Валенсия и още 2/3, докато беше извадил от строя (или изтискал като лимони както сте чели много пъти за сравнение) футболисти като Д.Флечър и Карик и поради това отборния дух го нямаше никакъв при идването на Мойс, който се нагърби изключително излично с тази тежка задача точно след успешния си сезон с Евертън. Не се съмнявайте той съжелява много за решенията си, но другото по- важно, е че новия холандски треньор може да има успехи само ако успее да сплути състава и буквално да надъха футболистите си, за да се раздават. Юнайтед имат всички футболисти ... не им трябват нови ... трябва им духа на САФ, който въпреки, че е най- добрия треньор, който аз лично знам- според мен се самонаслаждава на сравненията с Мойс и Гал, които са в негова полза. Трябва им човек, който умее да изисква по- вече от предлаганите качества за трансферната сума и готов да всее уважение в съблекалнята.

NoDiggity
13.01.2015 17:49

Опарихме се с Шоу поне за момента, не виждам смисъл да пръснем още 25+ милиона за друг талант. Много са му парите иначе ще се радвам да дойде.

ApricotGarden
14.01.2015 16:58

Точно пък Карик е най-постоянния играч в халфовата ни линия въпреки годините си. А и след отказването на Скоулс и проблемите на Флетчър със стомаха влачи отбор (естествено не и без подкрепата на Руни)

Amateur2014
14.01.2015 12:07

Ами всъщност, Карик бива пускан все повече и повече като някакъв вид централен бранител, така че дори не е в дефанзивен план. Ерера, така или иначе, също не е точно дефанзивен халф, а е "централен халф" - центъра на терена. В схема 3-5-2 според мен той и Мата са задължителни. Дефанзивната част вече да се раздели между Блинд или Фелайни, според зависи от противника. Иначе за Шоу още нещо да добавя - мен не ме интересува как е в атаките. Според мен той си е перфектен за ляв бек и САМО ляв бек - защитни функции предимно. С течение на времето може и да се доизпипат включванията му в атаката, но именно в защита лично според мен си е доста добре. За нападение си имаме 5 в халфовата линия + 2 нападателя. Предостатъчно, за да се включват и бековете в нападение. А момчето си върши доста добре работата в защита.

sdw
14.01.2015 11:34

Защото трябва да играе дървото Карик *lol*

Amateur2014
14.01.2015 10:30

Интересно - говориш за "изящество" при един 19 годишен играч, дошъл от един симпатичен, но нека си признаем, не голям отбор!? *smile* Раничко му е още за "изящество". Поне към момента нямам забележки към Шоу и според мен парите се оправдават. Единственото странно ми е защо се дадоха пари за Ерера, а се държи на скамейката при положение, че всеки път е супер полезен, но това е друга тема..,

sdw
14.01.2015 09:01

Ми честно казано,всеки едн нормален фен ще забележи недъзите му на терена.За мен един ляв бек трябва да има всичко.А Шоу ... толкова е елементарен,всеки път действието му на терена в атака е едно и също.Тръгне на някакъв спринт,но го настигнат разбира се,защото е супер бавен,та спре се с един бабин финт и подаде на някой назад.Центриранията са му зле,бавен е.Единственото хубаво е,че задържа топката.Но дори действията му в защита не са изящни.Шпагатите му са на един посредствен защитник.Да отиде в Ипсуич,там би играл по-добре,а и живот и здраве другата година са във висшата лига.

Amateur2014
13.01.2015 20:12

Хух. *smile* Защо толкова си набрал на Шоу? Какво не ти харесва в представянето му?

Salient
13.01.2015 17:55

Е пич, на 26 би трябвало да е доста повече от талант. *lol* Ако не броим Андо де, но той е съвсем друга категория..

Salient
13.01.2015 16:26

Няма да е зле, ако го вземем, че Рафаел само още в инвалидна количка не съм го видял на терена. От друга страна, за по-малко от £30 милиона не виждам как ще го пуснат.

scouser_pool
13.01.2015 14:15

Сумата си е напълно нормална за един наистина класен бек .За Шоу си мислих , че онези 30 млн.(които реално трябваше да са около 15-20 макс.) бяха множко , но тук парите ще са напълно оправдани.
П.С. фенчето на Барса щом не си чувал този играч си представям колко въобще си гледал английски футбол

Amateur2014
13.01.2015 16:07

И това е така, да. Именно трансферът на Рио ми излиза в главата. Но тогава рискът е бил много по-голям понеже хем повече пари в паундове, хем по онова време, когато 30млн. се равняха на, примерно, 50млн. сегашни. Сега цените на играчите определено са луди и не мисля, че 27млн. за нашумял талант са и чак толкова пари. Виж, преди 5-6 години щяха да са.

ApricotGarden
13.01.2015 15:47

Еми говоря най-общо. В момента ми идва наум Рио Фърдинанд, за който бяха дадени около 30 милиона паунда на Лийдс преди повече от 10 години. А ние сега се чудим дали Шоу си струва парите. Съгласен съм с колегата фен на Ливърпул, че след няколко години ще се види дали си струва парите или не.

Amateur2014
13.01.2015 15:36

Съгласен напълно. Но и понякога човек трябва да рискува. И в миналото сме рискували с играчи и сме плащали една идея по-висока цена, но пък след това се е възвръщало доверието в пъти. Разбира се, има и провали.

scouser_pool
13.01.2015 15:34

Шоу наистина е добър и ще си оправдае парите, но в дългосрочен план чак( след 3,4 години може да го говорим)...на тоя етап според мен реалната му цена си беше макс 20 млн.(паунда) ... ако става дума и един играч като Стърлинг може и се предполага , че след няколко години ще бъде около 50,60 млн. паунда , но в момента не повече от 30 реално погледнато

Amateur2014
13.01.2015 15:32

Съжалявам, но нещо не схванах аналогията *smile* Кой играч е "качествените обувки" и кой е "ментетата"? *smile*

ApricotGarden
13.01.2015 15:24

По-добре да си купиш качествени обувки (например) за 100 лв. и да си ги носиш 4-5 години отколкот всяка година да си копуваш ментета за по 20 лв.

Amateur2014
13.01.2015 14:32

Реално, Шоу доста добре се представя и мога да ти кажа, че напълно си оправдава парите. Зависи от какво гледна точка го гледаш. Англичанин е, на 19 години е (което означава, че има още поне 12-13 години футбол на най-високо ниво) и е изключително стабилен. И имам чувството, че намешваш валутите. Шоу струваше 27млн. паунда, а не 30, което е 37млн. евро! За изброените качества и особено показаната игра не мисля, че са много пари. 25млн. паунда за Коулман също са справедлива цена.

Amateur2014
13.01.2015 13:45

Доста добре ще е ако го вземем. Повечко британци ни трябват в отбора, особено в защита. Повече физика, понеже първенството си е силово, както и да го гледаме. Ако понапънем малко и за Шоукрос също няма да е никак зле.

Jose_The_God
13.01.2015 13:13

Играч си е Коулман , но трябва да дойде в Челси за заместник на Брането

angel.bonev.908
13.01.2015 11:51

25 милиона за футболист, който чувам за пръв път ахахаха.. преди това 32 милиона за микрофон, дето струва 15 лв на Технополис. Обаче пък после им било странно как се давали по 70-80 милиона за наистина добри футболисти. fuck logic малко/!?

GrandeBarca
13.01.2015 18:03

Е аз пък например следя повече английско смисъл такъв...примерно..знам съставите на почти всеки тим във ВЛ..докато в Испания..на Алмерия,Елче,Кордоба знам по 3-4 играча да кажем...а и да не следиш английски футбол..Шей Колман не е някой от някой си отбор..миналия сезон само в интернет се пишеше за Евертън,които направиха супер сезон...и се пишеше само за Коулман,Рос Баркли и Лукаку..на сегашните цени и 50 милионния Давид Луиз...за защитник като Колман се дават 25 млн.

ApricotGarden
13.01.2015 12:23

Като фен на Барселона е нормално да не си чувал за него, защото според мен не следиш английското първенство както испанското. Ако в момента излезе новина, че Барса ще взимат някой играч от отбор който не е водещ в Испания и аз може би ще го чуя за първи път поради същата причина. Колкото до трансфера - би било добро попълнение в отбора тъй като нивото в защитата не е на ниво. В идеална футболна възраст е и с достатъчно опит в Англия. Повече ми се искаше да е Джон Стоунс играча, но не знам тогава каква сума ще искат от Евертън *smile*

Danskrastev
13.01.2015 12:21

Може и за първи път да го чуваш,но този е триста пъти по-добър от Монтоя който е много надценен и общо взето за нищо не става,а струва същите пари.Коумън има 18 гола и 20 асистенции за Евертън при положение че играе десен бек, Монтоя само може да си мечтая за такава статистика!

MeessiiMania
13.01.2015 11:57

*lol**lol**lol*преди това 32 милиона за микрофон, дето струва 15 лв на Технополис.