При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
12.01.2015 11:19
До момента Ван Гаал е спечелил същите точки с мю, колкото спечели и грешно-избрания Мойс миналата година на същия етап от сезона, разликата е че Гаал похарчи една маса пари за куп класни играчи.
12.01.2015 19:33
Тук вече се съгласявам с мнението ти *smile* Наздраве и лека *smile*
12.01.2015 18:38
Айде, айде... и Фъргюсън ни е опъвал нервите хиляди пъти, ами... много бързо забравяме *smile* Много "ако"-та изреди, на които никой няма отговор. Ако тва стане, ако този дойде... *smile* Разбираемо, че Ван Гаал няма как да остане много дълго на този пост, предвид възрастта си. За това е взет - той и сам си го каза... да положи основите на печеливш тим. Пък после ще се взима някой за дългосрочен план. На всички ни се иска да се повтори ерата на Сър-а, но това е много трудно за постигане в наши дни... с тези непрекъснати искания за бързи резултати *smile* Просто много се промени света, а с него и футбола *smile* Но... вече не ми се спори, че ме чака ромче с кола *smile* Ай, наздраве и лека вечер от мен *smile*
12.01.2015 17:37
Както казах - става въпрос не само за вчерашният мач, а за 80% от мачовете ни досега през сезона. Разбира се, отдавам дължимото и на Сотън, но и те имаха 1 удар в очертанията на вратата и... един гол от него. Не е като да ни смазаха *smile* Но как да ти кажа - позорно ми се струва да нямаме нито един точен удар. Прекалено е, просто. Дадох ти примера и с мача срещу Арсенал - пак един удар във вратата, но пък победихме с 2 гола отбелязани. Дори и шутът на Валенсия при автогола не беше във вратата *smile* И срещу Стоук беше цирк, и срещу Съндърланд, та дори и при гостуването на Сотън пак беше същото. За трофеите и приноса на Ван Гаал изобщо не отричам. Има си. Трудно е да водиш и голям отбор, недей да ми слагаш думи в устата *smile* Особено с АЗ беше впечатляващо, няма спор. Колкото до "средняците", те си бяха горе-долу на същото дередже и миналата година. В сми, миналата година, обаче, и Евертън бяха по-силни, както и Пуул. Тази година са в доста голяма дупка и двата отбора. Иначе и Нюкасъл си бяха на същото ниво, и Тотнъм, и Уест Хям, и Суонзи. Може да се каже, че Сотън израстнаха доста. Но като цяло са си на едно ниво. Иначе това за основите и Ван Гаал се съгласявам с него, но някак си... бих предпочел треньорът не само да изгради основите, но и да продължи и да надгражда. Един и същи човек да е. Понеже нека бъдем честни - всеки нов треньор си прави чистката, докарва играчи, които му допадат и си има свой собствен стил. И ето тук идва основното - че ТЕЗИ играчи са съобразени със стила на Ван Гаал 3-5-2. Така е преценил, така е и купувал. Например, крила, които трябва да се връщат да помагат и на защитата вместо да се занимават само с офанзвината част. Не се знае като се махне дали Гигс (например) няма да има виждане за схема 4-3-2-1. Или пък някой друг да има виждане за схема 4-3-3. Или пък 4-4-2. Или пък 4-1-3-2. Дали ще практикува атакуващ футбол? Или пък ще "паркира автобус"? Знае ли човек!? И хайде играчите наново трябва да свикват с новата схема, което, несъмнено, ще доведе неминуемо до колебливи резултати, което пък, от своя страна, може да доведе отново до уволнения, и пак нов треньор и т.нат. Написах го вече това. Ето това ме притеснява мен. Ако Ван Гаал остане 5-6-7 години - тогава добре. Отборът придобива облик и следващият треньор ще се съобрази с този облик, няма как. Особено ако е печелившо. Както Мойс се съобрази с предшественика си САФ. Какъвто и да е случаят и бъдещият развой с Ван Гаал, той ще има подкрепата ми и ще му се доверя - все пак, той е професионалиста, а не аз. *smile* Но просто (както и Lubomirsb го е написал), експериментиране в толкова важни мачове с титуляри и позициите им не е добър знак и няма как да не се притесня за това. Понеже САФ може и да е експериментирал, но никога и във важни мачове с добре представящи се противници.
12.01.2015 16:32
То не е само този мач със 81-то центрирания.... то всеки мач беше такъв - изсипани топки в наказателното поле *smile* И ако аз се "хващам" за тоя мач - вие правите същото със вчерашния *smile* Да, играхме слабо... макар, че едва ли беше толкова зле. Трябва да се отдаде заслуженото на тима на "светците", защото освен ние, много зор видяха с тях и Сити, и Челси, и Арсенал *smile* Да не говорим, че като цяло се вдигна нивото на "средняците" във лигата и всички изпитват трудности срещу тях. И отново за сравнението ти между Мойс и Ван Гаал относно финансите. Вярно е, че Мойс стабилизира Евертън и го превърна във корав отбор, но аз ще ти дам за пример АЗ Алкмаар - един отбор, който никой не го беше чувал сигурно в Европа и със сигурност Ван Гаал е имал в пъти по-малък бюджет от на Мойс и по-малко качествени играчи.... но ги направи шампиони на Холандия, преборвайки Аякс, Айндховен и Фейнорд *smile* Ето това го доказва като един от големите и това е разликата със шотландеца. Като не броите успехите му с големи отбори (щото според вас е много лесно да се води голям отбор) то поне бройте този *wink* Както и да е.... Ван Гаал е доведен да изгради основите, както е правил във предишни големи клубове. А след това, този който го наследи, да надгражда. Надявам се това да е Гигс, но може и да е друг. Няма значение...
12.01.2015 15:51
Приятел, аз "не те ям" *smile* Просто изразих несъгласие с някои точки от мнението ти. Колкото до играчите - да, ако ги имаше щеше да е коренно различно представянето ни, бъди сигурен в това. Каква идея очакваш от 40 годишно крило или 32 годишен дефанзивен халф или защита на възраст 33+ години!? "Свежата кръв" беше... Фелайни и Мата по средата на сезона! Не много, според мен. Не е като да са шест нови играча именно по болните позиции. Но такова нещо с един удар в мача да вкараме два гола и да не отправим точен удар на наш терен с такива играчи на терена... не се сещам. Всеки помни и отбеляза супер гневно 100-те центрирания срещу Фулъм (май бяха!?) и колко тъпа тактика, средняшка и незнам си какво, но никой не отбелязва безидейността в играта ни и безсилието пред гола в 80% от мачовете от този сезон. Да, смели мога да кажа 80% от мачовете, когато в голяма степен и късметът ни извади, а на 1-2 пъти и съдията. За трофеите на Ван Гаал ми е ясно, че не е само Аякс, но това му е най-запомнящият му се период. За Бундеслигата при положение, че Байерн са си доминанти там някак си не мога да го възприема за подвиг, но и не омаловажавам постигнатото. А за трофеите на Мойс - също недей така. Миналата година всички разправяха да наблюдаваме Евертън при Мойс и при Мартинес. Видяхме, да. Особено сега е направо потресаваща разликата, факт! *smile* А това, че не бил търсен от големи отбори - как да е, при положение, че го използваха като жертвено агне за доста грешки в трансферната ни политика в последните 4-5 години преди Мойс? А за "закваската" на Ван Гаал съм донякъде съгласен - има топки, знае как се печелят трофеи както със скромни отбори, така и с грандове. Няма съмнение. Но ти сериозно ли мислиш, че треньорството му ще ни се отрази добре? Имам предвид, в дългосрочен план? Защо според теб Челси набъхтаха един милиард паунда за 10 години и имат три титли? Защо Реал и те изсипаха над милиард за 12 години и имат 4 титли и трябваше да чакат 12 години за 10-тата? Защо Сити и те след над половин милиард за 6 години имат 2 титли? Защото нямат класни играчи ли!? Хм, не! Понеже сменят треньорите на всеки 2-3 години. Тамън даден треньор си изгради някакъв състав, някакъв стил, с някакви играчи и при първите слаби резултати - шут в г*за и хайде всичко наново с новият треньор. И той така, и следващият, и по-следващият. Дано не съм лош пророк, но и ние сме тръгнали натам и това до нищо добро няма да доведе. Само до една нестабилност. Нестабилност, която можеше да бъде избегната ако беше даден РЕАЛЕН шанс на Мойс, 2 сезона поне, с отпуснатите пари и истинско доверие. а не само на приказки и играчите да се оплакват и вдигат бунт за това, че им забранявал да ядат пържени картофи с риба в деня преди мача. По-голямо жертвено агне от Мойс не бях виждал досега. И както вече го написах - Мойс не ми е любимец или каквото и да е. Не казвам и че е по-добър треньор като цяло от Ван Гаал. Просто съм на мнение, че трябваше да му се гласува това доверие и да му се дадат тези пари, които се дадоха на Ван Гаал сега. Равенство да има. Понеже работата на Мойс в Евертън беше повече от впечатляваща, макар и с липса на трофей. Иначе просто сравнението изобщо не е много коректно понеже единият има доста "преднина" откъм всичко - играчи, финанси, доверие. Едва тогава можеше да се каже: "Мойс е ебати таралясника". При това положение... как да ти кажа, да ти дам половин отбор играчи пред пенсия и да ти кажа: "Дръж нивото високо, бори се на всички фронтове" няма да е коректно. Понеже трансферните му цели бяха доста добри и можеше да ги набави доста преди краят на Световното (особено за Кроос много ме е яд) и да има, следователно, повече време за подготовка на състава. Но както и да е. Минало-заминало! Ван Гаал ни е треньор в момента, дава му се време и на него и това е. Много пари блъсна, а ще блъсне и още повече. Какво ще стане в бъдеще - тепърва предстои да се разбере *smile*
12.01.2015 15:09
Чакайте бе, хора - не ме яжте *lol* Много точно обясних, че Ван Гаал прави много грешки и до голяма степен е негова вината за непостоянното представяне *smile* Това не го отричам. Искам да кажа, че се изисква време за да изгради отбор. И въпреки, че не твърдя, че съм голям разбирач на футболната игра, не мога да се съглася с теб, че Мойс беше правилният избор. Този сезон може резултатите да са същите, но в играта на отбора се вижда някаква идея на моменти - било то преса, било разигравания, малко фантазия... вярно, не във всеки мач, но пак е нещо. При Мойс всеки мач беше едно и също. И не ми се слушат приказки от рода, че ако имал Ди Мария, Фалкао и тоя и оня - щял отбора по-добре да играе при него. Тва са пълни глупости! Роналдо, Меси и Златан да му бяха дали, резултата щеше да е същия! Той беше като кокошка, попаднала в света на лебедите - изобщо не знаеше къде се намира. Ако ти си виждал някакви наченки на добра игра тогава.... е, явно аз наистина не разбирам от футбол *smile* И за твое сведение, успехите на Ван Гаал не спират с Аякс преди 20 години *smile* Може да отвориш чичко Гугъл и да видиш трофеите му с Барселона, Байерн, скромния АЗ Алкмаар и националния на Холандия *smile* А пък твоят любимец Мойс, щото е страаашен треньор, има един трофей за 10 години - Комюнити Шийлд срещу Уигън...!!! И за това, за половин година, в която беше в отпуск, го потърси един единствен отбор - големия "гранд" Реал Сосиедад, търсещ спасение от изпадане. Мойс няма потенциала и самочувствието за голям отбор - и това вече всички го знаят. Ако на мен ми нямаш вяра - поне вярвай на преценката на големите футболни босове, които НЕ си направиха труда да го призоват. Ван Гаал е инат, Ван Гаал е упорит и твърдоглав, Ван Гаал греши, като всеки човек... но има една разлика - има "топки". Стиска му да прави генерални промени, да отстоява позициите си и да държи на тях. Нещо, което Мойс няма! Фъргюсън беше същото инато магаре и всички скачаха връз него когато отбора имаше периоди от по 2 и 3 години без титла. Но той си знаеше какво прави и накрая се виждаха резултатите. При Ван Гаал също ще дойдат рано или късно - защото и двамата са от една порода - на победителите!
12.01.2015 13:06
Имам доста съмнения относно треньорските качества на Гигс. Може би като помощник-треньор, който да разяснява какви са порядките в Ман Юнайтед - да! Но като самостоятелен треньор - тук имам много големи съмнения. Единствената причина, поради която съм ЗА той да ни стане е това, че е Островитянин. Треньор от Острова ни трябва. Те си разбират тази игра, манталитета и всичко. Поради друга причина - тцъ. Но знае ли човек - може да се окаже супер успешен.
12.01.2015 13:00
Мисля, че Гигс е идеалният бъдещ треньор. Бил е уникален футболист и е играл рамо до рамо с едни от най-добрите футболисти в историята на футбола и освен това е играл дълго време под ръководството на САФ. Определено е научил доста в периода си като футболист. Сега е моментът да се учи от всички бъдещи треньори, които евентулно ще постъпят в Ман. Юнайтед. Гигс ще трябва да се поучи от Мойс, ЛВГ и евентулно друг/и бъдещ треньор/и. След всичко това ако той има желание да бъде част от Ман. Юнайтед, ще трябва да застане начело на отбора с всичкия опит който е натрупал. С малко късмет Гигс може да се превърне в новия САФ. Ман. Юнайтед това търси тоест търсят треньор за дълъг период начело на отбора за поне 10-15 год.
12.01.2015 12:56
Играта ни ИЗОБЩО не се е подобрила. Мъчихме се в началото срещу Бърнли и Съндърланд, а Лестър не само, че навакса два гола изоставане, ами и ни би с два гола разлика. Суонзи ни прегази, Евертън ни спукаха от бой, Арсенал да не говорим, както и Челси. Записахме тук-таме някои добри резултати с красива игра (2-3 мача, всъщност). Срещу КПР и срещу Хъл! Това бяха двата мача, в които играта ни беше прекрасна и резултатна (хм, и в двата Ерера и Мата са в стартовите 11 - на какво ли навежда това!?) Това да ти прилича на сезона на Мойс!? За мен лично - едно към едно! Дори и точките (според Double_De и ако не са същите, то разликата да е с 2-3 в полза на Ван Гаал, което е незначително) са едни и същи!!!!!! Абсолютно си прав, че Мойс щеше да стои при нас докато започне да се напикава в гащите. И при него имаше някои проблясъци, което си е много по-голямо чудо отколкото да имаш проблясъци с играчите, с които разполагаме СЕГА! А за експериментирането със състава пък няма как да съм по-съгласен с теб. Разбирам да играехме срещу Кеймбридж за ФА, или срещу Хъл, примерно! Но не - играем срещу представящият се от два сезона много стабилно отбор на Сотън, на наш терен, в битка (както ти си написал) за третото място. При победа - дърпаме с 4т. пред третият. Перфектно! Нито за титлата да се борим, нито и чак такава заплаха за третото място и това почти гарантираше спокоен остатък на сезона предвид предстоящите ни срещи. Не знам. Някакъв вид "сребролюбие" ли е това масово сред нашите фенове - един треньор е добър понеже преди 20 години с Аякс е направил това и онова, докато "средняка Мойс" няма място при нас понеже няма трофей. Ван Гаал "подобри" рекорда за най-лош старт в историята на Ман Юнайтед - няма проблеми! Нали вдигнал Байерн в първенството, в което няма конкуренция. Все още ме е яд за шотландеца и си мисля, че той беше правилният избор за нас. Подкрепяме сега Ван Гаал и стискаме палци наистина да ни повъзроди. Засега късмета е с него, че Евертън, Тотнъм, Арсенал и Пуул се представят доста по-слабо от миналият сезон и заради това е на четвъртото място и в борбата за третото. Ако въпросните отбори си бяха като миналият сезон - изчислявайте къде бяхме миналият сезон, къде щяхме да бъдем сега. Но след 1-2 години като му свърши договора и се махне - тогава, питам аз, какво ще става!? Нов треньор, нови играчи, нова схема на игра, нов период на напасване, нови циркове! И влизаме в един водовъртеж.
12.01.2015 12:27
Напълно сългасен. Никога не съм одобрявал ситуацията Ван Гаал -> Мойс. Причините ти си ги каза. Нямам нищо против Ван Гаал, но оставям с чувството, че това е временен треньор. В този смисъл, че независимо от успехи/неуспехи той ще си тръгне сам по някое време, че е просто на работа за известен период, наемник. При Мойс имах другото усещане, че този човек няма намерение да се махне освен ако не го изгонят и до известна степен не ми пукаше, че ни бият като малки дечица. Много хора коментират как играта ни се била подобрила. Само аз ли не го виждам това нещо? Повече от половината ни победи са на късмет, много ама много измъчени. Толкова измъчени че след победата да се чувстваш победен. Да сложиш експериментално Ди Мария като нападател в мач решаващ 3тото място, лошо. Да продължаваш да даваш на Ди Мария да изпълнява корнери и наказателни удари при положение че центриранията му от статични положения са ужасяващи, лошо. И пак казвам този преход ще доведе до нов преход. Ван Гаал е временна фигура в Юнайтед.
12.01.2015 12:03
Приятел, донякъде се съгласявам с Doble_De. Покдрепям треньора така, както и подкрепях Мойс миналият сезон и изобщо не плюя по Ван Гаал. Но нали се сещаш, че Мойс след първият му слаб месец и се появи мощна "Анти-Мойс" бригада навсякъде!? А човекът разполагаше с един застарял състав, който се контузваше редовно и му отпуснаха феноменалните 60млн. за два играча. Та той игра с 40 годишно крило, по дяволите... Нямаше Ди Мария, нямаше Фалкао, нямаше Блинд, Шоу, Ерера (а искаше последните двама). Прави сметка за какво става дума. И в крайна сметка - спечелените точки са абсолютно същите. Срещу Мойс летяха самолети, за Ван Гаал пълна подкрепа... Как става така!? Също така, Мойс беше обвиняван заради неговите "безсилни" изказвания, а какво по-безсилно изказване от това на Ван Гаал, че не знаел защо не си печелим гостуванията? Определено има двоен стандарт в настроенията на феновете и май-май подкрепата към Ван Гаал идва от това, че просто е печелил трофеи. Да, на отборът му е нужен период на обиграване и т.нат. Но няма ли да се съгласиш, че е прекалено играчи като Ди Мария, Перси, Мата и Рууни да не могат да отправят ПОНЕ ЕДИН (да не кажа, че трябва да нашарят противниковата врата) точен удар в противниковата врата и то на свой си терен? Да побеждава в мачовете с по 1-2 точни удара във вратата и през останалото време да хвърлят боб дали Де Хеа ще им извади мача? Според мен не е нормално това. Реално, в момента Ван Гаал има само един контузен играч и всичко друго е здраво. И от толкова много опции, най накрая какво се получи вчера: Рууни дефанзивен халф, Ди Мария нападател, Ерера на скамейката! Ако ми кажеш, че това е една нормална подредба на наличните играчи - значи мненията ни за тази игра се различават така, както и черното и бялото и един от нас двамата си няма абсолютно никаква идея от тази игра.
12.01.2015 11:49
Купуването на класни играчи не е гаранция за успех веднага *smile* Най-пресния пример е Реал Мадрид - трябваха му 3 сезона за да се пребори с доминацията на Барса, а и най-накрая да спечели ШЛ. Същото беше и с Байерн - бяха в сянката на Борусия и малко не им достигаше за трофей в ШЛ. И Реал и Байерн имаха супер класни играчи, но това не им носеше успех. Така че... не мисля за редно да се плюе Ван Гаал само за половин сезон начело. Отбор се гради с търпение. Може резултатите на отбора да са същите до момента като при Мойс - но мисля, че има съществена разлика в играта. Вярно - вижда се периодично, но така ще е този сезон. Поне е няма онази безумна тактика с безброй центрирания, пък напред квото стане. Сега топката е на земята и поне се мъчат да играят правилно. Също е вярно, че Ван Гаал прави грешки и заради тях губим точки - но съм убеден, че ще се поучи от тях. Не е вчерашен треньор. Той поне, за разлика от Мойс, има смелост да експериментира със схеми и смяна на места на играчи - което Мойс не правеше.
12.01.2015 10:22
Ван Гаал много говори , а нищо не прави! За пореден път се обеждавам , че това е така.. Извадил ми Фалкао от отбор с цел " тактическо решение ".. Ди Мария нападател , а Рууни халф? - вкара тактика! Не съм гледал мача и минута дори , но като гледам статистиката майче липсват удари от страна на Юнайтед.. за Сотон ми е ясно - те просто са чакали момента , както и е станало.
То не бяха мохабети от сорта " ще се борим за титлата " , " с титлата нищо не е приключило " и т.н.. братче тоя незнае как да си подреди отбора почти цял сезон , а къде ми е тръгнал! Интересното е , че Сотон дърпат нагоре , а Юнайтед надолу и ако Юнайтед в края на сезона се озоват извън Топ4 , то тогава ще става мазало.
12.01.2015 09:55
И аз искам първо да поздравя "светците" за изключително грамотната игра тактически. Затвориха ни отвсякъде, просто бяхме безпомощни в по-голямата част от мача. Не мисля обаче, че трябва веднага да се обръщаме против треньора. Като всеки друг, който не се е сблъсквал с футбола в Англия, и той има нужда от време да осъзнае някои неща. Схемата му 3-5-2 не е никак лоша - просто нямаме изпълнители за нея... за сега. Трябват ни 3-ма класни централни бранители... или поне двама, а ние нямаме нито един. Еванс е още в Юнайтед само защото няма други по-опитни от него, Смолинг и Джоунс имат качества, но са още прекалено млади за титуляри в центъра и са на приливи и отливи, Блекет си е пък направо бебе (макар, че има голям талант), а Рохо има физиката и хъса, но като всеки латино-американски футболист, ще му е нужно време за английския футбол. Трябват ни и перфектни халф-бекове. Валенсия определно е такъв, но Йънг е непостоянен... и нямаме алтернатива на тях ако някой се контузи. Шоу и Рафаел са си типични крайни бранители и трудно ще свикнат с тази роля. Другия проблем е, че Ван Гаал постоянно играе с тази схема, а това не е добре. Мисля, че за някои мачове, срещу определни противници, трябва да се играе с 4-ма отзад, във познатата 4-4-2 или 4-5-1... защото при класен противник със бързи и класни нападатели, направо ни разкатават отзад и само Де Хеа ни спасява от разгром. И още нещо - Ди Мария! Този играч трябва да е само и единствено на крилото - там му е силата и пълния потенциал. Видя се, че на върха на атаката и в центъра на терена е пълна дупка! Ван Гаал е инат... но мисля, че с времето ще осъзнае нещата и ще се поправи в някои отношения - вярвам в него и в отбора!
12.01.2015 08:59
Поздравявам хората с железни нерви, които успяха да изгледат целият мач. Първото полувреме си беше наказание за духа и тялото. Грозен, скучен футбол. Резултата е такъв какъвто е, честита победа !
11.01.2015 21:34
В началато на сезона повечете хора казваха,че Сотон едва ли не ще се борят за своето оцеляване,защото нали си бяха продали половина основен състав,а сега като ги погледнеш къде са и какъв сезон правят до момента,няма как човек да не се възхити на този отбор*smile*
11.01.2015 21:25
Саутхямптън са просто машини!!!
11.01.2015 21:05
Дано Хямптън се класират в ШЛ. Искренно им го пожелавам, въпреки че вероятността не е голяма.
12.01.2015 12:24
То и Сити не са дорасли за ШЛ, ама са там. Няма как да направиш голям скок, ако не направиш първата крачка. А и ще придадат малко разнообразност на турнира, която не е произлязла от арабски или руски пари. Не виждам какво ще изгубят. Сега да не се обиждат феновете на Арсенал, но предпочитам "Светците" пред "Артирелистите" в ШЛ.
12.01.2015 12:11
Соут не са дорасли достатъчно за ШЛ тоект ако искат да имат успех в турнира ще им трябват задължително поне 1 играч от световна класа, но като знаем колко пари струват звездите то това трудно ще стане. Личнно мнение! Например отбора на Ман. Юнайтед е пълен с звезди от световна класа и ако се класират в ШЛ, то те ще се завърнат на обичайното си място тоест все едно отново са у дома сред силните. За съжаление последните няколко години Ман. Юнайтед играят слабо и за това не се намират сред силните. Но всички знаем историята на клуба начело на САФ, когато успехите идваха едно след друго, а стилът им на игра беше красив за очите и нямаше как да не се възхищава човек на класата и самочувствието им, особено когато търсеха победния гол в последните минути.. Головете бяха от класа и майсторски взимаха точките си. Но това беше начело на САФ. В момента състава играе слабо, но си личи, че отбора има огромен потенциал и е просто въпрос на време да преоткрият себе си и да кажем "Ман. Юнайтед се завърна" , а тетатъра на мечтите отново ще отговаряна името си.
11.01.2015 21:04
Първо честита победа на Светците, при това заслужена!
Този сезон е по трагичен и от предходния до момента, повече от половината победи се дължат на нелепи грешки на противниковите отбори и моментни проблясъци в играта на футболисти. Формата на водещи футболисти е непостоянна... Да не говорим че сме на първо място по заплати в лигата... Година и половина след напускането на Фъргюсън , а Юнайтед са похарчили 250 милиона за трансфери (към сумата е добавена наема на Фалкао) Мойс си тръгна и ван Гаал застана начело на отбора , засега обаче единствената разлика за съжеление между стария и новия мениджър на отбора е парите които похарчиха.
Нека ние феновете на Манчестер Юнайтед не се заблуждаваме, нито една линия на отбора не функционира както трябва , както трябва да бъде според името и класата на отбора, само можем да гадаем къде е проблема , в треньора, играчите или от горните нива на ръководството.
11.01.2015 20:36
Честита победа на феновете на Саутхямптън, просто блестящ сезон, дано това да продължава и занапред.*beer**smile*
11.01.2015 22:04
Той от няколко дни им е фен, а ти май беше фен на Уест Хем, до колкото аз си спомням.
11.01.2015 21:50
Честото Ви! Само ти наописа , че ще биете *lol*
11.01.2015 20:22
Какъв е тоя "коментатор" бе по-зле и от Пената ужас поне като слушаш Пената ти става весело,а тоя те преспива..и какво е това обръщение на "вие" все едно е папата *lol**lol*
11.01.2015 20:20
Определено бяхме трагични днес.Честито на Саутхямптън,заслужена победа.
11.01.2015 20:15
Безобразен Ман Юнайтед понесе тежък удар на "Олд Трафорд" *lol* *lol*
Уинър пак разбиват със заглавие
11.01.2015 20:27
На тази снимка Джоунс не изглежда толкова зле......можеше да е много...МНОГО по-зле *joking*
11.01.2015 20:21
Със снимки също..
11.01.2015 20:13
*lol* лятото когато Ван Гаал,започна работа и биеше всичко на ред в контролите,дори и Реал Мадрид (по-точно голяма голяма част от футболистите на Кастия) с 3-1 ако не се лъжа и спечелихте безмисленото турнирче в Щатите,летяхте в небесата и писахте как Ван Гаал бил велик и щял да ви върне на шампионското място,а сега го плюете *joking*
12.01.2015 00:39
да ти кажа,аз мисля,че е от треньора (фен съм на Реал и не искам да обиждам и провокирам с нещо,просто мое си мнение изказвам,защото е наистина жалко отбори като Юнйтед и Милан да изглеждат по този начин,губи футбола)та не може футболисти като Анхел,Уейн,Пърси и Мата (който са страхотни футболисти) да са така безидейни,защита е трагична,според мен един защитник тип Диего Лугано ще ви свърши доста работа и още един до него тип "перде" като Пепе или Гатузо примерно...тренера се сменя и на негово място застава Гигс с пълно доверие и карт-бланш и нещата ще тръгнат. Пак казвам,не искам да провокирам никого,просто мнение
11.01.2015 20:23
него плюем бе просто изразяваме недоволството си от това че вече 6/7 месеца няма никакъв прогрес в тоя отбор,аз след всеки такъв мач се опитвам да намеря отговор защо отбора не варви и немога и немога да намеря отговора просто супер странни мачове прави този отбор схема ли от тренера ли е от какво е неможе да се разбере някои ако има отговор да пише
11.01.2015 20:12
Ебати простия мач този отбор не ни е побеждавал от 11 години.
11.01.2015 20:11
Аз съм фен на Ван Гаал , но прекалено се забавя в налагането на идеите си.В Холандия също му отне време да нареди нещата ама ми се струва , че се иска повече в Ман Ю на тоя етап като игра, да не изтърве влака за топ 4 докато промени играта
11.01.2015 20:05
Честита победа на Светците! Много хубаво ни го мушнаха. *smile*
По-трагичен мач тоя сезон не сме имали. ЦЯЛ МАЧ НА "ОЛД ТРАФОРД" НЯМАМЕ ТОЧЕН УДАР! със Мата,Перси,Ди Мария и Руни в нападение!! Не знам как Ван Гаал ни вижда в битката за титлата,но аз лично но виждам в битката за топ 6 с тази безидейност на тима. *thumb_down*
Честита победа на Саутхямптън,тия симпатяги заслужават да играят в Шампионска Лига! *beer*
11.01.2015 20:05
До коментар [@comment 1748442] от [@user gordon_shumway]:
Ти някога ще напишеш ли коментар в който не обиждаш някой (потребител, отбор, играч, треньор) *wonder*
11.01.2015 20:57
Това при него е вродено малоумие, и после аз съм бил хейтър пффф.
11.01.2015 20:43
Ти от такъв простак какво очакваш?? Да ти каже нещо смислено без да обиди някого.. *lol*
11.01.2015 19:56
Барем му дойде акъл на ван Гаал, че това 3-5-2 е абсолютна простотия. Честита победа на светците.
11.01.2015 19:55
Вие в топ 4 ли ще стоите ...или ще ми прецаквате тотото....?!!!
11.01.2015 19:55
Е тва е черешката на тортата... с такива играчи 1 положение да нямаме свястно, а в защита да чакат ако искат до 2020 да вземат играчи на място ...*angry*
11.01.2015 19:55
По-трагичен мач на Юнайтед дори при Мойс не бях гледал! СРАМ СРАМ И ПАК СРАМ!! Да нямаме точен удар на Олд Трафорд и то не срещу отбор от голямата 4ка... И Ван Гаал ми плямпа преди седмици как можело да станем и шампиони... Кви шампиони, то няма грам идея в тия играчи!
11.01.2015 19:54
Няма как да печелиш с две,три положения.Ако ги пропуснеш губиш.Ето на какво се дължат победите на МЮ.Де Хеа пропусна гол,в атака пропиляха 1,2 чисти шанса и дотук.Ето в този мач ще си проличи как МЮ печелят.Сега нямаха късмет и загубиха точки.И така е на кантар в доста мачове.
11.01.2015 19:54
Заслужено Светците си биха !
11.01.2015 19:53
пълна трагедия е играта на Юнайтед ... никои няма представа какво прави на терена .... то бива бива ама незаслужават да са в топ 4. даже изпадащите отбори играят по добре от юнайтед ..... и все пак честито на светците за добрата им игра
11.01.2015 19:56
напълно си прав написаното от теб олицетворява със пълна точност Юн.
11.01.2015 19:52
Много грозно съдиите подпират Манчестър.Може ли пет минутно продължение.Това е пореден мач,в който при негативен резултат за Манчестър се дава такова продължение.Отделно натикват противниковите отбори в наказателното поле с несъществуващи фалове
11.01.2015 19:56
За свое сведение виж специално последните мачове на Юнайтед и ще видиш какви добавяния даваха 2-3 мин. не повече. Иначе Ман. Юнайтед са много слаби и на моменти си мисля едни такива тъпи неща като това "дали аз съм причината за слабата игра последните няколко години"*joking**sad*
11.01.2015 19:53
Не знам дали Пеле беше или Тадич, но само той с лежането и излизането си забваи с около 2 минути мача.
11.01.2015 19:51
пффф,аз ги чакам дузпа да им дадат,те толкова зле милите,че и дузпа не знаят как да си искарат
11.01.2015 19:49
Като гледам Гигс как тича около тъч линията си мисля, че трябва другия мач да играе.
11.01.2015 19:47
Едва ли е Ван Гаал проблемът. Ди Мария от топ 3 на най-добрите играчи през годината, стана топ 3 на най-големите дървета. Защо? Защото английския футбол му дойде в повечко. И определено не е първият. Блинд реши, че не му се играе днес и се разходи хубаво по терена. Ерера влезе, за да сбърка всяка топка, до която се докосне. От цялата работа само не разбрах защо Фалкао беше извън групата, при положение, че точно сега е моментът, в който е най-голям шанса да направи нещо, имайки предвид, че почна да вкарва чат пат. Не знам, днешният мач беше на трагичен следващото, дано нещата се променят в бъдеще.
11.01.2015 19:54
Ди Мария топ 3 на най-добрите през годината? Добър сезон в Реал , но не бих го сложил и в топ 5...
11.01.2015 19:47
5 мин ? ххахааххаах
11.01.2015 19:43
през целия мач центрирания само това знаят
11.01.2015 19:51
да бате фен съм на Юн обаче и много голям реалист разбираш ли, неми харесва играта на тоз отбор и като цяло тактиките на Ван гал
11.01.2015 19:46
е Радо чудя се, ти от МЮ ли си?
11.01.2015 19:42
тая смешна поредица от мачове без загуба беше 70% късмет
11.01.2015 19:40
няма да има оправия за тоз отбор скоро нещо почвам да си мисля вече че Ван Гал нещо не е правилния избор
11.01.2015 19:38
А си мислех да пускам за Юнайтед...
11.01.2015 19:37
Вратата на Саунтхямптън е невидима за играчите на Юнайтед *lol*
11.01.2015 19:35
Мата със прекрасен пропуск :Д
11.01.2015 19:36
Пиши ги два.
11.01.2015 19:35
Само Валенсия знае какво прави на терена
11.01.2015 19:35
Откакто почнахте да говорите за титла формата Ви спадна много.
11.01.2015 19:34
Шегата на страна, но Валенсия днес е играч на мача.
11.01.2015 19:34
метод на втори гол-дузпа 21.00
11.01.2015 19:34
Юн просто са супер слаби никои не е способен да ме убеди в противното
11.01.2015 19:30
Нормално...по-трагичен мач скоро не бях гледал. По-добре си беше с контузените. Повече от два паса трудно се връзват.
11.01.2015 19:32
да мача е много грозен
11.01.2015 19:30
Юн са уникални олигофрени заклевам се много слаби
11.01.2015 19:29
ххаха,великия ви английски футбол,цял мач спукаха топката от ритане,а първия удър във вратат е чак в 70-та минута.....иначе браво на саутхямптън,малко да смъкнат на земята фенчетата на юнайтед
11.01.2015 19:29
Ди Мария за Фелайни... Без коментар.
11.01.2015 19:31
И аз още се чудя къде е логиката в тази смяна !
11.01.2015 19:28
прави се на Балотели хахаха
11.01.2015 19:28
Е сега стана интересен мача...0:1 за Светците ! Ман Ю имат по-малко от 25 минути за да направят нещо !
11.01.2015 19:27
Ами честито, въобще не съм изненадан... *erm*
11.01.2015 19:27
айдеее
11.01.2015 19:27
Тоя се прави на Балотели *joking*
11.01.2015 19:27
ахахахахха
11.01.2015 19:27
Тоя Тадич какво се отваря толкова , голям перко*lol*
11.01.2015 19:20
Мале трагично скучен мач...дано нещата се поизострят до края.
11.01.2015 19:19
Цял мач Валенсия ги минава по един и същ начин. Не знам как още не му хванаха цаката *joking**joking*
11.01.2015 19:25
Цял мач?По-скоро цяла кариера*lol*
11.01.2015 19:18
*години*
11.01.2015 19:17
Ерера за Ван Перси...хмм *thinking*
11.01.2015 19:17
Този Ван Гал преди године беше на път да вкара Барселона във 2ра. девизия на испанската лига*referee*
11.01.2015 18:52
Съмнявам се мача да завърши 0:0,въпреки че като фен на Арсенал се надявам на Х.През второто полувреме,каквото и да стане,няма как да е по-скучно от първото все пак.
11.01.2015 19:15
Абе предпочитам да ви дръпнем малко, че след днешния ви мач ме притеснявате малко. *joking* Иначе Ди Мария не играе по начина, по който може, защото е или забит на крилото, или играе отпред, където определено не му е силата и не знам защо ван Гаал не го вижда това.
11.01.2015 19:03
Като фен на Арсенал.....няяма нужда да бягате толкова напред *joking* 4 точки ще сте пред нас,а следващия ни мач е гостуване на Сити ! до one1win : Ди Мария определно може много повече от това,което показва през сезона.Не е по-малко талантлив от Санчес !
11.01.2015 18:59
Мачът до момента ми се вижда идентичен с вашия със светците на Емирейтс. *joking*
11.01.2015 18:50
Ди Мария вместо да тича като луд трябва да мисли малко защото така хум ще спести енергията си и хем ще преценява по-добре ситуациите.
11.01.2015 18:50
Ди Мария има ли сила за поне един свестен шут???Много лошо играе...да се сменят позициите на Ди Мария и Рууни!!
11.01.2015 18:47
Много слаб Ди Мария през първото полувреме... чак ме дразни
11.01.2015 19:00
Ди Мария е слаб целия сезон не е само това полувреме.
11.01.2015 18:44
доста слаб мач до тука.
11.01.2015 18:35
Рууни халф, Ди Мария нападател... Страшна логика. Нито един от двамата така не може да е оптимално полезен.
11.01.2015 18:05
Гледам и вие сте се изкефили на селфито на Принца *joking*
11.01.2015 18:02
Айде,Дяволи!! Макар че "Светците" са ми симпатични,и то доста,искам днес да загубят. Вземем ли 3-те точки ще имат необходимото самочувствие момчетата. Очаквам много,много,много труден мач,но дано нашите момчето надделеят. GGMU!!!! *beer**smile**cup**goal**goal*
11.01.2015 18:00
Блинд го няма близо 2 месеца, възстановява се и веднага титуляр, а Ерера пренебрегван въпреки че е в оптимална физическа форма... Определено съм разочарован от това решение.
11.01.2015 17:52
Юнайтед ще смачка светците с този състав .
11.01.2015 17:47
Дам.. и duckface-a го вади по добре от кифлите *lol*
11.01.2015 17:50
На играч като Тоти му е резрешено да прави duckface-ове ! *joking*
11.01.2015 17:38
Доста трудно ще е днес за Саутхямптън, но се надявам да бием.*smile*
11.01.2015 17:33
Знам ,че не е тука мястото да пиша ,но защо няма тема за Римското дерби..правят страхотен мач
11.01.2015 17:35
иначе пускат теми на Реал срещу някакви анонимници
11.01.2015 17:28
Тотииииииииии президент!!!!
Уинър явно са скрити фенове на Юнайтед.
11.01.2015 17:46
И Фио правят страшен мач
11.01.2015 17:32
Уинър просто са мързели....а не бива така !
11.01.2015 17:26
Тоя па Фалкао пак си е контузил
11.01.2015 17:28
Информирай се преди да пишеш *wink* Не е контузен, дадена му е почивка..
11.01.2015 17:26
Тоти е вечен! И т'ва с телефона беше много силно *joking*
11.01.2015 17:45
Аз си помислих,че при гола се е израдвал като е наклоник глава и се едно набира на телефон.....не очаквах да си е направил селфи......много ме израдва *joking* Легендаа ! *thumb_up*
11.01.2015 17:40
[@link https://vine.co/v/ODWKazbqF0J] Това *lol*
11.01.2015 17:39
какъв телефон *smile*
11.01.2015 17:25
аман беее няма нито 1 тема Лацио - Рома.. Уинър СРАМ
11.01.2015 17:21
На хартия тва е най-добрия състав на отбора от доста време, но Ван Гаал трябва да престане с тази си пристрастност към холандските играчи.. очевидно е, че Ерера с повечето бързина в играта и идея в атака трябваше да играе вместо Блинд във схема 4-4-2,!
11.01.2015 17:20
За Арсенал няма тема.. а пък за Рома - Лацио да не говоря.. страшен мач правят!
Те ми пуснали тука///
11.01.2015 17:27
срамно,трагично,позорно
11.01.2015 17:25
Просто Уинър.....
11.01.2015 17:18
Фалкао не е в състава? Ван Гаал плс...