Реал спечели борбата за подписа на Йодегаард

11:28
Реал спечели борбата за подписа на Йодегаард
16-годишният норвежки вундеркинд Мартин Йодегаард избра да стане футболист на Реал Мадрид, съобщиха медиите в скандинавската страна.

Атакуващият халф на Стрьомгодсет е заминал за Мадрид, съпроводен от баща си Ханс Ерик и агента Торе Педерсен.

Предполага се, че Реал ще направи много изгодно предложение на младока, за да се справи с конкурентите си за неговия подпис.

Йодегаард вече посети базите на няколко от европейските грандове. Той е трансферна цел на клубове като Барселона, Манчестър Юнайтед, Арсенал, Ливърпул и Байерн Мюнхен.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

UrRolS
07.01.2015 20:53

Абе хора ... момчето е ходило до всеки един клуб ,който го е искал. Видял е всичко с очите си и е имал предостатъчно време да реши кое е най-доброто за него. Може да не е официално още ,но щом е пристигнал в Мадрид на 90% съм сигурен ,че е заради подписа. Казвате ,че Реал е провалял играчите ? Това е смешно. От както Кака се провали с тези контузии излезе това име на Реал ,но това е меко казано нелепо. Ако някой следи Реал в близките години ,може да види ,че се дават шансове на доста младежи. И не просто се дават шансове ,а понякога те ни спасяват мачовете. Помня миналия сезон Хесе ,който вкара победния гол срещу Барса ,Мората преди 2 сезона срещу Леванте. Има и още ,но просто сега се сещам само за тези 2-та. И също така по надолу прочетох ,че Байерн давали доста повече време на младите от колкото Реал ... Ами ако Реал изкупи най-добрите играчи на Примера ще е сигурен шампион още преди да започне сезона и няма да напъват толкова титулярите и ще се дава доста време на младежите. Защо Байерн не пуснат младежите си срещу някой по-сериозен противник във ШЛ ? Защото там нищо не е сигурно и няма как да се експериментира.

scouser_pool
07.01.2015 17:55

А междудругото видях , че се пише нещо за Мората аз не мисля , че е слаб или , че не е талант даже много ми харесва , може би просто е от тия играчи на които не им личи още, но имам усещане , че ще стане световна класа след 2,3 години*smile*

barca_samuraj
07.01.2015 17:53

Може ли някой да ми каже нещо за това момче? Не съм го гледал.

scouser_pool
07.01.2015 16:24

Където и да отиде това момче си зависи от него , няма как да му провалят кариерата освен ако той сам не се саботира (подобно на Балотели).Повярвайте ми , условия ще му предоставят и в Реал,Аякс,Ливърпул или който и да е клуб да се развива ...много ще е жалко ако Ливърпул не го привлекат , рядко взимаме такива големи таланти явно и този път сме пас*lol*

El_Blanco
07.01.2015 16:20

Никъде не пише, че е официално. Докато не излезе новина с надпис в заглавието "Официално", аз не считам даден футболист за част от състава ни. Но като цяло четох, че нещата са сигурни и е въпрос на време да се подпише договора. Говори се, че ще носи номер 16 и че ще се присъедини директно в първия отбор на Реал, а не в Кастия. Това може би означава, че ще се разделим с някого още сега през зимата и най-вероятно може би ще е Кедира, тъй като Модрич се очаква скоро да се завърне, а Иско показа, че може да играе навсякъде в халфовата линия. И все пак заради споровете, които се водят - да, наистина Реал не е най-доброто място за развитие на 16-годишен талант. За него най-добре щеше да е да отиде в Аякс, като това щеше да му послужи като трамплин за по-нататъшно развитие в по-голям клуб. Но ако наистина е избрал нас и наистина е толкова талантлив (а не само медиен продукт), не мисля, че ще има проблеми да се наложи в състава, въпреки възрастта си. *smile*

Salient
07.01.2015 15:41

Най-добре според мен щеше да е в Аякс. В максимално кратък срок би получил шанс за изява в първия отбор и постепенно да се наложи. Няма друг голям клуб, който да проявява толкова търпение в развитието на млади таланти.

ComsteR
07.01.2015 14:45

Гледам заядливите коментари , много злоба ей, освен слабият Оуен контузения Кака ,и трима холадци, кое е грешка? Момчето съд сигурност ще получава минути, за момента в първия отбор играят , Хесе,Медран,Начо, Касияс също е от школата, това че Мората не показа класа не мисля че някаква вина имат хората от школата, Раул е живият пример за момче излезнало от Кастиля, и сложило в джоба си играчи като Оуен,Нистелрой та дори и Хунтелар, защо не поговорим за продажбите на играчи , 220 милиона за изминалите 2сезона, не мисля че политиката е чак толкова лоша , купаясно е че школата е на светлиннит години от тази на Аякс,Барса и политиката на Бенфика, Порто и др. Но резултат има, спечелена 10—та,суперкупа,скп,кк. Нека да сме убийци на ,футболисти КОИТО по никакъв начин не са показали че заслужВат да носят бялата фланелка.

GalStan
07.01.2015 15:36

А къде видя да говорим за скаути.....мислех че обсъждаме работата на школите и конкретно за реал. и доколкото съм запознат в школите работят треньори,които се занимават с младежите

ComsteR
07.01.2015 15:23

Виж не си прав, никой не знае какво може дадено хлапе(младеж) ако имаха скаутите способностите на Ванга щеше да е коренно различно.

GalStan
07.01.2015 15:21

Тези отбори никога ама никога няма как да си запазят играчите.2 причини - 1.Не играят в атрактивно първенство(визирам топ4) 2. Не могат да се борят с финансовата мощ на отборите в топ4 първенства

ComsteR
07.01.2015 15:14

Ами Бенфика,Аякс,Порто?

NickoRM
07.01.2015 15:07

Само си представям ,ако "Прилепите" нямаха проблеми с финансите и ако бяха си запазили топ играчите през годините.Същото важи и за Арсенал.

GalStan
07.01.2015 15:04

Факт..което е жалко и тъжно.Футбола вече не е спорт...управляващите го превърнаха в бизнес и затова все повече и повече отбори ще изпадат във финансови кризи,фалити,банкрути и тн

NickoRM
07.01.2015 14:59

Давам ти за пример Баѝерн изкупуват вс наѝ-добро в Бундеслигата. Политиката на Перес е такава ,а и не само неговата.Вече няма топ отбор коѝто да не пръска мангизи.

GalStan
07.01.2015 14:54

Прав си.Но аз не нямам нищо против Реал.Просто имам друго виждане за футбола и ще кажа с ръка на сърцето,че предпочитам налагането на собствени кадри пред това да се купува всичко най-добро в момента. Абсолютно си прав,че който не покаже нужната класа за отбор като Реал си е пътник.Там поне са доказали,че такива играчи бързо им покзават вратата...за разлика от други колоси които още чакат някой играчи да покажат защо са в отбора им*lol*

Arsenal966
07.01.2015 14:38

Момчето е прекалено младо ! Въпроса не е с кой клуб ще подпише,а къде въпросния клуб ще го прати под наем.Според мен ще е интересно да видим дали ще може да се справи с Бундеслигата в примерно отбор като Вердер Бремен !

metal_jericho
07.01.2015 14:27

Това за Реал ще е нещо ново, те могат да купуват само готови звезди, и после да ги натирват като кучета.

GalStan
07.01.2015 14:18

Нещата отиват на заяждане а не съм тръгнал да търся това.Факт е че в Реал не могат да работят правилно с младежите,което е ясно и на неутралния фен.Там са свикнали да работят с готови играчи "диаманти" които трябва леко да се дошлифоват.

Един въпрос - защо се отърваха от таланта Мората,който беше единствения излязъл от школата.След бума на световното за младежи абсолютно нищо не показа,че заслужава да играе в клуб като Реал.Другата ви надежда Хесе...дано се оправи по-бързо от контузията,че има хляб в него.Но като цяло това е излязло от школата напоследък.

NickoRM
07.01.2015 14:22

Факт е ,че в Реал не дават много шансове на момчетата от ДЮШ ,но я погледни в Ла Лига колко е отрупано с момчета на Реал ,в Англия също,Италия в Германия също има няколко млади момчета.Никоѝ не търси заяждане.Мората си е 1към 1 с Торес и в добрите му години и в лошите.

GalStan
07.01.2015 13:28

Аз не виждам да е подписал.Явно поредната статия с подвеждащо заглавие..типично за Уинър *joking*

MiTaKa_D
07.01.2015 13:28

Жал ми стана за норвежеца, от малък ще си преебе кариерата.*erm*

RealMadrid_4ver
07.01.2015 12:44

Когато стане въпрос за трансфери всички отбори се борят помжеду си докато не се намеси Реал Мадрид

crazy_rabbit
08.01.2015 11:53

Защо съм фен на Славия не мога да ти кажа. Такъв съм от малък. Ама това то го казвам за пети път, а ти си прекалено прост за да проумееш, че не всички ставаме "фенове" на големите отбори. И не видях къде пак хейтвам , ама ти това си знаеш - хейт и комплекси *lol*


07.01.2015 18:59

Марсело и Варан бяха взети на 18г., Иско на 19г., Игуаин също беше взет на 19г. за 7 милиона, развит и продаден за 37, е двамата ни десни бекове Арбелоа и Карвахал са наши собствени юноши, Начо, който редовно запушва дупки в отбраната също е наш юноша, Хесе и Мората вече бяха споменати, Черишев във Виляреал също е наш юноша и е преотстъпен там, да не изброявам още колко наши играчи има в почти всеки тим от Примера и в Европа.

scouser_pool
07.01.2015 18:16

Определено се разви адски много в Реал и доби популярност, но зависи как възприемаш термина "звезда" и "талант"...за мен Йозил беше някъде по средата между двете като го взеха Реал дори по-близо до второто , но в Бундеслига му липсва популярност , ако беше във ВЛ , ане Вердер щеше целия свят да го знае като звезда още преди Световното защото там много ги "надуват" ...

NickoRM
07.01.2015 17:52

Йо беше повече талант от колкото световна звезда такава стана в Реал и под ръководството.В Реал играеше наѝ-добрия си футбол. Дам ,таланти от школата много.Солдадо ,Парехо,Негредо и Родриго които в момента играят във Валенсия 1я е капитан на Прилепите.В Хетафе Сарабия дърпа конците.Борха Валеро играе също много хубав футбол.Има и още *smile*

scouser_pool
07.01.2015 17:45

Не става въпрос за години ...в смисъл ти може и на 20-21 години да си ама да си готов играч и звезда-примерно Иско като го взеха , нищо , че беше млад , той си беше звезда,също и Йозил...предполагам човека това има предвид , че в Реал въпреки че има много млади повечето бяха звезди като ги взеха докато с Йодегард е по-различно понеже е само талант за сега...иначе Реал е изкарал доста таланти друг е въпроса дали са ги наложили(Мата,Мората,Негредо и още няколко играча се сещам)

GalStan
07.01.2015 17:42

да прави си..млади момчета взети за 80млн....играещи на топ ниво не мога да разбера нарочно ли търсиш повод за обиди и дразги...или просто това ти е вроден навик. но за теб ще повторя явно си с албански реотани,за разлика от другите фенове на Реал,които разбраха какво имам впредвид - Реал не могат(или не искат) да работят с млади момчета под 19г възраст!

LosMerengues
07.01.2015 17:23

Ти си фен на Арсенал, ако аз не мога да пиша зя тях, ти какво търсиш в тема на Реал?*joking* И къде съм написал, че Иско и Ияраменди са от школата? Писах, че са млади момчета, на които се дава шанс. В първия отбор на Реал има 8 играча под 23 години, но те "не развивали играчите"...е ебати логиката.

NickoRM
07.01.2015 17:06

Факт е да ,от тази политика се печелят добри пари за отбора и бъдещето на му.

NickoRM
07.01.2015 17:05

Някоѝ година когато и ние си решим сезона още в 10 кръг на първенството ще дадем и ние шансове на по-младите играчи.Баѝерн няма коѝ да ги пипне в Германия ,нито имат конкуренция ,само спаринг отбори ,нормално да пускат хлапета и да експериментират ,защото един Х или загуба тях не ги бърка и 2 и 3 също..Логиката ти е сбъркана.

GalStan
07.01.2015 17:00

Смешници са тия които са те довели на тоя свят!! Темата е за Реал не за Арсенал и затова примерно не съм ги споменал.И мисли(знам че е трудно за теб) преди да пишеш квото ти падне - Иско и Ияраменди са от школата на Реал...не знаех че сосиедад и малага са 2рия и 3тия отбор на Реал моя грешка. Тезата ми е че Реал няма традиции в намирането и шлифоването на млади играчи( юноши 14-18г) и налагането им в първия отбор.Тяхната политика е купуването на готови звезди.Това е ФАКТ и няма как да ми го обориш освен ако ни си дрогиран.

LosMerengues
07.01.2015 16:54

Заек наистина си луд, ама не в смисъла който си го написал, а в чисто медицински. А за "комплексите".....добре, отговори веднъж - ЗАЩО ЕДИН ФЕН НА...СЛАВИЯ(*joking**joking**joking*), Е НАЙ-РЕДОВНИЯ ХЕЙТЪР НА РЕАЛ? Дай някакво логично обяснение.....

crazy_rabbit
07.01.2015 16:48

Я, ЛосПе*ераскос пак раздава комплекси и ни обяснява как води собствения си отбор Реал Мадрид *lol*

crazy_rabbit
07.01.2015 16:46

Моля те чети какво ти пиша *lol* Няма значение дали сезона на Байерн е решен в Германия, факт е, че играят в Първа Бундеслига млади момчета *wink* Това е идеята *wink*

LosMerengues
07.01.2015 16:45

"Не можа да ми обориш тезата ,че школата на Реал не работи правилно" - Наскоро имаше изследване, според което, в топ 5 първенствата, има най-много играчи от школата на.....Реал. Ок, не всички получават шанс в първия отбор, в Реал играят само най-добрите....ако си обречен да си велик като Хесе...играеш, ако си средна работа като Мората...заминаваш някъде и носиш пари. Не мисля, че това е "грешно работене на школата".

LosMerengues
07.01.2015 16:41

Марсело е в Реал от 18 годишен. От по-младите...Карвахал, Варан, Начо, Иско, Ияраменди, Хесе, на Медран вече също се дават шансове. Я кажи колко играчи има в Арсенал под 23 години. Ама после те "развивали таланти", Реал не. Защо направо не си кажеш, че си искал да отиде в Арсенал и те е яд? И той още не е официално преминал в Реал, ако премине ще видим колко и къде ще играе, ще се наложи или не...НО ТИ НЕ СИ НИТО ВРАЧКА, НИТО НАЙ-ГОЛЕМИЯ РАЗБИРАЧ НА ТОЯ СВЯТ, че да даваш категорични мнения от сега...особено такива ОТКРОВЕНО ТЪПИ МНЕНИЯ.

LosMerengues
07.01.2015 16:31

В Реал в момента има повече млади играчи от любимия ти Арсенал, ама ти си пляскай....като "голям спец" се показа. Дее и смешниците, защо на всички Реал им е комплекса? Всеки се меси в политиката на Реал......гледайте си смешните отборчета и не се бъркайте. Какво прави Реал, кой взима и кой развива, си е тяхна работа.

GalStan
07.01.2015 14:56

Сравнявам защото става въпрос за 16 годишен младеж който трябва да реши бъдещето си, а не за 25годишна суперзвезда

NickoRM
07.01.2015 14:55

Защото и аз мога да ти дам пример точно Барса за "проваляне" на кариери ,както някои хора твърдят това за Реал.Това го има във всички топ отбори!

NickoRM
07.01.2015 14:49

Тука в момента нз какво сравняваш Барса и Реал ,като и 2та отбора имат съвсем други разбирания от към юноши.В Барса дават къде ,къде повече шансове на момчетата си ,за което им стискам ръката ,но последните години и те промениха философията си ,но с това ембарго сега пак ще се върнат. Последните години даваха шансове на няколко юноши Барса ,но в момента вс играят под наем или са продадени. И щом съм посочил 1 ,значи няма 2

GalStan
07.01.2015 14:43

Добре а 2рия? Защото бих посочил за пример школата на Барселона и това колко играчи излизат и играят в първия им отбор...всяка година

NickoRM
07.01.2015 14:40

Ти ме питаш "Посочи ми 2ма младежи купени от Реал като юноши и наложени дългосрочно в първия състав" ,а Марсело се водеше хлапак още.Игра 1 година професионален футбол и премина в Реал ,където с годините се отвърди и в момента е един от наѝ-добрите.

GalStan
07.01.2015 14:38

Абсолютно дърво....добре че бяха Роналдо и Ди Мария да му изработват головете *lol*

NickoRM
07.01.2015 14:37

От както спрях да се напикавам.Игуаин дърво...Коща и тоѝ е дърво значи..Пипа си е типичен таран и супер нападател.От онзи пропуск с/у Лион на 1/8 всички го нападат и хранят.На СП на предното световно видяли го?За Баѝерн при решен сезон вече и 1000% гарантирана поредна титла в Германия ,нормално да пускат "хлапаци" могат да си го позволят.

GalStan
07.01.2015 14:34

Така като гледам се затрудни с отговора,като даже и Марсело беше на 19 когато премина в Реал от Флуминензе.Не можа да ми обориш тезата ,че школата на Реал не работи правилно.

crazy_rabbit
07.01.2015 14:33

Рамос го взеха от Севиля на 19 години *wink*

crazy_rabbit
07.01.2015 14:31

Ти от кога следиш Реал ?! Игуаин е абсолютно дърво... Видяхме го и на световното. Видя се и през години, в които беше в РМ. Трябва му топка на кра и на позиция за стрелба...Това не е вина на РМ, просто си е такъв... А за Байерн се изказваш доста неподготвен - гледай им някой мач от Бундеслигата, за да видиш какви хлапаци пускат... Шакири просто няма достатъчно класа за отбор от такова ниво *wink*

NickoRM
07.01.2015 14:28

В момента Марселито.

GalStan
07.01.2015 14:25

Какво общо има това за колко са продадени?Но много се отдалечихме от темата на статията.Посочи ми 2ма младежи купени от Реал като юноши и наложени дългосрочно в първия състав.Без Касияс и Рамос.

NickoRM
07.01.2015 14:25

Игуаин "виц" хахахаах е ти сериозен ли си?Йозил е в супер слаб период от както премина в Арсенал.Това хлапе в Баѝерн какви шансове ще получава?Като Шакири ли..

crazy_rabbit
07.01.2015 14:21

Мората и Игуаин за абсолютни вицове. За Ди Мария и Йозил обачи си прав - подобриха си играта значително при вас ! Иначе сте максимално лошия избор за това хлапе - никога няма да му се даде шанс в първия отбор *wink* Или Байерн/Дортмунд или Севиля/Валенсия или макс при Арсен Венгер. Така си мисля аз де !

NickoRM
07.01.2015 14:18

ХАХАХА и да не е добър ,взеха ли му 20милиона?Те може да са били звезди ,но не бяха звездите и играчите които станаха в Реал.Много т**а логика имаш..значи щом е купен над 20 и е бил звезда ,няма място за повече развитие...Димата беше купен за 25 ,Пипа за 13 ,ѝо за 16 ,Мората си е от школата.Сега сметни за колко бяха продадени тези 4та и ми кажи колк оса + отбора коѝто "разваля кариери"

GalStan
07.01.2015 14:11

Шегуваш се нали?Мората мислиш че е добър ли...защото още чакам да видя че е талант ,а не медиина звезда.А останалите бяха купени на възраст над 20г и бяха звезди в отбрите където играеха.

NickoRM
07.01.2015 14:10

Настъпа ги яко братле *joking*

NickoRM
07.01.2015 14:09

Аргументираѝ се!

NickoRM
07.01.2015 14:08

ѝозил ,Ди ,Мария ,Ел Пипа,Мората това са играчи ,които едвали са били доказани преди да акостират в Мадрид ,направи си сметка за колко са купени и за колко са продадени.Това са в последните 2,3 години.

GalStan
07.01.2015 14:06

Нещо грешно ли съм казал?

NickoRM
07.01.2015 14:05

А ти в коѝ свят живееш?

GalStan
07.01.2015 14:04

Няма как Реал да не са най-добрите!При тази трансферна политика,за разлика от Челси и Сити купихте правилните играчи.И пак казвам - Реал вземат доказани играчи и не 16 годишни

GalStan
07.01.2015 14:00

Говорим за 16 годишен недоказан младеж,който тепърва трябва да се развива и не мисля че Реал е място където се развиват недежди или поне последните 20г не го правят успешно.Ако младежа е умен ще избере Барса или Мюнхен,поне докато Гуардиола е там

rado4796
07.01.2015 13:59

На Йозил,Ди Мария,Алонсо? хаха в Реал Мадрид или си на Топ ниво или отпадаш хора като Ласана Диара,Гранеро,Гаго нормално да са провали,като не играят на максимум *wink* виж сега какъв отбор имаме кой е слаб? никой? затва и сме най-добрите в света !

RealMadrid_4ver
07.01.2015 13:43

Имам предвид трансфери, които Реал е направил и са имали този статут "приключи му кариерата", а всъщност много от тях пробиха и се развиха и станаха от най-добрите в света.Е има и изключения но кой отбор няма неуспешни трансфери?

GalStan
07.01.2015 13:38

От Реал са излезли играчи ли?Ти в кой свят живееш или кой филм гледаш?

RealMadrid_4ver
07.01.2015 13:34

Това го чуваме при всеки трансфер на Реал, че кариерата му приключва а виж какви играчи излязоха напоследък оттам.

Danskrastev
07.01.2015 13:19

И докато не направи грешката да отиде в Реал, или по-точно Реал Мадрид Кастилия,защото в Реал няма да получи шанс,и с неговото решение кариерата му приключи,в Англия щеше да има по-голям шанс за пробив...