Журналистите определиха Нойер за най-добър през 2014 г.

20:31
Журналистите определиха Нойер за най-добър през 2014 г.
Първата ракета в света при жените Серина Уилямс бе определена за най-добра спортистка на годината в анкетата на Международната асоциация на спортната преса (AIPS). При мъжете отличието бе връчено на вратаря на Германия и Байерн Мюнхен Мануел Нойер.

Тенисистката събра 21,43% от гласовете и изпревари биатлонистката от Беларус Дария Домрачева (12,28%) и норвежката ски бегачка Марит Бьорген (12,03%).

При мъжете Нойер (14,84%) бе предпочетен пред Роджър Федерер (13,26%) и Кристиано Роналдо (12,79%).

Отбор на годината с убедителна преднина е Германия (39,36%), който завоюва титлата на футболния Мондиал. На второ място е Реал Мадрид (12,55%), трети тимът на Швейцария по тенис (7,81%).

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
04.01.2015 13:32

Как е възможно всеки ден да влизаш сайта и да пишеш ЕДИН И СЪЩ коментар по 30+ реда по 10 пъти в тема за Байерн/Реал в продължение на 12 месеца*lol* Имам чувството , че ще стане 2030 година и тоя пак ще го завариш тука да пише абсолютно едни и същи простотии като робот

scouser_pool
06.01.2015 09:06

Двмата смешковци трябва да се съберете , добра двойка ще сте*lol*

Jose_The_God
05.01.2015 14:50

Единственния ти добър коментар в сайта !

scouser_pool
05.01.2015 10:24

Да , аз си давам нормално мнението по различни теми ...Замислих се иии не ...ти лаеш празни приказки*lol*

sksw
04.01.2015 21:07

Абе незнам коя година ще стане и какво ще поствам, но гледам имаш близо 5000 коментара кой от кой по-глупави и трябва малко да се замислиш дали аз пиша едно и също или ти лаеш постоянно тук празни приказчици *smile*

miro211
31.12.2014 19:20

Само РМ само КР да му целувате .... ръка щото ви даде автограФ*stop*

fivooo
31.12.2014 14:54

Удивително е как във отборен спорт като футбола има индивидуални награди. Не е много честно спрямо останалите футболисти от отбора. Преди Меси като вкарваше, всички овации той ги обираше, че даже и тенекиени топки му дадоха, а Шави и Иниеста останаха с пръст в уста. Същата работа е сега с КР.

reuters
31.12.2014 13:24

От преди години имаше перспективата да стане най-добър вратар,сега вече е. Откровено най-силният вратар за последните 4 години. *cool*

miro211
31.12.2014 11:05

Не се дразнете! Аз си мисля, че като качества, Нойер надминава Роналдо. Във футбола за жалост, се броят повече головете, отколкото спасените такива. Във всеки футболен мениджър, се дават повече точки, за вкаран гол, отколкото за спасен. Колко деветки са печелили златната топка и колко вратари! Колко струва един нападател и колко един вратар...А казват че вратаря бил половин отбор.
Фенове на РМ замислете се малко Роналдо какво може и Нойер какво. Единият може само да вкарва голове и то много, а другият може да пази (с ръце с глава с крака), да е последен в защитата,
на моменти дори да е дефансивен халф.
Нойер е по- комплексен от Роналдо и като игра и като качества и ако щете и като колективен играч. Те затова журналистите са го избрали. Тука каквото и да си приказваме феновете, са пристрастни а повече фенове са на Реал М отколкото на Байерн М.

NickoRM
31.12.2014 18:28

С/у по-силен отбор и греши ,какво от това ,че с/у Асбург,Вердер,Аѝнтрахт се справя.Както казах аз не видях нито едно ключово негово спасяване като например да вземем Куртоа...

sksw
31.12.2014 17:28

Касияс и Ван Дер Саар са по-слаби вратари от Нойер и незнам кого се мъчиш да заблуждаваш с този си коментар. Нито имат неговата техника, нито неговите спасявания, нито са доминирали така на вратарския пост както в последните 3-4 години Нойер, нито пък са имали толкова пасове, подобни излизания и каквото се сетиш още, каквито има той. Голям праз, че Касияс спечелил всичко ? Еми то и Нойер спечели всичко бе ? Само ЕП му остана иначе всичко друго е спечелил на клубно и национално ниво.

sksw
31.12.2014 17:26

Понеже аз съм фен на Байерн и гледам всички техни мачове, а не само тези срещу Реал, както правиш ти, ще ти кажа че в 90% от случаите в които Нойер е излязал е помогнал на отбора си и само 10% се е провалил ! КАто в тези 90% е имало ситуации, при които ако не бе излязал щяха да му вкарат. Това че Нойер излиза премерено е негов плюс, вместо да стои като бастун както другите вратари на гол линията *smile* Да понякога е рисково, но е плюс за отбора. Освен че е добър на вратата, помага в защита с разигравания, подава дълги топки напред и излиза при опасни атаки на противника, като по този начин помага хем на защитата, хем предотвратява опасни ситуации и положения. Малко мачове сте гледали на Байерн.

NickoRM
31.12.2014 16:17

Спомням си с/у Реал в ШЛ с тези излизания напред Ноѝер сгреши 2,3 и само късмета спаси отбора му от нов гол.

ComsteR
31.12.2014 15:59

[@link https://www.youtube.com/watch?v=tz1tdIvntmw] Ето го и видеото и още 1 [@link https://www.youtube.com/watch?v=pUkMWzdekI0] *smile*

ComsteR
31.12.2014 15:51

За теб тези излизания са нормално нещо за вратар ли? Не един път съм го казвал, един път ще се наиграе и от герой, грешник ще стане , колко качества да има ? По-твойта логика защо играчи като Касияс, Вандер Саар не са спечелили това отличие? Като Касияс е ЕДИНСТВЕНИЯТ ВРАТАР вдигнал всички възможни трофей и със Клубен и със Национален отбор? Защо не е спечелил това отличие и защо не беше лансиран по-този груб начин, като той спаси Испания срещу Холандия, За Вандер Саар аз лично думи нямам, със такова удоволствие съм го гледал на вратата , може би Касияс не съм го гледал по-този начин, Ами Буфон със какво не е заслужил това отличие, можеш ли това да ми кажеш? Нойер спечели отборно със Байерн и Германия, но не е бил в основата на успехите, по-простата причина че и Байерн и Германия Мачкаше напред, както казаха някой от колегите че помнят едно спасяване от него , и за малко да закопае Германия срещу Иран, а и пак казвам Нойер един път ще се наиграе със тези излизания, Станкович помним какво му причини *smile*

LosMerengues
31.12.2014 14:30

". Единият може само да вкарва голове и то много, а другият може да пази (с ръце с глава с крака)" *joking**joking**joking**joking* ВЕЛИК КОМЕНТАР!!!

sksw
31.12.2014 11:20

Не бих казал, че Нойер е по-добър от Роналдо, но не е и по-слаб. Да, Роналдо наистина вкарва много, но много от головете му са след асистенция, а не индивидуални. Нойер обаче пък е спасил мнго. Смятам, че това да спасиш и това да вкараш са идентични неща, защото кел файда ако отбора ти вкарва, като ти изтърваш сумати голове. Разликата е, че когато има изстрел към вратата на Нойер, той трябва САМ да го парира. Неможе макар Байерн да има добра защита, никой от играчите да му помогне да отрази. Докато при Роналдо е различно. На него отбора му помага много с пасовете които му се дават. Именно затова не трябва да се омаловажава вратарския пост, защото за мен е най-индивидуалния пост във футболната игра. И както каза и ти самия, Нойер освен да пази, има забележителни умения в защита, прави невероятни пасове и то дълги пасове към играчите на Байерн и Германия. На СП имаше на финала повече точни пасове от МЕси, а всички знаете кой е Меси..

UrRolS
31.12.2014 03:09

Абе не ме интересува толкова какво мисли журналията .. РЕАЛ ГАЗИ НАРЕД ! Не ми пука кой го признава и кой не !

ryangiggs1000
31.12.2014 01:32

Тениса е най-индивидуалния спорт,заради това,че зависиш от себе си,а не от съдиите(както да речем бокса).Джокович вместо Федерер-ок,дори бих се почудил що не е първи,ама Роджър ЗАЛЯЗВА.Годинките не прощават никому.Оставаше и Тайгър Уудс да е там нейде и цирка щеше да е пълен.

ryangiggs1000
30.12.2014 23:59

Роджър Федерер?И аз съм му фен,ама той дори не е номер 1 в момента....какво търси там вместо да речем Джокович?

LosMerengues
31.12.2014 14:35

"Защото миналата година Роналдо нямаше толкова отличия, не бе спечелил нищо на клубно ниво, а го избраха пред Рибери, който спечели требъл с Байерн" - Добре бе, не ми се почват пак нелепите и безсмислени спорове с теб, но наистина ли не усещаш как сам си противоречиш, и то в нещо което пишеш ХИЛЯДИ ПЪТИ? За ИНДИВИДУАЛНА награда като Златната топка - "Ама Рибери спечели требъл". За ОТБОРНАТА награда за най-добър отбор за 2014 - "Ама купите нямат значение". *joking**joking**joking*

ivanrealmadrid1
31.12.2014 13:15

прочетох ти първите 2 изречения и ми бяха достатъчни ...

sksw
31.12.2014 11:23

Какъв Шумахер бе приятел ? Шумахер миналата година на 30-ти Декември претърпя инцидент със ски и едва се спаси човека и в момента положението му е толкова зле, а ти говориш как трябвало да е в 3-ката. Добре ли си ? И не ме е яд нито на РОналдо, нито на Реал, яд ме е че се пренебрегват кадърни играчи за тяхна сметка. Защото миналата година Роналдо нямаше толкова отличия, не бе спечелил нищо на клубно ниво, а го избраха пред Рибери, който спечели требъл с Байерн и наградата за най-добър играч на Европа. Дори сложиха и Меси пред него. Ето затова ме е яд, че заради ИМЕТО на някой си, пренебрегват не по-малко заслужили играчи. Тази година ще е същото. Нойер заслужава не по-малко наградата, но пак ще я дадат на Роналдо. След като миналата година му я дадоха без никакъв принос, че тази ли няма да му я дадат ?

ivanrealmadrid1
31.12.2014 00:36

еее и питаш, та той Шумахер заслужаваше да е в тройката, ти за Федерер говориш

sksw
30.12.2014 23:27

Журналята за нищо не стават, както и всички които не са сложили бог Роналдо като лидер. Чак се чудя бог Роналдо с неговото манекенско тяло как не е 1ви, а е чак 4ти в класацията за спортист на 2014, а са сложили Хамилтън и Нойер преди него хаха

LosMerengues
01.01.2015 21:53

Ахаххахахаахаха "Нойер спасява сам", а някой друг стреля и признават головете на Роналдо ли? Да гл..ко, това е отборен спорт, Роналдо няма как да вземе топката от вратаря, да излъже 11 човека и да вкара. Но Нойер е също толкова зависим от отбора...само, че не е толкова РЕШАВАЩ. Отбора върши работа на Нойер като спира, блокира удари или пречат на нападателя да отправи максимално добър удар, точните удари ги спасява сам, но те повечето са леки и безобидни. Видя се и срещу Сити, 3 пъти сбърка защитата....3 пъти извади топката от мрежата. Видя се и срещу Реал..как па 1 спасяване не направи? Роналдо естествено, че няма как сам да играе, но головите удари СИ ГИ ОТПРАВЯ САМ..също като "спасяването на удари" И все пак, как така вратари като Нойер много, дори някои с повече чисти мрежи и по-голям процент спасявания, а нападатели с 60+ гола....НЙЕТ? И нещо избягваш това: За ИНДИВИДУАЛНА награда като Златната топка - "Ама Рибери спечели требъл". За ОТБОРНАТА награда за най-добър отбор за 2014 - "Ама купите нямат значение". *joking**joking**joking*

NickoRM
31.12.2014 18:40

Преди няколко дена говореше как головете на РН в ШЛ били от дузпи и на празна врата ,а спасяванията на Ноѝер с/у средняшки отбори не е ли едно и също? Аз не отричам ,че Ноѝер е добър вратар ,но определено не беше наѝ-добрия вратар през годината *wink*

sksw
31.12.2014 17:33

Абе ей глупак, каза хти че над половината от головете на Роналдо през 2014 и 13 от 17-те в ШЛ са след асистенция. За какви индивидуалности ми говориш ти бе ? Подават му и той вкарва, а ти тук говориш как бил най-индивидуален. ТИ знаеш ли думата индивидуален кво значи изобщо ? Индивидуално означава, САМ да го е изработил/направил. А не някой от Реал да му подаде и той да я вкара. Това се нарича КОЛЕКТИВНО. Набии си го в тиквата най-после.. И само ще те светна, че вратарския пост е НАЙ-индивидуалния пост, понеже при изстрел в рамките на вратата, САМО ВРАТАРЯ е този който може да спаси отбора си. На Роналдо могат да му подадат и да вкара, но на Нойер няма кой да му спаси топките които влизат в рамките на вратата, той ги спасява САМ. Байерн му помага с добрата защита, но при удар в очертанията, той спасява САМ. Не се излагай на тема индивидуалности. Мога да ти кажа, че Робен и Меси са 3 пъти по-индивидуални играчи от Роналдо, който кибичи отпред като таран и чака да му подава всеки 2ри.

sksw
31.12.2014 17:30

Ами да беше гледал негови мачове, вместо да философстваш, току виж щеше да си видял спасяванията му. Аман от обладани фенове, които не са гледали грам някой, но го коментират. Нямал Нойер ключови спасявания ха ха *smile* Не се засягай, но си много обладано глупав фен *smile* Това което казваш е все едно на бялото да казваш черно. Провери малко статистика и погледай мачове с негово участие, преди да се излагаш.

GrandeBarca
31.12.2014 15:31

Пак казвам не им знам критериите..нищо не мога да кажа

NickoRM
31.12.2014 15:24

Именно!Ноѝер не направи нито едно ключово спасяване като например Икер през 2012 на СП.Не разбирам даже какво прави в 3ката като тоѝ няма място там и както каза и изброи имената на някои играчи на Маншафта които заслужаваха далеч повече да са на неговото място.. Тибо Куртоа направи далеч по-силна година от него!

LosMerengues
31.12.2014 14:40

А с какво заслужава повече от Лам, Швайнщайгер, Кроос, Йозил, Хумелс, Мюлер? Там е въпроса, Германия спечели СП, но не го спечели ЗАРАДИ Нойер, той е просто част от колектива, и то далеч не най-важната част, Кроос, Лам и Швайнщайгер бяха доста по-важни и решителни за титлата на Германия. Докато Роналдо освен успехите с клуба си, и чисто индивидуално е №1.

GrandeBarca
31.12.2014 13:30

Не им знам критериите момче не мога да ти кажа нищо..ама според теб Нойер не заслужава ли ? титла,купа и световно първенство..е да отнесе 5 парцала срещу Реал на 1/2 финала ама тва е единичен случай.

UrRolS
31.12.2014 03:10

Добре бе ... помисли малко дали няма пристрастия .. Федерер е 2-рия най-добър спортист на планетата ,а дори не е най-добрия в своя спорт .. това нормално ли е ?

GrandeBarca
31.12.2014 00:58

Яд ли ?? за кво да ме е яд...Жив и здрав да е човека нека си печели отличия...ти квичиш,че разбираш повече от журналистите*lol**lol**lol**lol*

ivanrealmadrid1
31.12.2014 00:40

по начина по който описваш Роналдо и Реал , направо ти се вижда че ще се пръснеш от злоба, то бива бива ама карай го по-спокойно . Ти и онова теле гранде пращите от яд , аз нищо не съм споменал те веднага скачат за Роналдо *lol* то си личи , кой повече се интересува от него

ivanrealmadrid1
30.12.2014 21:23

добре де 90% от журналистите за нищо не стават, малко преувеличих

ivanrealmadrid1
30.12.2014 20:59

още едно доказателство , че журналистите за нищо не стават

sksw
31.12.2014 11:16

Къде съм казал, че Роналдо не я заслужава ? Я ме цитирай.. Казах 200 пъти, че Роналдо я заслужава, НО И НОЙЕР Я ЗАСЛУЖАВА също. И двамата я заслужават еднакво. Вие сте тези които отписвате Нойер защото бил вратар, защото нам си какво и за вас само Роналдо я заслужава. Не аз..

NickoRM
30.12.2014 23:57

За кво да ревне?Заради една класация ?Имаѝки предвид ,че ще дублира ЗТ няма за какво да "ревне"

NickoRM
30.12.2014 23:55

Никоѝ от нас не е обладан ,но да твърдиш ,че Роналдо не заслужава ЗТ и да опяваш как Ноѝер заслужавал повече ,като тоѝ през годината нямаше едно ключово спасяване ,дори не знам какво прави в тази 3ка като няма място тоѝ там.Няма кво да споря с теб ти си световноизвестен вече!

GrandeBarca
30.12.2014 23:52

Можеш ли да ревнеш,че КР7 не е пръв..я ревни*joking*

sksw
30.12.2014 23:26

Не, аз хокам само някой неразбиращи фенчета на Реал, които не толкова са неразбиращи, колкото обладани от отбора на Реал и в частност от Роналдо *wink*

gordon_shumway
30.12.2014 21:19

Така е - пълни смешници са. Как може да сложат този смешен Реал Мадрид в топ 3 отборите *joking*

NickoRM
30.12.2014 21:09

Сега skw ще те нахока ,че ти нищо не разбираш *lol**lol**lol*