Арсенал чупи нов клубен рекорд с Кавани?

15:43
Арсенал чупи нов клубен рекорд с Кавани?
Френският гранд Пари Сен Жермен е готов да се раздели Единсон Кавани. На шефовете на тима им е дошло до гуша от капризите на уругвайския нападател, който така и не успя да се аклиматизира напълно към Лига 1. 
 
По информация на британското издание "Метро", Арсенал обмисля да отправи оферта за Кавани. Привличането на 27-годишния стрелец обаче може да излезе твърде солено на лондончани - 65 млн. евро, а това би означавало нов клубен рекорд. Но факт е, че през последните години мениджърът на топчиите Арсен Венгер промени трансферната си политика и вече по-често протяга ръце към скъпо оценени футболисти, каквито са Месут Йозил и Алексис Санчес.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

madmaxxxx
30.12.2014 11:22

Кавани е страхотен играч. Просто, както се изрази някой преди мен, трябва да се ползва по предписание. Единствения му недосатък, ако може изобщо да се нарече така е, че не става за някакви остри треньорски рокади. На крилото ще му е тъпо, зад нападател също, а за халфова линия дума не става. Обаче.... дали има качествата на типичен нападател? Страхотен завършващ удар, страхотно ускорение от място, което е и доста мощно (можеш да го държиш с двете ръце през кръста, пак ще тръгне), страхотен с глава, страхотна игра с гръб към вратата, хубав поглед за таран, добър пас, хубав усет към гола, много добро позициониране и не на последно място - дори с толкова звезди в ПСЖ, пак успява да увлича по двама със себе си, когато отборът му атакува. Който гледа само на хартия постиженията му в ПСЖ ще направи голяма грешка. Признавам, че нямам възможност ВСЕКИ път да гледам, но когато съм гледал видеота и репортажи от головете на ПСЖ, например при центрирания и т.н.той винаги е вторият чакащ зад голмайстора. Голмайсторът винаги различен, я Златан, я някой халф, я някое защитниче сложи главата първо да пресече, ама ми прави впечатление, че Кавани е винаги следващият отзад и я чака само *smile*

caramell
30.12.2014 10:56

Кавани е животно! Като цяло в ПСЖ няма как да го използват като нападател , защото неможе да измести Ибрата.. и го пускат на крилото , а всеки знае , че там не му е мястото. Отиде ли в Арсенал и играе ли на позицията да е централен нападател ще вкарва много!

А дали този трансфер ще се случи е малко вероятно.

scouser_pool
30.12.2014 08:52

Като цяло Кавани не знам защо са си наумили , че в ПСЖ ще го гонят или , че е станал различен и по-слаб играч...същия играч си е като преди просто не е използван както трябва, не е страдал от контузии или псад на форма като Фалкао и Торес примерно ... за справка вижте отбора на годината във Франция задето казват , че в ПСЖ не ставал и вижте дали Кавани не е вътре...той си е типичен таран , не него половината му голове са в наказателното , а от крилата няма как да вкарва по тоя начин...иначе може и от далеч да вкарва , с глава е много силен , от фалове и дузпи , голмайстор за 30+ гола и не бих казал , че не е техничен има техника и я показва понякога просто е по-тромав и има малко сковано движение , но е техничен

scouser_pool
30.12.2014 08:36

Абе момци какви 30 милиона бълнувате за Кавани , не бил нищо особено ли? Какво направил в Наполи ли ? Вкарваше по 30-35 гола 3 поредни сезона , това направи...щом на играчи като Бензема,Игуаин,Левандовски,Джаксън Мартинез цената им е около 30-40 милиона значи Кавани струва 50 милиона поне *wink* Кавани в Наполи беше в същата форма , в която беше Торес в Ливърпул , нормално да струва 50+ милиона

sacrefisio
29.12.2014 22:21

гледах Кавани на световното.... Гола вода... Суарез класи над него..... Венгер едвам даде 40 милиона за Суарез , камо ли да даде 60 за Кавани....

golemiq_geshan
29.12.2014 22:26

Да точно и за Суарез съм съгласен , аз лично много харесвам и Левандовски , който няма особено добър удар от дистанция , но пък пази невероятно топката , гърдира я и пуска уникални пасове по крилото извеждащи , това са уникални качества , които могат да вдигнат цената на един футболист , нещо , което действително е рядко срещано като комбинация , ако става въпрос то и Гара Дембеле бягаше като луд да гони , имаше позициониране , игра с глава и кво ли не , ама до колкото помня за него дадоха 2 млн , а не 60 ...

Tesla
29.12.2014 22:06

Арсенал винаги са били калпави в трансферите. Говореше се, че ще вземат Фалкао, а накрая взеха Уелбек. Лятото направиха един от най-добрите си трансфери от доста време, в лицето на Алексис, но просто не виждам как ще вземат Кавани.

one1win
30.12.2014 20:48

Фалкао-Уелбек все тая. и двамата в момента са на едно ниво, но Уелбек не взима заплата от 300 хиляди.

golemiq_geshan
29.12.2014 20:17

И какъв пък толкова играч е бил в Наполи не мога да разбера ... Да много борбен е гони и пресира , има хубав мощен шут и като цяло това е , няма техника , не е бавен , но с топка в краката скоростта му пада рязко , такива играчи не струват повече от 25-30 млн и по принцип не им се обръща чак такова внимание

golemiq_geshan
29.12.2014 23:27

Ооо Диего Коста е изобретателен , той комбинира , прави двойни , иначе файда няма да се позиционираш , а и позиционирането на Коста е много много по - елегантно от това на Кавани , чието позициониране се базира на физиката му , има много голяма разлика от позициониране до позициониране , а и да не забравяме за колко бе продаден Коста , нали ?!

onzo4
29.12.2014 23:22

Ами например позиционирането и движението без топка са най-силните качества на Диего Коща. Разбира се, има и други, но не съм съгласен, че всеки нападател го умее. Ако гледаш мачове на Челси ще видиш как повлича защитата по него и как винаги е там, където трябва. Това е важно за един нападател! Не е само до техника и креативност.

golemiq_geshan
29.12.2014 22:21

позициониране , движение без топка , издръжливост ... ДРЪЖКИ ... Нападатели с такива качества има и в Чемпиъншип , за да си класен нападател и да играеш в такъв отбор , трябва да си специален , да имаш нещо специално , а единственото такова в Кавани е що горе добрия му шут от далеч който не е впечатляващ като точност , макар и точността да е добра , колкото като сила . Не е изобретателен техничен , който да прави подавания , а когато мача стане труден и почне само да чака на готово и става излишен . Виж примерно Фалкао преди контузията - Уникален техничен удар от далеч , страхотен дрибъл , много изобретателен сума и голове на Коста създаде последния им сезон в Атлетико , където играеше зад него и по едно време в Колумбия играеше зад Теофило Гутиерес . Това БЕШЕ нападател , който си заслужаваШЕ да удариш 60 млн на масата за него , за съжаление всички виждаме какво остана от него след контузията

onzo4
29.12.2014 20:47

Като цяло това, което каза е вярно, но пропускаш да споменеш за доброто му позициониране в наказателното, движението му без топка, завършващият му удар, издръжливоста и физическата му сила и много други неща. А и не играе зле и с глава *smile* Обаче много грешиш за цената. Водещите сайтове, специалисти и медии му определят цена от над 50 милиона евро, което за сегашният футбол вече не е кой знае колко. А за да се вземе даден играч винаги трябва да се плати отгоре на сумата. Така, че ако някой го вземе, няма да се учудя, ако наистина даде 60 милиона.

Edin_Dzeko10
29.12.2014 19:44

Нали Венгер каза че това са медийни измислици.

onzo4
29.12.2014 19:10

Не мисля, че Венгер ще похарчи толкова пари за играч. И дори Арсенал да направят оферта, не мисля, че ще избере Арсенал. Все пак спрягат доста грандове за потенциални купувачи на уругваеца.

sakata_97
29.12.2014 18:03

Като се сетя какъв играч беше в Наполи ......,но вече не е същия който познаваме.Ибрахимович го засенчва в ПСЖ-то и затова формата така му спадна.Не играе на любимата му позиция ЦН и от това губи най-вече самия той

SantiCazorla19
29.12.2014 18:13

Именно заради това явно са спекулациите. Може би той иска да напусне, но с тези нереални суми няма да ни останат пари да заздравим защитата си. За мен поне е най-важно да CB и DM. Не, че бих отказал трансфер на Кавани в Арсенал, но да е за по-малко пари. Иначе за 60 милиона евро по-добре да се пробваме за Бензо.

SantiCazorla19
29.12.2014 17:42

Не, че имам нещо против да го вземем, но така няма да вземем централен защитник и опорен полузащитник каквито ни трябват задължително. Пък и такива нереални суми няма смисъл да даваме. Не повече от 35-40 милиона евро за Кавани. Вече се опраихме с едни 50 милиона евро за Йозил. Не, че Месут не е добър, но са му много 50 милиона евро.

Arsenal966
29.12.2014 18:00

Когато го взехме...50 милиона за него си беше напълно нормално ! Не е свикнал с ВЛ още,контузиите му много яко го прецакват,а и как да блести като задачата му е да подава.....едно е да подадеш на Ди Мария,Роналдо,Бензема...друго е на Жиру....*erm*

Szczesny
29.12.2014 17:22

И ние ли ще ставаме като Юнайтед.При острата нужда от централни защитници и дефанзивни халфове,ние да купуваме още един нападател?Какво ще го правим?Пълни измислици.Естествено,ако дойде,няма да тъжа,но има по-належащи позиции,на които трябва да търсим играчи.

Arsenal966
29.12.2014 17:08

Венгер беше коментирал точно това ...че медийте са казали,че той е щял да отправи оферта от 65 милиона евро за Кавани...*joking**joking* Уругваеца е далеч от най-добрата си форма,не е по-млад от Жиру и реално не струва повече от 30-35 милиона евро !

_STEF_
29.12.2014 19:56

Просто аз съм перфекционист и обичам да споменавам детайли.Наистина нямаме нужда от нападател.В момента ни трябва само централен защитник(иска ми се Хумеос) и дефанзивен халф(Искат ми се Карвальо или Кедира).

Arsenal966
29.12.2014 17:42

Не бях проверил,кой е по-млад и по-стар,просто идеята ми е че Кавани не е на годините на Неймар примерно,горе долу колкото Жиру е на години.Сега като проверих...разликата им е половин година...wow *erm* Огромна разлика ! Пък и най-важното нещо....нямаме нужда от нападател сега ! Нямаме чак толкова много пари,за да си подобряваме позициите...имаме нужда сега от играчи на позиции на които реално сме без играчи ! Относно Кавани и позицията му.....да,в по-голяма част от кариерата си в ПСЖ игра като крило...и му спадна драстично формата,но той и като цяло вече не е същият !

_STEF_
29.12.2014 17:18

1.Кавани е далеч от най-добрата си форма защото в П$Ж играе на крилото а неговата позиция е на върха на атаката.Когато Кавани беше в Наполи играеше на оригиналната си позиция и беше в добра форма. 2.Жиру е на 28.Кавани е на 27.Помисли си пак кой е по-млад! 3.Съгласен съм,реалната му цена е 30-40 милиона евро,но НЕ и 60*confused*.

Tzeko90
29.12.2014 16:57

Дано идиотето БР се пробва поне да го крадне...

RMRM7
29.12.2014 16:36

С такива играчи Арсенал ще станат фаворити за титлата, събуди се Арсен Венгер, разбра че не става само с лапета, но по-добре късно отколкото никога.