С човек по-малко Ливърпул се добра до равенство срещу Арсенал (видео)

20:00
С човек по-малко Ливърпул се добра до равенство срещу Арсенал (видео)
Отборите на  Ливърпул и  Арсенал направиха равенство 2:2 в дербито от 17-ия кръг на Висшата лига, играно на стадион "Анфийлд".
 
Мърсисайдци бяха много близо до загубата, но гол на Мартин Шкъртел в 97-та минута им донесе точката. Домакините бяха по-добрият отбор през първото полувреме и заслужено поведоха в 45-та минута след точен изстрел на Коутиньо. Само след минута обаче артилеристите изравниха след комично представяне в защита от червените и удар с глава на Матийо Дебюши.
 
Гостите направиха добра контраатака в 64-та минута, която Оливие Жиру завърши с точен изстрел, като отново бранителите на Ливърпул се представиха под всякаква критика. 
 
В 90-та минута резервата Фабио Борини получи втори жълт картон и бе изгонен, като по всичко изглеждаше, че лондончани ще си тръгнат с трите точки. В 97-та минута обаче Шкъртел се разписа с глава след центриране от корнер и оформи крайното 2:2.
 
След това равенство Арсенал се изкачи до 6-то място в класирането с 27 точки, докато Ливърпул се върна в горната половина на таблицата и вече е на 10-та позиция с 22 точки.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

caramell
22.12.2014 10:19

Арсенал си ги изпуснаха , спор няма! Това , че Ливърпуул е трябвало да бият заради повечето удари и т.н.. е пълна глупост! То по тая логика трябваше и Юнайтед да бият , а си паднаха с 3 гола разлика. Ефективността в Арсенал беше на доста по - високо ниво от тази на Ливърпуул! Фламини сам в центъра срещу Стиви Джи,Лейва и чат пат срещу Хендерсън..и пак се справи до някъде. На Ливърпуул ударите бяха за статистиката.. щом Шчезни ги ловеше без проблем.. те топката си е владеят така всеки мач , работата е там , че като е владееш не значи , че ще биеш , те си мислят точно това и продължават да си налагат този стил , а промяна не виждам .. Венгер определено излъга вчера Роджърдс , но самия Венгер излъга себе си с ъс смени , които направи.

Равния си беше справедлив! А и стига сте повтаря ли това 5:1 от миналата година , защото има едно 6:3 за Арсенал на " Анфийлд " с 4 гола на Баптища , ако не се лъжа.

Kireto1232
22.12.2014 15:35

А ти май пишеш е така колко да те има в коментарите пълни глупости били ни изпуснали ,просто и кратко,Арсенал не е надигравал Ливърпул в последните 3 мача нищо ,че за ФА къп пак би с клизма !!

unbeatened49
22.12.2014 08:38

Надиграване имаше, но както Арсенал бяха дупки в този мач, така и Пуул! Пуул правиха прекалено глупави грешки, които Арсенал успяха да се възползват, но за Арсенал се отнася същото, можеха да си спечелят мача, без много усилия, както се виждаше, но отново дупки в защитата.На практика по нападателния отбор бе Пуул, срещу Юнайтед заслужаваха повече, но късмет! Хубаво е, че вземаха нещо от мача, заслужаваха го!Радвам се за равенството поради простата причина, че Арсенал не заслужаваше точките, а пуул поне не го загубиха, с тази защити толкова.

ApricotGarden
22.12.2014 00:25

Втория гол за Ливърпул и Роджърс го вкара *joking**joking*

danialves2
22.12.2014 00:05

Лион буквално уби Бордо и няма статия... Срамно УИНЪР *lol* *joking*

Chelsea_4_life2
22.12.2014 10:21

естествено но като погледнеш има само статии за Бербатов и Монако, Монако бие минимално но естествено интересните мачове са пропуснати май някои трябва да им припомни че във Франция не играе само Бербатов фк

lucky_boy_71
21.12.2014 23:28

Каквото и да говорим за съдията, за показани и непоказани картони, Ливърпул игра добре в този мач и само липсата на играч, който не прощава в завършващия удар ни лиши от победата. Колкото и да сме слаби в защита, тази липсана ефективност в нападение си лиши от точки и то срещу пряк конкурент. Направихме вратарчето на Арсенал играч на мача.

bayo45
21.12.2014 22:47

Абе така или иначе както и да го разглеждаме ние просто със човек повече не можахме да устискаме резултата още 3 минути.Защитата ни е слаба и толкоз.*erm*

joro_cho
21.12.2014 21:10

За пръв път този сезон Б.Р. излезе със състав в който имаше мисъл за победа. За пръв път този сезон ми харесаха като игра. Вече друг е въпроса че му липсва класа в някой позиции. Вратар и централни защитници. В тази схема с трима централни му трябват класни защитници. Имам предвид и тримата да са стабилни а не мога да кажа това за тази тройка, особено за Коло Туре

wengerout
21.12.2014 21:08

Не знам дори за какво спорите.Това е един от най-слабите мачове в последните години между двата отбора.А и като цяло двата отбора са в най-слабите си периоди също от известно време насам.Въпреки това единият днес изглеждаше малко по-добре,а пък другият имаше късмет.Късмет,който пък беше опропастен от малоумните решения на треньора му и страхливата игра като цяло.И съдбата да е с нас се вижда,че не можем и Венгер обръща гръб на късмета.Днес той беше в изобилие,ама ние така и не го искаме.Представете си колко сме зле значи.Късметът се бута при нас,а ние бягаме от него,вместо да става обратното,както в повечето случаи.С такава игра просто сме за никъде.

Hazarddddd
21.12.2014 20:59

Как не се спирате с това владеене на топката. Сега феновете на Ливърпул само гледат статистиката. Добре, нека си представим, че Ливърпул излезе срещу Барселона и направи 2:2 с 20% владеене на топката. Сега да попитам феновете на Ливърпул дали ще кажат, че незаслужено са измъкнали X? Разберете, че владеенето на топката няма никакво значение. Има значение дали си застрашил вратата на противника или не. В този мач Ливърпул даде всичко от себе си дори и с човек по-малко и имаше достатъчно голови положения и затова си заслужиха абсолютно точката. Но да ми казвате, че сте си заслужили точката заради владеене на топката е глупаво.

scouser_pool
21.12.2014 20:51

Стига за тоя съдия сте спорили бе хаха дайте някакво мнение за отборите или мача . Тук някои хора въобще не разбират правилата на футбола и кога се отсъжда нарушение ама коментират паданията на Стърлинг...Стърлинг като го фаулират ще си пада както си иска*lol*

Arsenal966
21.12.2014 20:48

До коментар [@comment 1740044] от [@user YNWA_22]:

Даваш примери със напълно различни неща....все едно сега да кажа,че Неймар не симулирал...просто защото дриблира добре.....?!? *joking* Ами ако Казорла беше вкарал в края ? За владеенето на топката......дори няма да коментирам ! От какво значение е само....*joking*

crip1
21.12.2014 20:38

Така става като цял мач почти нищо не правиш, че и се прибираш 31211131131213 минути преди края на мача и даваш да си правят квото си искат пред наказателното поле.Червения е 100%.

NoDiggity
21.12.2014 20:36

Много яко дерби от неутрална гледна точка. ЕПЛ в пълната си сила! *smile* Резултата е супер и за мен като фен на Юнайтед, защото запазваме дистанция в класирането и пред Пуул и пред Арсенал.

deyangeorgiev97
21.12.2014 20:29

Борини заслужено е изгонен. Това са правилата на Англия

deyangeorgiev97
21.12.2014 20:29

Така за накрая искам да кажа нещо. Нито на Ливърпул, нито и на Арсенал им е мястото извън топ 4. Отбори като Сити и Челси нямат място там! Отбори създадени от пари не заслужават това да играят всяка година в Шампионска Лига и да се борят за титлата. Дано и Евертън тръгнат нагоре ( въпреки че са ни градският съперник аз ги харесвам като отбор ).

kibo1992
21.12.2014 20:22

Как ни трябва един който може да вкарва.....

Kireto1232
21.12.2014 20:21

Иначе Арсенал има адски класни играчи ,все си мисля ,че верно при Венгер е грешката аз твърдя ,че Арсенал има един от най-добрите играчи във ВЛ !!

scouser_pool
21.12.2014 20:21

Арсенал ги имам за класен отбор , на тоя етап в по-добро временно състояние от Ливърпул , но специално този мач смятам , че бяха надиграни.Нормално е след като са водели в резултата да искат победата , но не се изхвърляйте моля техните фенове , все пак Ливърпул беше по-добрия отбор днес , а продълженията , които даде съдията си бяха нормални

aa2
21.12.2014 20:20

Само още нещо да добавя към ''червения на Фламини'' - той дори не гледаше къде е футболиста на Пуул, това беше напълно неумишлено или така да се каже ИГРА ЗА ТОПКАТА.Ако за всяко такова положение се дават картони то би трябвало на мач да има поне по 15 жълти и 3-4 червени.Никой обаче не споменава женската постъпка на Стърлинг която остана незабелязана и ненаказана.

Hazarddddd
21.12.2014 20:41

Тук си прав! И двете си бяха за жълт според мен!

LFC_Fan93
21.12.2014 20:35

Ами то по същата логика аз ще вляза на някой и ще гледам топката,като в процеса ще му избия зъб или два или ще му счупя крака и ще кажа,че е било неумишлено и не съм го видял,защото съм гледал топката.Смешно е!!!За ръката на Стърлинг грешка на съдията,чист жълт картон за Стърлинг имаше.А първия картон на Фламини си беше класика в жанра,никакво съмнение.Нито игра с топката и подкоси Коутиньо,кое е му е пресиленото не разбирам?

Manchester4o
21.12.2014 20:27

А Нани когато получи директен червен срещу Раел,когато не гледаше каде е футболиста,тогава всички оревахте света че е едиректен червен,но сега това на Фламини даже и жълт не било...

Kireto1232
21.12.2014 20:18

Иначе аз вече се убедих ,че Коутинио е най-добрия играч в Ливърпул ако успее да осъваршенства и завършващия удар ще стане ,халф от световна класа !

scouser_pool
21.12.2014 20:16

Почти същата история като с Ман Ю. Добри разигравания и комбинации , играта от миналия сезон започна да се връща и гради , това , което остава е малко острота и по-добър завършващ пас около наказателното , според мен всичко ще се нареди с още малко търпение и вяра в Роджърс , както и добър вратар и нападател*smile*

ivanrealmadrid1
21.12.2014 20:15

и това продължение , съдията се уля , изпусната победа за Арсенал , може и топ4 даже да не видят Венгер и ако тогава го задържат просто не знам

Arsenal966
21.12.2014 20:26

Венгер ако почне да харчи повече пари за нови играчи + не прави толкова идиотски смени.....не бих искал да си тръгне.Има огромен шанс да направим иначе сезон или 2 като сезона на Мойс в Ман Ю или пък да се сринем като вас и да не играем няколко сезона в ШЛ.

ivanrealmadrid1
21.12.2014 20:24

добре де , но едва ли нормално мислещ фен на Арсенал не би се съгласил с мнението ми за Венгер, че трябва да го махнат или поне да му сменят поста , бива го в намирането на таланти и дотам поне в последно време е така

Arsenal966
21.12.2014 20:19

Нищо чак толкова не е станало,пропуснахме да намалим разликата с Ман Ю на 3 точки просто ! Не играхме нито добре,нито зле,същото важи и за Пуул...в този мач бях сигурен,че няма как да се предвиди какво ще стане.Някой ще вкара,друг ще се контузи брутално,някои ще се счепка с друг....поне стана интересен мач ! Имаше напрежение от 1вата минута.За Пуул този резултат е по-лош,но не бих казал,че заслужаваха повече от нас победата.Може би не заслужаваха да загубят,но от тези 25 изтрела....повечето Шчесни си ги спасяваше без да му мигне окото !

Arsenal966
21.12.2014 20:14

Без стабилен дефанзивен халф,лоши смени на Венгер и затваряне в края на мача + дебилен съдия......*erm* С Кос и в средата и Уилшър в халфовата линия щяхме да си спечелим мача без проблем !

Arsenal966
21.12.2014 21:37

Не не бих казал това ! *erm* Просто не заслужавахме да загубим !

Kireto1232
21.12.2014 21:28

Ти още малко ще кажеш ,че сте заслужавали и да победите ..... в последните 3 мача между нас не сте ни надигравали нямам какво да се лъжем дори когато ни бихте за ФА къп !!

Arsenal966
21.12.2014 21:17

Не до това....направете още 50 изстрела...ако не са заплашителни ...*erm*

Kireto1232
21.12.2014 21:12

Радвай се ,че от тия 28 удара не вкарахме поне още 2 по твоята логика !!

Arsenal966
21.12.2014 20:36

Коментирай играча на снимката ти и Стърлинг ! *joking* Цял мач падат драматично,докато едни малки фаулове,които никои не забелязва.....поне 2-3 не бяха дадени за Арсенал,а те са важни...защото вие си почвате пак нова атаката така ! Фламини ако беше на мястото на Шкъртел също щеше да стане и да продължи да играе...не коментирай само 1 от 11те ви играчи и се радвай,че накрая Казорла не улучи ъгъла,нито пък подаде,че щеше да стане 3:2 !

YNWA_22
21.12.2014 20:33

е ти или си много тъп или просто си филмиран ... балерини били играчите ни , за това Шкъртел му смазаха главата и после с тая глава ви наниза дупарките отзад *wink*

Arsenal966
21.12.2014 20:24

Кога ни спести червен картон ? При картона на Фламини,беше напълно пресилен,а при ситуацията за която говориш предполагам,може даже да се поспори дали е трябвало изобщо да се дава картон ! Коментирай това,че играчите ви падаха като балеринки,а пък не ако не бяха финтовете на Казорла,в много ситуации щеше да е на земята с рана на крака !

YNWA_22
21.12.2014 20:17

Сега пък и съдията ви виновен дето ви спести червен . Момче мисли преди да коментираш , защото само глупави коментари чета от теб *wink*

gordon_shumway
21.12.2014 20:14

Гледам арсеналци много негодуват, но не ми е ясно защо. Ливърпул ги попиляха от бой и топчиите трябва да са благодарни, че се измъкнаха с точката от този мач.
Дори и човек да не е гледал мача, то статистиката си говори достатъчно:

64% владеене на топката за Ливърпул
36% владеене на топката за Арсенал

25 удара за Ливърпул
6 удара за Арсенал

11 точни изстрела във вратата за Ливърпул
3 точни изстрела във вратата за Арсенал

Тотална доминация на Пул, да не говорим, че им спестиха червен картон на топчиите.

П.с.: Коментара ми няма как да е пристрастен, защото като фен на Юнайтед няма как да предпочитам някой от 2-та отбора!

overdrive
21.12.2014 22:33

Ако статистиките имаха някакво значение, то Арсенал щеше да е в топ 4 поне. И ние имахме една камара удари срещу МЮ а те с 2, 3 и слаба игра по целия терен (особено първото полувреме) спечелиха 3те точки даже. Пуул са трагични този сезон и БР вече си няма да идея какво да прави, но и ние не сме цвете за мирисане и направихме слаб мач с малко създадени положения и 2, 3 ключови грешки в защита, които решиха крайния резултат.

Arsenal966
21.12.2014 20:20

Картона на Фламини,първият....беше пресилен,затова и съдията не даде 2ри жълт,когато реално трябваше да даде картон на французина !

aa2
21.12.2014 20:18

Само искам да те питам къде по-точно е ''спестения червен'' на Арсенал?Може би при нечестно дадения жълт на Фламини когато дори нямаше нарушение?За другото съм съгласен - тотално ни размазаха и заслужаваха победата.А за ръката на Стърлинг какво ще кажем?Сигурно червен за Шчезни?

ivanrealmadrid1
21.12.2014 20:17

ти най-добре спри да гледаш футбол , ориентирай се към дартса и си брой там цифричките

Kireto1232
21.12.2014 20:14

Ама феновете на Ливърпул повечето верно летят във облаците ...

YNWA_22
21.12.2014 20:14

като коментирах преди мача за Маркович и Сако и за това , че ако футболистите играят сърцато и дадът всичко от себе си е възможно да победим не бяхте съгласни . Предните мачове като пишех , че Маркович трябва да играе някои от вас ми викаха ти луд ли си тоя само вреди на отбора *smile* . На стринка ви в поничката да го дам *smile* *smile* *smile* Момчето изигра чудесно първо полувреме нямаше късмет да вкара , счупи кръстовете на защитниците . Сако игра много добре хареса ми, ,ако някой каже не му се получи играта да отиде да се прегледа *wink* . Единствено може да се каже , че Лукас не оправда очакванията ми , а феновете на Арсенал моля да замълчат *wink* не заслужаваха равен

ivanrealmadrid1
21.12.2014 20:13

Арсенал голям отбор .. супер футболисти имат ама с тоя пре-пре-пре-изчерпан треньор ще си станете с топ4 и 1/8 в ШЛ , най-малоумните смени .. нямам думи

Jason_Scotland
21.12.2014 20:13

Жалко за изтърваната победа, но с оглед играта може би така е по-честно*erm*
Верно, че пулци натискаха здраво, но чак пък такова паркиране на автобуса от нашите скоро не съм виждал.
В голяма част от второто полувреме полузащитата играеше на 15–20м. пред пенала а защитата на ръба??? Предполагам, че Венго е дал инструкциите предвид нестабилната ни защита.
Добре, че напред бехме клинично ефективни. В 77мин. имахме 2 точни удара към вратата и двата беха голове.
Както и да го гледаме ... много слаб старт на сезона*cry* Ако Челсиньо изкурубят Стоката утре ще сме на 15т. от първото место на Коледа*cry**confused**cry*

deyangeorgiev97
21.12.2014 20:12

Стъридж липса. От всичките удари поне 3-4 щяха да влязат ако ги биеше Дани. С правилните трансфери през януари ще влезем в топ 4.

Magic_man1892
21.12.2014 20:12

Арсенал бяха изключително слаби.Ако Ливърпул беше отбора от миналата година спокойно можеше да вкара 5-6 гола...липсва им голмайстор!

Kireto1232
21.12.2014 20:12

До феновете на Ливърпул абе вие след един горе-долу сърцат мач от наша страна замечтахте за Топ4 разберете ,БР не вземе ли нападател и халф зимата и не се ли назначи мениджър на защитата Ливърпул няма да померише и топ 7 !!!

Iron4
21.12.2014 20:11

На Венгер за незнам си кой път му виждаме страхливата тактика към края на мача да вади атакуващ играч за защитник когато водим минимално,и отново се провали в опита да запазим резултата.Иначе равенството ми се вижда най-логично с оглед на представянето на двата отбора.С всичките контузии в отбора толкова...

deyangeorgiev97
21.12.2014 20:11

Незаслужен ХИКС! Ливърпул заслужаваше да бие поне с 2 гола разлика! От доста време едно и също ни спира от победите- Защитниците и вратаря. Арсенал не знаеха къде се намират цял мач. Излизаха може би за 20-30 секунди от половината си и след това пак чистеха от пеналта. Головата ефективност на Арсенал е такава като на Юнайтед, почти 100%.

levskishampion
21.12.2014 20:10

Ливърпул няма да помиришат топ-6 вие за 4 ми говорите много се вълнувате нещо не забравяйте отбори като Уест Хям Стоук Сити който могат да бият всеки

rokera_henry
21.12.2014 20:08

До коментар [@comment 1739953] от [@user Kireto1232]:

Кире, простичък си.. *smile* Няма как некадърници да са тези, които с човек по-малко изравняват.. Няма как да ме е яд на другите отбори, когато моя отбор не си върши работата... Ако имах претенции към играта на Ливърпул, щях да ги кажа. Не съм очаквал нищо различно от това, защото си познавам отбора.. На нито един от двата гола не съм се радвал, защото края беше лесно предвидим..

rokera_henry
21.12.2014 20:14

Помисли си пак дали не даваш квалификации.. "вие сте яко смешни .... Няма такива нещасници честно !!" .. Ще се извиня, за да запазя коректността, но не тръгвай да провокираш! Трудно е да си фен на Арсенал, трудно е да си фен на Ливърпул, един от малкото отбори, които уважавам все още.. Няма нужда от глупави спорове между феновете..

Kireto1232
21.12.2014 20:10

Добре , извинявай само ако може да не си налагаме кфалификации ,защото аз не съм казал ,че си глупав или некви такива ,както и да е ще те помоля без обиди !! За мача иначе много слаб мач и на двата отбора !!

Kireto1232
21.12.2014 20:04

Да ,Незаслужено е извинявам се верно ,че вас винаги ви режат като цяло ,много ми паднахте в очите феновете на Арсенал ,няма да пиша повече !! СКАУЗЪРИ ,измъчено яко но взехме Х ,хахаха ..... В защита сме много зле в атака тази формация ми харесва създаваме много положения но няма кой да ги реализира !!

Hazarddddd
21.12.2014 20:04

Евала на "aa2" за признанието към Ливърпул! Останалите фенове на Арсенал, които са тук, са просто едни жалкари!

wesselin1994
21.12.2014 20:04

Хаха, пази боже.. Момчета тия 30 удара ще ги сънувате още малко *lol*

Kagawa_26
21.12.2014 20:04

Арсенал сами са си виновни за изпуснатата победа. Можеха да спечелят, ако не бяха се затворили. Не знам след червения картон защо не потърсиха трето попадение, с което да затворят мача, а вместо това разчитаха на неубедителната им защита да се справи с непрекъснати атаки на Ливърпул. Поздравявам Ливърпул за това, че не се отказаха, дори и след като Борини беше изгонен, а продължиха да щурмуват вратата на Счесни, което даде резултат. Благодаря и от името на феновете на Манчестър Юнайтед за помощта, която ни оказаха "мърсисайдци", защото ако Арсенал се бяха поздравили с успех, то това означаваше, че щяха да се доближат само на три точки от нас, докато сега разликата е пет. Не че се радвам на нещастието на другите отбори, но трябва на всяка цена да завършим на третото място в класирането този сезон, което ще ни даде директно участие в ШЛ, без да се налага да играем квалификации - нашата цел през този сезон.

aa2
21.12.2014 20:03

До другите фенове на Арсенал - тъпи ли сте да пискате от продължението?Колко време се наложи да оправят Шкъртел?Мислете малко преди да пишете простотии.Напълно нормално продължение.Според мен можеше да е 8 вместо 9, но гола падна в 6-тата минута от него.Не бъдете толкова тъпи!Вината за загубените 2 точки(загубени, защото водехме, а не защото играхме по-добре) е само и единствено във Венгер и в адски, адски, адски слабата ни защита която реши, че Шкъртел може да се разхожда сам в наказателното ни поле при корнера.

Manchester4o
21.12.2014 20:17

Пич стига си се излагал че ставаш смешен,как ще даде 5 мин продалжение,като само Шкъртел лежа 5 мин. Минимума беше 7 мин. (като Ливърпул вкараха в +6 и някви секунди).Не стига,че с 2 удара изкахте равния и беше спестен червен на Фламини още първото ами и със садията се оправдаваш *smile*

aa2
21.12.2014 20:13

Ами ти казваш 5-6 минути да е продължението - това е логично продължение само за проблема с Шкъртел.Добави смените и гола - поне 8 минути.Дори да кажем, че продължението трябва да е 6 минути - ми гола е в 6-тата минута.Няма смисъл да спорим, съдията не ни усра мача, може би леко свиреше нарушенията за тях, но не мисля, че повлия с каквото и да е на крайния резултат.Аз продължавам да си твърдя, че Венгер трябва да покаже мъжество и да изчезне.Да не говорим за някои футболисти.Чудя се какво правеха всичките в наказателното поле - пазеха 2-та на предната греда или...?За 10 защитника мисля, че това беше най, най-смешния начин да допуснеш изравняване от отбор с човек по-малко.

Arsenal966
21.12.2014 20:10

Да съм казвал,че е трябвало в 89,59 минута да свирят край съдията ? Да направихме смени,но заедно с контузията на Шкъртел всичко трябваше да е до 5-6 минути.Знаеш ли колко сили им вдъхна на Пуул това,че пишеше на таблото +9 минути ?? И ние сме виновни за тази пропиляна победа,но този съдия............

skivur
21.12.2014 20:09

Нали имаше 5,6 смени бе,алооооо?Ако искаш да те успокоя гола на Шкъртел е в 97',доволен? *lol*

Hazarddddd
21.12.2014 20:08

Ами като се има в предвид, че във ВЛ дори и без никакви забавяния се дават минимум 4 минути продължение на второто полувреме, то тук трябва да са минимум 8.*wink*

aa2
21.12.2014 20:07

5 минути го оправяха, 2 смени от Арсенал, 3 от Пуул(мисля, че бяха по 3), обикновено на смяна се дават по 30 секунди - 150 секунди(2.30 минути), 1 гол - още 30 секунди.Я пак сметни колко стават.Ти, ако я нямаше раната на Шкъртел да не би да ми казваш, че щеше да искаш в 89.59 минута да свири края съдията?Мислете, мислете преди да пишете!!!

Arsenal966
21.12.2014 20:05

9 минути ли го оправяха на Шкъртел ? НЕ. Дали имаше и 3 минути в които го оправяха ?!? После Уелбек падна на земята....както казах..мах 5-6 минути да беше дал съдията !

generiks
21.12.2014 20:03

Фабио Борини 90', 92' That escalated quickly! *confused**surprized**joking*

Chelsea86
21.12.2014 20:03

Ако говорим като игра, хикса е справедлив. Само не знам дали трябваше чак 9 мин. въпреки голямото прекъсване сме виждали подобни с по-малки продължения. Не мога обаче, да не призная, че Ливърпул се бориха докрай за хикса.

luiz_lfc
21.12.2014 20:02

30 удара за нас срещу колко за Арсенал имаше ли 7? Аз съм все по доволен от играта ни след като вече 3ти пореден мач от пред сме просто страхотни грешките в защита ги има но намаляват и ако зимата се вземе вратар който да си напуска гол линията когато топката е 2 метра пред него смятам че топ 4 е лесно достижима цел! От друга страна да сме с 10 човека и Венгер да пусне защитник феновете на Арсенал имат повод за притеснение.

CLOTH
21.12.2014 20:05

Топ 4 лесна цел за Пул ли бе? Бате...пий студена вода, резни си една и легай, докато е време!

skivur
21.12.2014 20:04

Твоя коментар ме обнадеждава,браво*lol**lol**lol* *thumb_up*

ak47_
21.12.2014 20:01

Winner пуснете статия за мача Интер - Лацио!

martyyyLFC
21.12.2014 20:01

Фенове на Арсенал успокойте се ... Мача от 48 до 53 беше прекъснат ... Справедливо 9 минутно продължение , като се има впредвид и накъсаната игра като цяло ...

Tup_Vupros
21.12.2014 20:00

До коментар [@comment 1739941] от [@user rokera_henry]:

кои? ГОООООООООЛ ЩЪРКЕЕЕЕЕЕЛЛЛЛ*ball**ball**ball*

arsenal4yy
21.12.2014 20:00

Дайте им 20 минути щото не могат да си вкарат положенията...ся всички фенове на Ливърпул ама ние имахме 20 положения МИ ТО И НИЕ ПОЧТИ ВСЕКИ МАЧ КОЙТО НЕ СПЕЧЕЛИМ ИМАМЕ ПОВЕЧЕ ПОЛОЖЕНИЯЯЯЯ...ПАК ОТЪРВАХА КОЖАТА ЕЙЙЙЙЙ ВЕНГЕР ИЗУМЯВА С МАЛОУМНИТЕ ПРОМЕНИ УОЛКЪТ И ПОДОЛСКИ ЗА КВО СА МУ

skivur
21.12.2014 20:02

Да ама ги нямахте тия 20 положения срещу нас.Това е разликата.

aa2
21.12.2014 20:00

Напълно заслужена точка за Пуул.По-голяма пумия от Арсенал в последните сезони просто няма.Трудно е да се гледа тоя отбор като негов фен.Ако бях дете бих си пожелал за Коледа Венгер да изчезне завинаги от Арсенал, защото този човек малко по малко ме кара да съжалявам, че си плащам сметката за ток.
Браво на Пуул, че не се отказаха до последно и браво на Шкъртел.Жалко, че Уелбек се оказа толкова слаб футболист, жалко, че Венгер замени Жиру вместо него, защото в края Жиру примерно можеше и да направи нещо.

ak47_
21.12.2014 19:59

Ливърпул показаха характер.Шкъртел е голямм!

Tup_Vupros
21.12.2014 19:59

НАПЪЛНО ЗАСЛУЖЕНО РАВЕНСТВО И ПОДЕЛЕНА ТОЧКА!

Salient
21.12.2014 19:59

Еми, заслужен равен според мен. Нито един от двата отбора беше убедителен.

Arsenal966
21.12.2014 19:58

До коментар [@comment 1739930] от [@user skivur]:

Още 15 минути да ви дадат другия мач *joking*

Arsenal966
21.12.2014 20:03

*joking* Както казах,мах 5-6 да бяха,Шкъртел вкара в 7мата.Но и като видяха,че имат още 9 минути,играчите на Пуул се хвърлиха да напред ! Напълно незаслужено беше !

Hazarddddd
21.12.2014 20:00

А ти да не би да очакваше по-малко!?*wonder*

teodorde
21.12.2014 19:58

НЕЗАСЛУЖЕНА ТОЧКА ЗА ЛУЗЪРПУЛ!!!!!!

teodorde
21.12.2014 20:40

Гледай си работата!!!

ynwaLFC
21.12.2014 20:31

5:1 *cigarette**cool*

skivur
21.12.2014 20:00

Честито ти равенство!Как го заслужихте не знам...Ако я имаше ефиктивността ни от миналия сезон нямаше да ти видя коментара тук.

panew
21.12.2014 20:00

Вие пък какво заслужавахте, те поне показаха амбиция да бият, макар че нямаха свестни изпълнители. То и положенията си го показваха, около 30 за Ливърпул срещу 5-6 за Арсенал....

Hazarddddd
21.12.2014 19:59

Прав си! Заслужаваха 3.

levskishampion
21.12.2014 19:56

Това вече е мазен късмет за Пул сто пропуска и накрая се спасяват

Tup_Vupros
21.12.2014 19:56

До коментар [@comment 1739923] от [@user teodorde]:

С ПОЛОВИН ГЛАВА ВИ ВКАРА!!! *cigarette*

Arsenal966
21.12.2014 19:55

И съдията ...спокойно човек...не си личи че подпрепяш Пуул ! *joking*

Arsenal966
21.12.2014 20:46

В коментара,който написах за YNWA_22 съм го написал,защо съдията леко подпираше Пуул.Иначе честно....кой нямаше да даде не 2ри жълт...а директен червен на Борини при това нарушение...моля ти се *erm* Смешното е че за за 1вия коментар,който си написал за мен....исках да напиша...коментатора.Поне на мен много ме издразни като вметваше от време на време как Пуул заслужават да спечелят и т.н....

LFC_Fan93
21.12.2014 20:41

Да съм казал,че Борини не е заслужавал да бъде изгонен???Напълно заслужено си беше изгонен,но ако съдията е свирил за нас смяташ ли че в такъв момент би го изгонил?Опитвам се да ти кажа,че това ти изказване за съдията беше глупаво,това е всичко.

Arsenal966
21.12.2014 20:28

Ти видя ли нарушението на Борини ? Не беше за 2ри жълт картон...беше за директен червен картон,а и само той си е виновен за 1вия жълт картон.....хвърля топката,вика и се дразни.....малкия бързо бързо излезна....*erm*

LFC_Fan93
21.12.2014 20:25

Два жълти картона на Борини за 2 минути спестен втори жълт картон за фламини за удар с лакът срещу Лалана и съдията бил за нас,ти връзка с главния имаш ли???Съдията се справи много добре в този мач.Арсенал не бяха на ниво в този мач,а Ливърпул изпуснаха две точки заради страхотните си пропуски и великолепните намеси на Шчезни.Продължението аз си мислех,че ще е 8 минути,защото шкъртел получаваше мед.помощ 5-6мин. +контузията и на Уелбек,където отидоха още 2 мин.+1мин за извършените смени и напълно нормално добавено време.Не виждам от какво феновете на Арсенал се оплакват.Една характерна черта на феновете на Арсенал(не всички,но повечето тук)съм забелязал,че все намират оправдание в някой друг,но не и в собствения си отбор,смешно е и ги прави да изглеждат смешни.Пак казвам не визирам всички фенове на Арсенал,да не се обиди някой.

LiverpoolNiki
21.12.2014 19:55

Шкъртел ПРЕЗИДЕНТ *lol* спаси Брендън от уволнение *lol*

akseldev
21.12.2014 19:55

и двата отбора са трагедии до последно Сити и Челси ще борят за титлата !

Arsenal966
21.12.2014 19:54

И как това е заслужено ? Айде още 15 минути им дайде за да вкарат 3ти гол...пълни простотиии

Kireto1232
21.12.2014 19:45

Аз направо не знам .... Толкова чисти положеиния и неможе да уцелим вратата

DDC19
21.12.2014 19:43

Чудя се кой от двата отбора е по - трагичен

levskishampion
21.12.2014 19:41

Колко са зле в атака тез Ливърпул да се разплаче човек

Salient
21.12.2014 19:41

Арсенал правят някакви комични грешки около центъра, не знам как остават ненаказани. Ама навлязат ли по-дълбоко в противниковата половина, стават доста опасни.

Salient
21.12.2014 19:49

Мда, и аз съм на мнение *joking* П.С. 9 минути продължение!

CLOTH
21.12.2014 19:43

Арсенал в средата са пълна дупка, обаче Ливърпул в защитата са още по-голяма дупка.

Kireto1232
21.12.2014 19:38

Не ,не това не е истина ,аз не знам по-слаб завършващ удар от играчите на Ливърпул ....

Arsenal966
21.12.2014 19:34

Имаме нужда от дефанзивен халф...и то стабилен ! Пуул пък са трагични в атака.

Arsenal966
21.12.2014 19:50

Прав си ! *silent*

Kireto1232
21.12.2014 19:50

Прави си сеедно гледам Левски Цска ...

Arsenal966
21.12.2014 19:49

Гадно ми е да гледам тези 2 отбора така....

Kireto1232
21.12.2014 19:36

И в защитата сме още по-зле ...

Tup_Vupros
21.12.2014 19:35

как ти се вижда този отбор на Арсенал с Матич?

Kireto1232
21.12.2014 19:33

Абе тия нашите са тъпанари една топка немогат да засекат ..

skivur
21.12.2014 19:30

Това с два точни и два може само на нас да ни се случи.Даже може и с два точни три да ни вкарат. "защитата на Ливърпул в пълен блясък"

Kireto1232
21.12.2014 19:29

Да верно е последните мачове играем идейно ама пак не вкарваме а защитата е вечно мизерна ,мисля ,че е време Брендо да си ходи ...

deyangeorgiev97
21.12.2014 19:23

Искам да поздравя нашата защита с песента на Слави Трифонов "Кажи на майка си"

teodorde
21.12.2014 19:22

ГОООООООООООООООООООООЛ ЖИРУ!!!!!*party**party**party**party**party*
Ко стана ве ливъри!*joking**joking**joking*

wesselin1994
21.12.2014 19:25

Тоз пък *party*

aa2
21.12.2014 19:20

Малката циганка се изложи...

teodorde
21.12.2014 19:20

МАЛЕ КЪВ УДАР НА ЖИРУ!!!!!!!!

CLOTH
21.12.2014 19:22

Какъв?!? 3 метра от вратата *joking* , плонжът на Джерард беше по-близо.

Kireto1232
21.12.2014 19:19

Като знам .че Лукас бие ,поне знам ,че няма да вкараме :Д

pesholudiq
21.12.2014 19:01

Голям спор се води тука - кой отбор играел по-зле *lol*

Kireto1232
21.12.2014 18:58

Са сигурно ще ни бият ние пореден мач излизаме на стрелкови позиции и няма как да уцелим вратата ...

bengami
21.12.2014 18:56

Някой по запознат за безплатния залог в bet365 за тази среща, дали знае дали влиза в опциите точен резултат на пв?

extol
21.12.2014 18:54

43 минути гледах, реших, че скуката ще продължи до края и отидох да си сипя една вода, връщам се 1:1... *lol*

pesholudiq
21.12.2014 19:02

*lol* *lol*

Kireto1232
21.12.2014 18:54

Тичпино за Ливърпул размазваме ги .... и накрая пак 1:1..

teodorde
21.12.2014 18:51

Дебюши с 1-ви гол за Арсенал.Браво Деб в точния мач го вкара!

nterziev
21.12.2014 18:51

Толкова смешен Арсенал..просто все съжалявам, че нямаме изявени голмайстори в момента, които да им напълнят кошницата.. *smile*

VivaLaFootball
21.12.2014 18:50

На Роджърс изражението след гола на Арсенал. *lol**lol**lol* Ливърпул напълно заслужено поведоха, ама защитата им е меко казано зле... Все пак им пожелавам победа, за да зарадва измъчените им фенове!

luiz_lfc
21.12.2014 18:49

АХЙАЙа 1ва та им атака в целия мач и гол голям късмет голямо нещо очаквам да ги бием с 2 гола разлика вижда се че сме класи над тях.

nterziev
21.12.2014 18:52

Жалката игра и това, че не показвахте абсолютно нищо в атака, в защита и навсякъде означава предпазливо ли?Жалките опити да пробиете, грешните пасове през 1 минута? Предпазлива игра..хахаха.

krasenkrasen
21.12.2014 18:52

Класа ;D това че играхме предпазливо 1-во полувреме и ви се дига самочуствието *lol*

aa2
21.12.2014 18:49

И 2та отбора в защита са като детски отбори.Пуул заслужават да ни разгромят и вече френския ревльо да изчезне.Не знам как издържам да го гледам тоя отбор.Направо си мечтая да ми спре тока.

Arsenal966
21.12.2014 18:49

А така ! Няма само късмета да е срещу нас.И 2та отбора не показват максимума,не играят добре и в някои зони са ужасни ! Браво на Дебюши !

Arsenal966
21.12.2014 19:13

Между другото..това,че Алексис вкарва често,не го прави нападател.Той е крило,а Уелбек днес не играе като изявен централен нападател,тоест....дефакто само Жиру ни е нападател.

Arsenal966
21.12.2014 19:08

*joking* Дори няма да коментирам.....гледай си статистиката...*joking*

Woodbook
21.12.2014 19:06

Виж статистиката за първото полувреме ...

Arsenal966
21.12.2014 19:04

Да съм казвал,че ние сме перфектни в атака ? И 2та отбора са зле,просто едните мислят,че ни мачкат *lol*

Woodbook
21.12.2014 19:02

С 3ма нападателя 1 точен удар голямата атака ....

Arsenal966
21.12.2014 19:02

И в атака къде сте ?? Маркович все така да стреля,силно и нагоре ! *joking*

nterziev
21.12.2014 18:58

Кое ви е защитното бе момче...ти очи нямаш ли *lol* Тия грешни пасове ли са ви защитното, постоянните празни пространства ли..просто си ви размазваме навсякъде по терена..

Arsenal966
21.12.2014 18:57

Какво сте показали в този мач ? Ние си играем по-защитно вие си тичате.....в атака сте зле,защото го няма Стъридж,ние пък спим.

Dankata97
21.12.2014 18:51

Брат късмета е с вас цяло полувреме иначе миналия сезон резултата ся щеше да е по 2 така, че радвай се и благодари на Шкъртел не на късмета

bengami
21.12.2014 18:48

ебати късметлиите.

bengami
21.12.2014 19:02

извинявай, играчите на Ливърпул не могат да се мерят със свирепите влизания срещу папагала Санчез.

aa2
21.12.2014 18:59

Погледни повечето нарушения във ваша полза - женски футбол!

Arsenal966
21.12.2014 18:58

Напълно си прав,играчите на Пуул падат прекалено драматично,а пък ако Казорла не ги правеше тези финтове,сега щеше да е в болница със 2 счупени крака !

nterziev
21.12.2014 18:57

Той не е вдигал..ама просто си се хвърли ..разбирам да се е предпазвал нещо, той директно си симулира. Фламини ако забеляза последното му нарушение..направи удар с лакът в лицето ама айде случайно да беше.

bengami
21.12.2014 18:57

Къде падат наще? Нещо си пренавит от посредственото пв на твоя отбор и говориш пълни глупости. По добре замълчи.

Kireto1232
21.12.2014 18:57

Ти верно си яко отвратителен аре млъкни ,щото ми писна от теб !!

aa2
21.12.2014 18:56

Там дето свириха корнер ли е симулацията?Ти да видя Санчез да вдига ръце за да иска нарушение?Не ви,и стига, че вашите падат при всяко докосване както жена се пипа и ви се свири нарушение?Писна ми нашите да ги удрят, ритат и блъскат да не падат, а другите да ги галят и да пискат като малки момиченца.

bengami
21.12.2014 18:53

Да не говорим, че цяло полувреме топката не пипнахте, а Санчез трябваше поне жълт да има за симулация и още 2-3 му се насъбраха отделно нарушения. А Фламини и типичен ръгач, незнам какво се оплакваш, дори трябва да се радваш, че не почвате полувремето с човек по малко..

Woodbook
21.12.2014 18:53

А вие какво направихте цял мач ?? преки зрители само дето сте без билети ..

aa2
21.12.2014 18:51

Всеки един рикошет е във ваша полза, гола ви падна след детска наша грешка и греда...къв късмет имаме?Да не говорим, че съдията явно е срещу мъжкия футбол, защото при всяко докосване при което вашите паднат и ревнат се свири фаул.Да не говорим, че жълтия на Фламини дори не бе нарушение.

Arsenal966
21.12.2014 18:47

Паднали срещу Ман Ю с 3:0 и сега ....ще се разиграят точно заради нас ? Чакаме да покажат добра игра и Маркович звездата да вкара...*joking* ?!? Ние сме си виновни,трябва прегупиране да се направи и да се набутат в наказателното им !

ak47_
21.12.2014 18:46

1:1 голямо второ полувреме ни чака

teodorde
21.12.2014 18:46

ГОООООООООООООООООООООООООЛ ДЕБЮШИ!!!!!!!!!!!!!
1:1 *party**party**party*

Arsenal966
21.12.2014 18:46

Защо ги оставяме да си разиграват не мога да разбера ? Не бих казал,че водят заслужено,просто трябва да се стегнем ...защитата им е за без коментар

teodorde
21.12.2014 18:46

Заслужено!
Жиру-ЗЛЕ
Уелбек-МНОГО ЗЛЕ
Изнасянето ни на топката изобщо-ОДСКИ ЗЛЕ
1:0 за Лузърпъл.*nerd*

ak47_
21.12.2014 18:45

Гоооооооооооооооооооооооол Коутиньо

ak47_
21.12.2014 18:44

Изглежда Фламини иска 2-ри жълт.

Ginekologa
21.12.2014 18:43

някой да ме гръмне къде играх арсенал леле

sundza
21.12.2014 18:50

да те гърмим ли или не *wonder* споко, брат, хванал си го тоя*money*

Salient
21.12.2014 18:41

Много колебливо представяне на Арсенал засега. Изнасянето куца много.

sensea
21.12.2014 18:36

Маркович играе доста приятно...дано продължи така

skivur
21.12.2014 18:26

Коутиньо изпъква над останалите.Трудно им е на играчите на Арсенал да го спрат.

ak47_
21.12.2014 18:15

В началото по-острия отбор е Ливърпул.Един гол, ще отвори целия мач.

the_tiger
21.12.2014 18:02

Време е да започнем нова победна серия след мач с Арсенал

skivur
21.12.2014 17:58

Най-хубавото е,че Алан го няма и в групата за мача

Kireto1232
21.12.2014 17:56

Състава ми харесва ако и Джан беше на мястото на Лукас нямаше да има грешка ..

sensea
21.12.2014 17:54

Хайде ....залагам на Пул....Последен шанс за Роджърс ...дано не ме изложи !

skivur
21.12.2014 17:52

Мен ме тревожи зоната на Сако и Маркович.Другата въпросителна е вратарският пост.Колкото и да е слаб Миньоле,по ми е сигурно с него от колкото с Джоунс.

sensea
21.12.2014 18:37

Досега на Сако му куцат пасовете...

teodorde
21.12.2014 17:52

Имам лошо предчувствие 0:0 или 1:1!*sad*
ДАНО СЪМ ЛОШ ПРОРОК!!!

Tzeko90
21.12.2014 17:50

2 Жестоки дупки Лукас и Джоунс и самоубийствена тактика!!! Единствения бонус е липсата на Ловрен. Пак ще има 0 атаки от дясно... Защо толкова се мъчи да развали Хендо незнам.
1:3 Дано не позная искам 5:0

YNWA_22
21.12.2014 17:40

харесва ми стартовия състав *smile* Лукас Лейва ще помогне за стабилността не го нападайте веднага . Маркович в игра което ми харесва адски много *smile* . Защитата също ми допада Сако , който с малко повече концентрация няма да прави грешките на Ловрен !! Мача може и да го спечелим , Арсенал напипаха правилния ритъм на игра обаче се надявам нашите момчета да дадат всичко от себе си и най важното да играят сърцато , защото ние феновете се нуждаем от една хубава победа срещу топ отбор какъвто е Арсенал ! *smile*

luiz_lfc
21.12.2014 17:34

Радвам се че Маркович започва след силния си мач преди няколко дни дано покаже класата си отново!

Arsenal966
21.12.2014 17:34

Исках да кажа,че на схемата са дали 3-4-3,че ще ни е формацията,пък са написали друга,а в крайна сметка сме си с 4ма защитника тоест,ще е или 4-1-4-1 или 4-2-3-1,като Жиру и Уелбек ще се сменят,а Санчес отива където си иска.

Arsenal966
21.12.2014 17:31

Джан,Морено и Енрике резерви,а пък Туре и Лейва титуляри....??

luiz_lfc
21.12.2014 17:33

Ти туре виждал ли си как играе?

Arsenal966
21.12.2014 17:28

Браво бе Уинър,на схемата която сте дали си личи,че е 3-4-4,пък сте написали 4-5-1,а пък в състава се виждат 4ма защитници : Дебюши,Чембърс,Гибс и Мертезакер *joking*

Kalinho
21.12.2014 17:23

Арсенал на пръв поглед са с доста офанзивен състав