Класика за Челси в дерби с Тотнъм (видео)

23:43
Класика за Челси в дерби с Тотнъм (видео)
Челси победи домакин тима на Тотнъм в лондонското дерби от междинния 14-и кръг на английската Висша лига. Двубоят на стадион "Стамфорд Бридж" приключи при резултат 3:0 за състава на Жозе Моуриньо.

Ветеранът в атаката на сините Дидие Дрогба бе в основата на победата на тима, след като асистира на Еден Азар за първия гол (19') и сам реализира втория (22'). Лоик Реми оформи класиката в 73-ата минута.

След тази среща сините са лидер в класирането на първенството с актив от 36 точки, а шпорите са на 10-а позиция с 20 спечелени точки.

Стартови състави:

Челси:
Куртоа, Иванович, Кейхил, Тери, Аспиликуета, Матич, Фабрегас, Вилиан, Оскар, Азар, Дрогба

Тотнъм:
Лорис, Кирикеш, Фацио, Вертонген, Дейвис, Мейсън, Бенталеб, Ламела, Ериксен, Ленън, Кейн

Челси - Тотнъм 3:0
1:0 - Азар, 19'
2:0 - Дрогба, 22'
3:0 - Реми, 73'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Banditos
06.12.2014 17:42

най-гледано може,но не и най-силното *wink* в момента и Валенсия и Атлетико и Севиля могат да бият всеки отбор в Англия да не говорим за Барса и Реал

SantiCazorla19
07.12.2014 20:29

И в Англия се играе много по-мъжки футбол, няма ги циркаджийските номера на Роналдо.

SantiCazorla19
04.12.2014 23:25

Ето и за КНК, който също е авторитетен трофей:

Англия:
Челси - 2 купи
Манчестър Юнайтед, Манчестър Сити, Арсенал, Тотнъм, Уест Хям и Евертън по 1 купа

Испания:
Барселона - 4 купи
Атлетико М, Сарагоса и Валенсия по една купа

SantiCazorla19
04.12.2014 23:21

Колкото и да не им се иска на феновете на испанския футбол английското първенство е най-интересно и най-гледано. Освен това друга причина, за която английското е най-силно е, че много футболисти го признават, че в Англия се играе много по-трудно отколкото в другите първенства. И мисля, че за да се определи най-силното първенство не се определя само по трофеи, а и по други качества на отборите, които споменах по-долу. Не ми се обяснява повече.

SantiCazorla19
06.12.2014 10:37

Не споря, че в момента английските отбори са слаби, но кой ще ги бие само Реал и Барса. Какво ми говориш ако ги хванел испански отбор. Само Реал и Барса са ви отборите в последните 10-15 години приеми го, от време на време се появи някой отбор, както през миналия сезон Атлетико и това е. И какви 5 отбора се борят за титлата. След 10 кръга Реал и Барса ще са с преднина пред тях. Колкото до титлата в Англия не е решена Челси водят с 6 точки пред Сити, а до 1 януари 6 кръга ще се изиграят, така че Сити имат реални шансове да бъдат първи след Нова Година, както Юнайтед и Арсенал драстично да скъсят дистанцията. Ако ще Реал да хване Арсенал и с 10:0 да ги бием пак английското си остава най-интересното първенство и най-гледане, колкото и да не ви се иска. Пък и тук се играе най-трудно това всеки футболист го признава, който дойде от Испания в Англия.

Banditos
06.12.2014 01:47

Приятел спри се в момента английските отбори са толкова зле,че който испански отбор да ги набара ще ги спука,шампиона в Англия вече е ясен,в Испания се борят 5 отбора в момнета и въобще не се знае кой ще стане шампион

spurs121
04.12.2014 23:18

Реал Мадрид - 10 пъти : 1956 ; 1957 ; 1958 ; 1959 ; 1960 ; 1966 ; 1998 ; 2000 ; 2002 ; 2014
Барселона - 4 пъти : 1992 ; 2006 ; 2009 ; 2011

Flag of England.svg Англия - общо 12 пъти

Ливърпул - 5 пъти : 1977 ; 1978 ; 1981 ; 1984 ; 2005
Манчестър Юнайтед - 3 пъти : 1968 ; 1999 ; 2008
Нотингам Форест - 2 пъти : 1979 ; 1980
Астън Вила - 1 път : 1982
Челси - 1 път : 2012

SantiCazorla19
04.12.2014 21:52

И да се нарече едно първенство по-силно от друго не се гледат само 2-3 отбора, а всички отбори в първенството. Примерно дори Челси, които в момента са най-големия фаворит за титлата изобщо не са сигурни шампиони. Според мен Сити все още имат големи шансове и дори Юнайтед ако продължават по този начин да трупат точки могат драстично да намалят дистанцията от първото място. Ние също имаме някакви минимални шансове. Най-важен е периода от края на ноември (след паузата за националите) до 1 януари. Като стана рано сутрин на 2 януари тогава мога да кажа кой е моя фаворит за титлата.

SantiCazorla19
04.12.2014 21:42

Не че омаловажавам испанското първенство или успехите на Реал Мадрид, но да сравняваш по местни успехи английски с испански отбор е смешно. То аз може да сравнявам и български с английски и ще излезе, че Левски и ЦСКА са най-великите отбори в Европа. Просто самите първенства са коренно различни за да сравняваме по успехи отбор от едното с отбор от другото първенство.

SantiCazorla19
04.12.2014 19:40

До коментар [@comment 1733077] от [@user DDC19]:

Че те в тая столица повече от половината са селяндури пък викат на провинциалистите селяни. Смешна работа.

SantiCazorla19
04.12.2014 18:01

За какво сравнявате английски с испански отбор ? Първенствата са коренно различни. То ако сравняваме по тоя начин значи Лудогорец трябва да са по-успешни от всички английски отбори за последните 3-4 години. *lol*

spurs121
04.12.2014 17:46

1990/91 Барселона Атлетико М Реал М Flag of the Netherlands.svg Йохан Кройф
1991/92 Барселона Реал М Атлетико М Flag of the Netherlands.svg Йохан Кройф
1992/93 Барселона Реал М Депортиво Flag of the Netherlands.svg Йохан Кройф
1993/94 Барселона Депортиво Реал Сарагоса Flag of the Netherlands.svg Йохан Кройф
1994/95 Реал М Депортиво Реал Бетис Flag of Argentina.svg Хорхе Валдано
1995/96 Атлетико М Валенсия Барселона Flag of Serbia.svg Радомир Антич
1996/97 Реал М Барселона Депортиво Flag of Italy.svg Фабио Капело
1997/98 Барселона Атлетик Б Реал Сосиедад Flag of the Netherlands.svg Луис ван Гаал
1998/99 Барселона Реал М Майорка Flag of the Netherlands.svg Луис ван Гаал
1999/00 Депортиво Барселона Валенсия
а сега ми кажи това успешен период ли е за реал мадрид *smile*

SantiCazorla19
04.12.2014 21:39

Хубаво, но Атлетико, Ла Коруня и Валенсия по колко пъти са я взели тая титла ? Ла Коруня май 1 път, Атлетико и Валенсия максимум 1-2, а през останалите години само Реал и Барса и то с по 20 точки разлика пред третия в класирането. Освен това в Англия е по-трудно да станеш шампион отколкото в Испания по простата причина, че се играе доста по-трудно и съм убеден, че испански отбор няма да издържи на цикъла през декември в английското. И в Англия дори срещу последния е труден мач. Всеки може да те бие ето за пример ти давам предстоящия мач Стоук - Арсенал. Отбор от средата на класирането срещу топ отбор, но мача хич няма да е лесен даже няма да се изненадам ако паднем или хиксираме. Дори футболисти, които от Испания идват в Англия си го казват, че тук е по-трудно. Йозил каза, че в Англия срещу средняшките и борещи се за оцеляване отбори в Англия се играе много по-трудно отколкото в Испания. Просто разликата на Барса и Реал със средняшките испански отбори е огромна, докато топ отборите в Англия не са чак толкова много по-силни от средняшките.


04.12.2014 20:07

Хем си подбрал период, който си мислиш че е в твоя полза, но пак си писал избирателно. 1998 - Реал Мадрид печели шампионската лига и става световен клубен шампион. 2000 - Реал Мадрид печели шампонската лига Така че периода не е чак толкова слаб. Освен това през 2001 Реал Мадрид печели титлата в Испания, през 2002 печели шампионската лига, световното клубно първенство и суперкупата на Европа, през 2003г. печели шампионската титла в Испания. Колкото до конкуренцията в Испания и Англия, от началото на новия век пет отбора печелят испанското първенство: Реал, барса, атлетико, Валенсия и Ла Коруня, докато в Англия титли печелят само четири отбора: двата от манчестър, Челси и Арсенал и английското е много по-предвидимо като възможности на отборите, докато в Испания често разместванията са големи и често отбор участник в Европа изпада във втора лига, а почти цялата лига е участвала поне по веднъж в шампионската лига, включително и намиращите се в момента във втора лига Бетис,Сарагоса, Майорка и Алавес.

petarata
04.12.2014 16:53

Какъв Реал Мадрид какви 6 лева бе ?

Честита победа .

spurs121
04.12.2014 14:32

а и тва с точките е до време *smile* затва и моу постоянно се мести 2-3 години тука 2-3 години там то и на футболистите им писва *smile* имаше някъде статия как челси са излезли със ливърпул и още от ч минута са ритали и рушали за 0:0 .и соарез питал непомня кой защо така,и онзи му отговаря така иска моу ако не изпълнявам няма да играя *smile*

spurs121
04.12.2014 14:26

не мисля че арсенал е от ранга на уигън и хъл сити,за които точките са наистина ценни,за да останат при отборите които играят по качествен футбол.без да се обиждат феновете на отборите които споменах но това е разликата която те гонят,точки за да се дига нивото на футбола който играят при тях е допустима максимата точка на всяка цена,за големите отбори точките идват с играта,а не играта да е подчинена на точките *smile*

spurs121
04.12.2014 14:22

а за арсенал ман юнайтед не мога да коментирам не съм го гледал,и въпреки че сте загубили по твои думи сте играли,представи се че сте рушали и сте загубили *smile* или пък сте рушали и сте взели мача?какъв щеше да е коментара.бе бихме ма играта мн куца за други мачове треа се стегнем,значи точките не са толкова важни,тя без тях не може и те са най=важни за отбори които им трябват за да играят по качествен футбол *smile*

spurs121
04.12.2014 14:15

не визирам арсенал, арсенал ще го закъсат като си тръгне венгер *smile*

SantiCazorla19
04.12.2014 14:18

Зависи кой ще дойде на негово място и как ще се адаптира към отбора и ВЛ ако е примерно Клоп. Също така смятам, че ще е добре заместника да е Роберто Мартинез, но Венгер има договор до 2017 и ще го изпълни, така че още е рано да се мисли. Не изключвам като вариант и някоя легенда на отбора да го поеме.

spurs121
04.12.2014 14:07

ето ти Реал мадрид,колко време нямаха резултати?пак играеха красиво и пак останаха най-великия отбор в европа *smile*

SantiCazorla19
04.12.2014 18:03

Освен това, че в Англия е по-голяма конкуренцията и отборите по средата и в долната половина на класирането са по-способни да поднесат изненада отколкото в Испания. Доста по-трудно се играе във ВЛ.

spurs121
04.12.2014 17:41

само не разбрах къде сравнявам арсенал и Реал мадрид? я се научи да четеш и футбола не е измислен след 2000 година *smile*

Onzoprognozira9
04.12.2014 16:32

Ако е така, както ти казваш. След 2004 вие имате 3 титли, 1 ШЛ и една Купа на Краля, а Арсенал нямат титли, нито ШЛ, но пък имат 2 ФА Къп. Като прибваим това, че във ВЛ има 4-5 отбора, а в Ла Лига има 2 е много по-лесно Реал да я спечели. И тази ШЛ идва след инвестиции от милиарди, докато Арсенал са изхарчили не повече от 1/5 от вашите пари за това време. Нищо лично. Не защитавам Арсенал, аз съм фе на Челси, но ако разполагаха с толкова много пари и те щяха да имат ШЛ.


04.12.2014 16:14

Реал Мадрид да е нямал резултати ??? Ако под резултати визираш спечелване на Ш. Л. да, чакахме я 12 години, но през тоя период отбора си ставаше щампион на Испания през 2003, 2007, 2008 и 2012 и спечели и кралската купа през 2011 плюс няколко суперкупи на Испания. Докато Арсенал още няма спечелена Ш.Л., а последната им титла е някъде към 2004г. Сравненията са неуместни.

SantiCazorla19
04.12.2014 14:24

Да, но няма нищи по-хубавото с тази красива игра да успееш и да спечелиш. На мен например снощи ми хареса играта на Арсенал срещу светците през второто полувреме най-вече и не ми дреми, че победния гол е бил в 89 минута. Радвам се, че играхме добре и спечелихме. Това, което искам да кажа е, че победите също са важни и всеки го знае, но не трябва да се пренебрегва футбола.

spurs121
04.12.2014 14:18

във футбола има победи и загуби *smile* но отборите които играят футбол остават вечни тея с резултатите остават за статистиката *smile*всички помнят нюкясъл на кигън нищо че не станаха шампиони.относно махалата когато играеш красиво дори и да паднеш има един кеф който е незаменим *smile*

SantiCazorla19
04.12.2014 14:15

Да, но за да бъдеш най-добър освен красива игра трябват и резултати, което и ти много добре го знаеш. То и ние тука в квартала ще съберем един отбор ще се тренираме и ще почнем да играе красиво, но ще ни бият като прани гащи и после да кажем, че сме много велики, защото играем красиво. *lol* Пак казвам, че начина на игра е много важен, но за мен е най-важно да играем добре и да печелим. Само тогава съм изцяло доволен. Примерно как да бъда доволен от мача Арсенал - Ман Ю като до първия гол ги мачкахме и играехме добре, създавахме положения, но накрая ни биха и останахме много разочаровани.

spurs121
04.12.2014 14:04

Тотнъм имат стил и красива игра,и който и да дойде се стремят да играят така,тва че не се получава някой мач не значи че не е винаги *smile* относно уважението сме го обсъждали *smile*

SantiCazorla19
04.12.2014 13:57

Да си го кажа на кратко. *lol* Когато падате говориш, че футбола бил важен, но при някоя точка или победа срещу силен отбор с не толкова красив футбол от ваша страна (няма отбор, който постоянно да играе красив футбол) не казваш нищо. Излиза така, че като падате футбола е важен, а при победа или хикс точките.

SantiCazorla19
04.12.2014 14:04

Има да и те не са малко, но ако визираш Арсенал ние не играем така. Иначе Челси през миналия сезон направо не можех да ги гледам, но признавам, че през този играят по-добре, въпреки че на моменти е така, както ти казваш.

spurs121
04.12.2014 13:59

интересно откъде си вадиш извода че точките са важни след като не коментирам *smile* и да няма отбор който да има 100% красива игра но да играеш 90% грозно за точки и победа колко отбора има?

SantiCazorla19
04.12.2014 13:41

Имам да кажа нещо към spurs121: Съгласен съм с коментарите ти по-долу, че е важно да се играе хубав футбол. Например за мен двете най-важни неща са Арсенал да спечели и да играе добре иначе не съм доволен ако едното липсва. Обаче за какво се дуеш сега след загубата с 3:0, че трябвало да се играе футбол и т.н. Мача Арсенал 1:1 Тотнъм играхте ли футбол ? Май не. Играхте по-дефанзивно на контраатаки, което според мен не е лошо все пак трябва от време на време малко по-предпазлива игра, но ти редовно си казвал, че само вие сте играли футбол, само вие не се интересувате от резултатите и едва ли не, че вие сте създали футбола. Това го казваш, защото липсват резултати, но при хикса с Арсенал защо не видях никъде да казваш, че трябва да се играе футбол, а не игра на контри. Така че трябва да признаеш, че понякога и Тотнъм играят по-дефанзивен футбол. Съгласен съм, че е рядко, но и вие го правите, така че не приказвай глупости.

SantiCazorla19
04.12.2014 14:01

От една страна си прав, но до колкото знам ти си garvana11. А гарвана беше казал, че Тотнъм винаги играят красив футбол, което е невъзможно. Всеки отбор има спад във формата, в играта, във всичко. Все тая приключвам темата. Научи се на уважение и пиши отборите с главни букви.

spurs121
04.12.2014 13:54

тва какво съм казал го пише *smile* тва как ти си го разбрал си го написал доло *smile* извади къде съм казал само Тотнъм играят футбол? или пък че Тотнъм са измислили футбола *smile* когато не играем футбол както виждаш не коментирам *smile* не съм сляп но не влизам да коментирам защото не ми харесва да играем така.и едно е да играеш дефанзивно друго е брутално да рушиш и да чакаш да минат 90 мин *smile* дори и с арсенал когато топката беше в Тотнъм се опитваха да играят нали да задържат с пасове да изнасят и така нататък по рядко но и арсенал толкова позволи .и за пример ще ти дам арсенал когато нямаха загубя цял сезон и играеха футбол да го сравниш с челси сега и сам може би ще разбереш какво имам предвид *smile*

Banditos
04.12.2014 06:39

И все пак някой път няма логика във футбола,затова и е толкова интересен *beer*

Banditos
04.12.2014 06:34

Челсо няма кой да ги спре тази година,за мен те са шампиони на 99% *wink*

dzhalev_71
04.12.2014 00:59

Хубава победа и хубаво си го хванах на точен ама друг не намери да ме закопае. Честито все пак.

holigan4e
04.12.2014 00:35

Преди си мислих , че всичко зависи от играчите на един отбор , ама ето , че Моу е доказателство за обратното. Тоя си ги възроди

pompeto
04.12.2014 00:34

Любимият ми отбор Тотнъмчик *sad* кога ще влязат във форма мамка му кучешка :@:@:@:@:@

RoSKo0o0
04.12.2014 00:31

За мен Челси са едни от фаворитите за Шампионската лига. Ама не съм ги видял все още срещу силен отбор.

pesholudiq
04.12.2014 23:13

Ами гледай мачовете със Манчовците, където направихме тъпи равенства ... Все пак си мисля, че ако срещнем, примерно Байерн, Моуриньо ще подходи по различен начин към мача

spurs121
04.12.2014 13:22

не бе не се заяждам *smile* смешни са ми коментарите щото нямат общо с футбола,пражят се на капацитети пред слепите и номера им върви,ето за пример ще дам 1 гол на Тотнъм срещу евертън,след него от скай повториха движението на солдадо и как изтегли защитата в ляво и освободи целия десен фланг откъдето ериксен влезе и вкара , коментатора сподели мнение как солдадо бил напълно изолиран от атаката *smile* и повече няма кво да коментирам *smile*

Chelsea_FanBlue
04.12.2014 12:43

В това, което съм сигурен ще те оборя. С Петър Виденов и Лъчезар Пройнов/водещи на Диема/ съм играл футбол, което е по-значимо от събличането по физическо!

spurs121
04.12.2014 02:06

футбола е фантазия *smile* наука е за дърветата *smile* науката е скучна там всичко се знае учиш и 2+2=4 няма мърдане:0 а футбола ако е наука няма да се гледа прави се научен труд кой е по добър и мача свършва така *smile*не ги слушай коментаторите по диема и нова,те не са се събличали по физическо.във всеки гол търсят грешка тоя бил закъснял да го среща оня не бил покрил метър в ляжо така може да расъждава само човек който никога не е играл футбол.относно ямболското фенче на победите и точките да не дава мнение за футбол щото да гледаш таблото и резултата не е достатъчно да се изказваш за футбола *smile*относно тва кой какви пари и кой колко е умен само един голям СЕЛЯНИН може да се пъчи в интернет и да определя хора които не познава *smile*

Onzoprognozira9
04.12.2014 01:07

Интересна логика.

scouser_pool
04.12.2014 01:05

Реал също да , но като действащ шампион всички им точат зъби в момента и според мен няма да спечелят втора поредна година.

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:49

Ами Реал Мадрид? Те са в перфектна форма, дори по-добра от тази на Челси. Все пак има разлика в това с кой играят, но... Освен това имат по-добри играчи. Не виждам как Байерн са по-добри от Реал, поне в момента.

scouser_pool
04.12.2014 00:46

Байерн или Челси ще са тоя сезон , всичко друго ще е изненада за мен*smile*

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:41

Може би защото 80% от хората мислят така. Барса и Байерн имат още малко какво да доизичстят в играта си, а Реал са перфектни и като прибавим това, че сме фенове на Челси и няма как да не сложил любимия си отбор на финал поне *lol*

sensea
04.12.2014 00:39

Ти ...защо мислиш като мен *joking*

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:37

Редовните фаворити - Реал, Барса и Байерн и към тях можем да прибавим Челси. Друг отбор не мога да си представя да вземе ШЛ тази година. Ако трябва по-точно да кажа - Реал или Челси ще я спечелят, но аз съм пристрастен.

scouser_pool
04.12.2014 00:29

Играта на Челси днес беше много красива и класна. Започва да се доближава до тази на отборите от 2009 и 2005 когато мачкаха , трудно се намира и слабо звено в отбора в момента , ако се направи отбор на лигата до този момент( 14 кръг) 2/3 от титулярните 11 на Челси ще са в него сигурно*smile*

RoSKo0o0
04.12.2014 00:24

Добре. Аз не разбирам. Извинявам се, че показах отново своето невежество. Вие сте прави и винаги сте били. Точка. *cool*

sensea
04.12.2014 00:37

Това твоя или официална е ? Не сезаяждам просто питам....

RoSKo0o0
04.12.2014 00:29

12 на 10 удара и 42/58 владение на топката и 1/6 корнера.

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:28

Много притежание на топката за Тотнъм, много удари и от двата отбора и естествено ние имаме 90% точност, а те 15% и от тия 90% точни удари, 3 гола.

sensea
04.12.2014 00:27

Да речем че си прав ...каква е статистиката ?

Nasko Chelsea_fan
04.12.2014 00:17

До коментар [@comment 1732865] от [@user DDC19]:

Като например, защото не сме сами, има още 19 отбора в тая лига и Сити е един от тях. Мисли малко повече преди да пишеш.

RoSKo0o0
04.12.2014 00:06

Гледах мача. Общо взето.. Тотнъм изнесоха мача, имам предвид, че беше атрактивен заради тях... и стана така, че те играха, а Челси вкарваха. Не се заяждам. Добре изигран мач от чукотка ;]

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:23

Да, Тотнъм бяха в нашето поле, а ние разигравахме с топката и вкарвахме през това време, прав си.

scouser_pool
04.12.2014 00:19

Ти да не си сляп! Челси ги разкъсаха , като нищо можеха да ги бият 5,6:0 , играло се било пред тяхната врата , боже опази*confused**cigarette*

RoSKo0o0
04.12.2014 00:19

Ама аз не съм казал, че не са били класи над тях, казах просто, че Тотнъм бяха в полето на Челси 90 минути. Завършващият пас и завършващият удар ги нямаше обаче.

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:18

Какъв натиск да упражняваме? Имаме мач след 2 дена. Упражнихме натиск за 5 минути и им вкарахме 2 гола, какво да ги мъчим повече? Точно в този мач Челси бяха класи над Тотнъм и това се видя. Тотнъм направиха 1-2 атаки и уцелиха греда, контузиха Дрогба и Кейхил, нищо повече.

RoSKo0o0
04.12.2014 00:15

... ами общо взето. Не видях да да упражнявате някакъв натиск. Изиграхте си добре тактически мача и си бихте. Тотнъм са много зле в момента. Страхотни играч - игра нулева.

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:14

90 минути били пред нашата врата, а ние сме играли на контра....прегледай се. А Байерн не знам какъв трън са, може да ги видим в ШЛ.

RoSKo0o0
04.12.2014 00:11

Уау... бях за Тотнъм и единственото, което виждах 90 минути е как играха пред вратата ви, а вие играхте на контра... не беше така ли? А и Байерн не ги замесвай, защото ще си останете само с тази история. Аз коментирам мача Челси - Тотнъм, той намесва Байерн. Нещо май са ви трън в очите.

Onzoprognozira9
04.12.2014 00:10

На теб още ти пари от Дрогба, а? Скрий се там със смешния Байерн и си гледай Бундеслигата, ако ти е интересна.

sensea
03.12.2014 23:54

До коментар [@comment 1732857] от [@user Nasko_Chelsea92]:

С непосредствените преследвачи винаги се справяме ....тези от дъното са ни хатърните....*joking*

Double_De
03.12.2014 23:51

какво мрънкате феновете на тотнъм, челси ви би точно за 3 минути, след това мача се доигра все пак след 3 дена нов мач има *wink*

panew
03.12.2014 23:47

Честита победа, без да си даваме зор скромно 3-0, късмет за Тотнъм че имаме натоварена програма и не се раздавахме второто полувреме. *beer*

lindroos1
03.12.2014 23:44

Страхотна победа,сега всички хейтъри нека млъкнат.

spurs121
03.12.2014 23:23

браво добри сте,много сте добри ...относно кейн по-скоро е лседващият Таузенд *smile*

Nasko Chelsea_fan
03.12.2014 23:19

Лошо, че и мансурите водят много.

sensea
03.12.2014 23:24

Те са ни най лесни ...нека бият ...коя победа те кефи повече ...срещу втория или срещу петия *joking*

DDC19
03.12.2014 23:22

Какво ни интересуват мансурите ? Пак тъпо мнение , спри с тези коментари моля те

sensea
03.12.2014 23:17

Коментатора каза "3:0 край на интригата".......а в този мач интрига не е имало от основаванито на ВЛ *joking*

panew
03.12.2014 23:16

Това е класа момчета, лежерна игра второто полувреме и хоп от нищото им дойде...

pesholudiq
03.12.2014 23:16

от началото на второто полувреме рева как искам Реми да влезе и ето, че отново вкарва .. Трябва да получава повече шансове, яд ме е, че играе толкова рядко

Chelsea86
03.12.2014 23:16

Браво. Много добро изпълнение и майсторски гол на Реми. *beer*

pesholudiq
03.12.2014 23:15

не мога да си позная отбора през второто полувреме, не можем 2 паса да вържем ... :х А тоя Хари Кейн не знам от къде го намериха, но след 3-4 години ще бъде топ нападател.. Ще стане същото като с Гарет Бейл

sensea
03.12.2014 22:59

Фабрегас е гениален .....егати паса.....заслужава си всеки паунд...

KunAgu16
03.12.2014 22:59

пак сме в битката за титлата 1-3

DDC19
03.12.2014 23:04

На никой не му дреме за селския ти отбор дали е в битката за титлата или не пиши си с вашите фенове ( знам , че е гадно , че се броят на пръстите на едната ми ръка ама...) и не пиши тук

sensea
03.12.2014 23:00

Какво да ти кажа ...много добре...

spurs121
03.12.2014 22:52

така виждаш футбола *smile* има много скрити неща които не виждаш а си позволяваш да коментираш *smile*

Onzoprognozira9
03.12.2014 22:52

Някой може ли да ми каже, защо играчите носят черни ленти на ръцете си?

DDC19
03.12.2014 22:46

Той не е добре този , миналата година говореше , че след като сити ги биха 5:0 , тотнъм били по- добрия отбор и след като ние ги бихме 4:0 на моста ни били надиграли тотално , има нещо сбъркано в този човечец , дано децата му ( ако има) да го закарат на доктор

spurs121
03.12.2014 22:45

мойто желание е да влезе солдадо голям играч наслаждавам се като го гледам дори и само да тича налво и дясно и да тегли защитата като ластик *smile*

DDC19
03.12.2014 22:48

Това изказване подвърждава тезата ми

komara92
03.12.2014 22:44

Алоо фенът на Тотнъм,ти виждаш ли се какви простотии пишеш,било ни страх да играем футбол боже опази .. 5 минути играхте добре,а после ви надиграхме тотално.А това до грешките,сами сте си виновни *wink* Дано ви бием 5-0 да те видим след мача *wink*

spurs121
03.12.2014 22:48

лафчис да не ти е чичо *smile* относно футбола той се играе в центъра моъ им забранява да фантзаират там...грешките в центъра водят до най много голове *smile* докарайте топката до наказателното там и да сбъркате няма страшно с малко по обигран отбор ще паркирате не един а два автобуса *smile*

spurs121
03.12.2014 22:41

и бъдете спокойни дори да върнем един гол,да измъкнем нещо от мача ще е неква нелепа случайност *smile*

Vidich
03.12.2014 22:40

Тотнъм започна много добре мача,пропуснаха някои положения,греда,бързи атаки в самото начало,но не успяха да отбележат...Челси много бързо влезе в двубоя и отбелязаха 2 бързи гола и си заиграха своята игра....това е големия отбор! Абсолютно добре обигран и балансиран отбор е Челси,колкото и да не ми харесва....това е фаворита на Англия!

spurs121
03.12.2014 22:40

и двата отбора играха футбол и по-добрия победи,но миналата година мен лично ми харесваха дортмунд

spurs121
03.12.2014 22:38

ами дано да е само тая година че повечето фенове на футбола свикнаха *smile*

ak47_
03.12.2014 22:35

Мачкамеее и Краля Дрогба наказва пилците.

spurs121
03.12.2014 22:32

ами толокова можем като играем футбол..а челси колко може като играе футбол никой не знае,защо ли *smile*

DDC19
03.12.2014 22:39

Само Дрогба е много по - стойностен от един тотнъм , млъкни и спри да се излагаш , излагаш цяла софия , феновете на тотнъм , и феновете на футбола ...

Onzoprognozira9
03.12.2014 22:38

Значи футбол не очаквай от Челси тази година *wink* *lol*

spurs121
03.12.2014 22:37

когато играете футбол обикновенно ви бият :0 и на калашника да кажа краля е пеле и никога няма да бие фаул като дрогба сеедно рита в пустинята без очертания *smile*

Onzoprognozira9
03.12.2014 22:35

2-0 ви бием без да играем футбол, не си представям какво насилие ще е, ако играем *wink*

DDC19
03.12.2014 22:34

Явно всеки знае , защото всеки хвали , Челси не тотшит , а и ние не играем футбол а сме първи а вие се лутате из топ 10 , но нормално средняци сте , загълвай се , че играете футбол

spurs121
03.12.2014 22:30

90% от положенията на челси започват с коментар...и тука грешка на еди кой си ичелси атакува опасно *smile*

spurs121
03.12.2014 22:29

конкретно в този мач и 2 гола станаха от грешки на Тотнъм а гредата беше изработена *smile* конкретно в този мач Тотнъм минават центъра с 4-5 паса а челси с 1.....някой го е страх като играе футбол да не сбърка.то има моменти за бърза атака но те си личат *smile*

DDC19
03.12.2014 22:31

В този мач вие паркирате автобуса , а и смятай колко сте некадърни щом допускате грешнки...

DDC19
03.12.2014 22:28

До коментар [@comment 1732722] от [@user spurs121]:

Ами като стане дума за футбол изтъкваш , че съм от ямбол в което не виждам какво срамно има , + това съм много над теб финансово , по - грамотен съм , многократно по - умен и разбирам много повече от теб и това си личи в избора ми на чий отбор да съм фен , а селяндурското ти държане няма как да го коментирам , щом има такива идиоти във столицата на европейска държава , с право сме на това дередже

KunAgu16
03.12.2014 22:28

ще видим срещу нюкасъл

AC_Milan_92_45
03.12.2014 22:59

Ей смешен, ти да се ебаваш само с другите, друго знаеш ли, пишеш нонстоп едно и също. Един път не съм те видял да напишеш някакво лично мнение или изобщо нещо по-различно от заяждане или да пишеш какъв е резултата, сякаш не знаем. Остави хората да си гледат мача. Не виждаш ли, че ти си единствения който се заяжда в 95 коментара

spurs121
03.12.2014 22:21

е голям праз кои бяха челси *smile* отбор на 10 години направен с пари :0 важното е че като сме на финал с челси колкото и да сме слаби купата е на лейна *smile* незнам колко са над Тотнъм мен лично не ми харесва футбола подчинен изцяло на тактика,нищо чудно след някои мач да видим дрогба като бегче *smile*

sensea
03.12.2014 22:19

До коментар [@comment 1732704] от [@user spurs121]:

Пич ...Моу е мастор на 90 мин мълчание ...и...много радост за Челси ....знаеш за автобуса*joking*

sensea
03.12.2014 22:39

Да ...признавам ...наистина тактически много зрял мач ...а какво ще кажеш за Байерн .Реал миналата година !?

sensea
03.12.2014 22:37

Благодаря!

spurs121
03.12.2014 22:35

това не е война, победата не е всичко *smile* пък и е по сладка когато си надиграл отбора срещу теб *smile* за тактика мога да призная Милан на финала с Барселона 4:0 красива игра която беше последствие от блестяща тактика .останалото е боза :0

Onzoprognozira9
03.12.2014 22:34

Много точен коментар. Браво!

sensea
03.12.2014 22:32

Футбола освен игра е и наука...учи се в Спортната академия ...целта е единя отбор да победи ...затова има тактика ...офанзивна , дефанзивна и техните разновидности ....а красотата е субективна ...един харесва едно , а друг друго ...в крайна сметка - целта оправдава средствата

DDC19
03.12.2014 22:26

Конкретно в този мач сме много по - добри от вас , имате една греда и само 5 минути в които ни надигравате ? Явно не можеш да губиш , но след като с фен на този отбор би трябвало да си свикнал

spurs121
03.12.2014 22:22

да тва не ми харесва *smile* предпочитам да се играе футбол и по=добрия да победи отколкото жалко да риташ 90 мин топката да рушип играта да гониш феновете от стадиона само заради една победа и 3 жалки точки :0 а тва беше майсторски фаул на дрогба само така да ги бие докрая *smile*

Chelsea86
03.12.2014 22:19

Не знам защо някои хора се мислет за големи граждани като са от София и мислят всички останали за селяни. А и какво им е лошото на селяните? Има селяни, които са по-културни и възпитани от гражданите.
Явно хората бъркат селнядурите със селяните. Само, че селяндури има и в София и то много повече. *wink*

spurs121
03.12.2014 22:15

харесвам футбола не победата,ти като харесваш победите чети вестници там пишат резултатите и се радвай :0 пак ще срещнете някои отбор детп играе футбол и пак ще наредите автобуса и ще викате тва е тактика *smile*

DDC19
03.12.2014 22:17

Явно си болен , щом харесваш футбола на Тотнъм , Челси е много над Тотнъм стават 6 поредни мача в които не сте ни победили , смешници

kalo_hazard
03.12.2014 22:14

До коментар [@comment 1732707] от [@user spurs121]:

Къде сме мълчали бе *confused*, гледай си мача и не пиши глупости.

spurs121
03.12.2014 22:10

нормално,като не вкарваш ще ти вкарат вместо да е 0:2 2:0 *smile* хари кейннезнам кво го фукат тея коментаторите които не са играли физическо,но ако бех тренер за положението дето не я даде и се излакоми го вадя на секундата,по скоро мача свърши,но кой знае топката е от женски род :0

DDC19
03.12.2014 22:08

Имам чуството , че Дрогба и на 60 да стане пак ще е един от най - добрите .

sensea
03.12.2014 22:08

Старото куче!!!! Майстор...не трепна ...Гений!!!

DDC19
03.12.2014 22:07

Дидко е луд ! Сенсия чакам бирите

DDC19
03.12.2014 22:06

Е добре е станал гола , Дидо черното е луд

Salient
03.12.2014 22:05

И Азар се отчете току що. Скъпо ще им струват на Тотнъм пропуските.

sa6etoo
03.12.2014 22:04

И Челси и Съндърланд бележат в 19-тата мин. *lol**lol*

DDC19
03.12.2014 22:04

Дееба отидох да пикая и изтървах гола :@

sensea
03.12.2014 22:05

Пикай по често *joking**joking**joking*

sensea
03.12.2014 22:03

Това е нашия челси ...гооооооооооооооллллл

Salient
03.12.2014 22:03

Спърс яко нагъват първите минути, ама Челси изравниха играта вече. Ламела, когато и да го гледам, винаги играе слабо. Нещо не може да се адаптира подобаващо.

sensea
03.12.2014 21:57

Кво става бе ....нещо сме разконцентрирани в отбрана....

sa6etoo
03.12.2014 21:19

Тотнъм на Моста не играят много силно и според мен ще ги бием, но едва ли ще е нещо от рода на 4-5 на 0. Искаше ми се да видя Реми титуляр, но дано влезе второто.

komara92
03.12.2014 21:08

Без Коща ще е трудно,ама Дрогба ще се справи *wink*

night_wolf1984
03.12.2014 21:35

Може би и Бате гол*smile*

marian.iordanov.108
03.12.2014 21:21

+ Анри *smile*

Onzoprognozira9
03.12.2014 21:20

Да, Дрогба играе невероятно за възрастта си. Освен Клозе и Тоти не се сещам за друг нападател, който да играе така на тази възраст.

Onzoprognozira9
03.12.2014 21:06

Надявам се да се получи хубав мач с много голове, предимно във вратата на Тотнъм. *beer*